Onko Abloyn lukoissa joku turvallisuusuhka, vai miten kansanedustajien taloihin mennään jälkiä jättämättä
Joku mättää asiassa, joko Abloy lukoja on opittu avaamaan jälkiä jättämättä, tai dementia osastolle joutaa useampi kansanedustaja. Ja minkälainen kansanedustaja ei homaa kameroita talolleen, itsekin saataisin lähteä "vähän" keskustelemaan. Jos lukkoja availlaan tuosta vain, haluaisin kyllä tietää asiasta heti.
Kommentit (136)
Juu yksi 2 lapsen kiltti äiti pientalo alueella . Mekin ajateltiin että siinä somaa. No lapset oli koulussa äiti joko nukkui krapulaa tai miehet kävi naimassa. No lapsilla olikin eri isät. No asunto olikin vakuutus yhtiön vuokra . No Sossu maksoi kulut . No lapset haki vieraiden pankkikorteilla automaateilta rahat kun olivat humalassa. No toinen lapsi kävi psykoterapiassa kun raiskattu. No muutama vakiasiakas naimisissa olevia miehiä . Varastettua tavaraa. Hänen ystävä olikin sutenööri nainen Arabiasta. No ei mitään myös hänellä oli erivärisiä lapsia eikä vakituista. No tämäkin nainen teki sutenöörin töitä sitten ja Venäjältä oli tultu. Ei ollutkaan niin kiltti kuin alussa näytti.
Helluntailainen venäläinen kuitenkin vei varastettua Venäjälle ja tän voi lukea Raamatusta Joosuan kirja luku 7.
Oletko ollut oleskelulupa huijarin kohteena ? Älä hyvä ihminen anna mitään näille!
Abloyta en ole nähnyt vuosikausiin. Iloq on kyllä aika yleinen. Siitä jää sähköinen jälki, kenen avaimella menty sisään.
Vierailija kirjoitti:
Tuota on tapahtunut aikaisemminkin. Yleensä juuri Venäjän "viholliselle". On siitä ollut juttua julkisuudessa ja venäjää kritisoivissa piireissä. Nytkö vasta se otetaan tosissaan?
Mooses laki on rikottu kun sanoo tekee puhuu vääriä todistuksia nimittäin venäläiset harjoittaa tätä . Syyttäneet suomalaisia kristittyjä kaikesta mitä muut on tehnyt ja tekee . Jopa silmien väliin laulusta minkä teki romanit mikä on erillinen heimo .
Huoltoyhtiöiden yleisavaimet ovat oikeasti mielestäni todella iso turvallisuusuhka.
Stalin täs moi mä olin varas ja murhaaja . Mulle kävi kuin rikkaalle miehelle ja Lasatukselle uusi testamentti vertaus .
Lukkosarjat voi vaihdattaa ja avaimet aina välillä .
No kuitenkin ne käy valokuvaamassa papereita .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät minkä valmistajan lukkoja ne oli?
Milloin viimeksi olet nähnyt suomessa asunnon ovessa jonkun muun kuin abloy -lukon? Itse tykkäisin tosi paljon kun lukot olisi sellaisia, kuin muualla, että ne täytyy lukita avaimella ulos lähtiessä, mutta eihän Suomessa ole kuin Abloy-lukkoja. Inhoan niitä kun helposti lukitsee itsensä ulos vahingossa.
kun avaat sun oven siellä on usein sellainen nappi kun vetää alas tai ylös en muista kunpaan suuntaan niin ei mene lukkoon.
minulla ei sellaista ole, mutta eniten ärsyttää noi iloq sähkö lukot niistä ei pääse edes itse nurtautumaan omaan kotiin, kun avain täytyy lyödä luukkoon monta kertaa.
todellakin ärsyttää joskus kun kiire sisälle ja lukko ei suostu kääntymään.
paskoja lukkoja
Eli et osaa käyttää, vaan sähellät.
Rantanen tänne hyysännyt Pietarin moni osaajia.
Ne tekee työtodistuksista myös kopioita . Identiteetti varkaat . Tosi vaarallista on tämä ihmisten seuraaminen ja osoitteita jaetaan miten sattuu kenelle sattuu . Tosin sun omat henkilökohtaiset asiat ja tiedot on sun eikä kaikkien.
Vanhat Abloy lukot ovat kyllä naurettavan helppoja. Lapsena availin ovia kavereille jos heillä oli avaimet hukassa. Jos itseltä unohtui avaimet kotiin niin lainasin muutaman työkalun naapurista ja avasin oven.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aploi aploi
Kyllä joka suojaus murretaan jossain vaiheessa.
Sähkölukkoja voi murtaa, ja vanhoja riipulukkoja. Muistaakseni joku linnakundi keksi kuinka vanha riipulukko voidaan tiirikoida. Aika on vähän kehittynnyt siitä, tosin en itse luottaisi sähkölukkoon.
Ei ole homma eikä mikään osaajalle. "Lockpicking lawyer Abloy 341 Enforcer"
Lähiöissä tunnetaan venäjän taustaisia näyttelijöitä ammatiltaan jotka on aina kiusannut kaikkia muita ja kiusaa . Ja juuri näin ; vähättelyä ja pilkkaamista. Ne myös muissa työpaikoissa vetää vääriä diagnooseja kuin häiritsee työntekoa ja puhuu pahaa kuin hokee muille ettet sä osaa ei sulla ole koulutusta ei sulla ole mitään. Et sä mitään tarvi / tiedä osaa . Tää on ollut aina heidän tyyli. Maksa nyt mun ruokani , anna vaatteesi. Tee mun työvuoroni .
Avaimen tai yleisavaimen voi kopioida 3d-tulostimella kertoi turvafirman pomo. Yleisavain lainaan ja 3d-tulostimella tehdään kopio. Pelkkien kuvien perusteella voi avaimesta tehdä kopion kuulemma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aploi aploi
Kyllä joka suojaus murretaan jossain vaiheessa.
Sähkölukkoja voi murtaa, ja vanhoja riipulukkoja. Muistaakseni joku linnakundi keksi kuinka vanha riipulukko voidaan tiirikoida. Aika on vähän kehittynnyt siitä, tosin en itse luottaisi sähkölukkoon.
Ei ole homma eikä mikään osaajalle. "Lockpicking lawyer Abloy 341 Enforcer"
Aukeaa kaksipuolisen avaimen Abloy sentrykin tiirikoimalla.
Asuntoauto parvekkeen alle tai pyörä ja kiipeily parvekkeille . Huonekaluvarkaat . Joskus asukas huumataan . Tai esitetään uskontoa . Tai kerran meille yritti hän tarkastaa ton liesituulettimen. Huijari.
Isännöinti, huoltoväki, pelastusviranomaiset, lukkolaitteiden asentajat/avainmenteko firmat, vartioliikkeet..Yhtä lukkoa kohti on useita yleisavaimia siellä ja täällä. Varmaan löytyy joka paikasta heikoin lenkki joka rahasta, rakkaudesta tai aatteesta on valmis luovuttamaan tietoja avainten hallinnasta, saatavuudesta. Saattaapa joku avainhenkilö käydä halutussa kohteessa vessassa ihan vaan seikkailypohjalta. Olisi vielä netissä jonkun firman työkohteista vilkuilu mistä pääsee huomaamatta sisätiloihin.
Tuota on tapahtunut aikaisemminkin. Yleensä juuri Venäjän "viholliselle". On siitä ollut juttua julkisuudessa ja venäjää kritisoivissa piireissä. Nytkö vasta se otetaan tosissaan?