Miten saisi avohyllyssä olevat tavarat piiloon?
Ärsyttää kun ne näkyy koko ajan ja aiheuttaa sellaisen värikkään kaaoksen tunnun. Avohyllyn korkeus on 120 cm. Onko joku saanut ratkaistua tällaista?
Kommentit (28)
1990-luvulla niihin viriteltiin verho eteen. Saattaa nähdä edelleen joissain brittiläisen tai ranskalaisen maalaiskodin keittiöissä.
Maalaa tavarat samanvärisellä maalilla.
Verhotanko yläosaan ja siihen joku nätti kaksiosainen verho?
Hanki vain nättejä tavaroita joita on ilo katsella.
Pistä päähäsi hitsauskypärä. Tai paperipussi.
Koreja, siistejä laatikoita niille tavaroille
Asenna ovet tai laita joku levy hyllyä vasten.
Heitä roinat pois tai vie varastoon, jos et niitä tarvitse joka päivä tai edes joka viikko.
En ymmärrä liiallista täysin turhaa roinaa.
Koreja käytän samanvärisiä mutta eri kokoisia ja näyttää paremmalta
Vierailija kirjoitti:
Heitä roinat pois tai vie varastoon, jos et niitä tarvitse joka päivä tai edes joka viikko.
Samaa olin tulossa ehdottamaan, eli jos et tarvitse tavaroita, niin vie ne muualle.
Ovet tai verho. Uusi kaluste. Tavarat säilytyslaatikoihin tai -koreihin. Tavarasta luopuminen. Tavaroiden vaihtaminen vastaaviin, mutta esteettisesti sopivimpiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa olin tulossa ehdottamaan, eli jos et tarvitse tavaroita, niin vie ne muualle.
Kyseessä on lastenhuone ja tuossa avohyllyssä on lasten lelut ja pelit ja lapset kyllä käyttää niitä joka päivä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ovet tai verho. Uusi kaluste. Tavarat säilytyslaatikoihin tai -koreihin. Tavarasta luopuminen. Tavaroiden vaihtaminen vastaaviin, mutta esteettisesti sopivimpiin.
Yksi unohtui: tavaroiden uudelleen järjestely. Nykyiset piiloon ja avohyllyyn jotain mitä viitsii katsella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on lastenhuone ja tuossa avohyllyssä on lasten lelut ja pelit ja lapset kyllä käyttää niitä joka päivä.
Ap
Jos se ei lapsia häiritse, niin anna olla. Sehän kuitenkin on heidän huone ja he hyllyä eniten joutuvat katselemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pysy poissa lastenhuoneesta.
Pakkaa ne harmaisiin pahvilaatikoihin. Loppuu kaaos.
Tai peitä ne jollain pressulla. Tai osta ovellinen hylly.