Olen pelannut koko aamun
Kommentit (42)
Esim opiskelu olisi mulle turha harrastus.ap
Vierailija kirjoitti:
Jaksat sitten tuon tyhmyytesi kanssa. Älä viitsi, aikuinen ihminen. Ja miehelläsi ei ole yhtään varaa haukkua yhtään ketään tyhmäksi.
Eikö sellainen ihminen muka ole tyhmä, joka ei ole saanut mitään tutkintoa suoritettua?ap
En ole ikinä pelannut. Olenkohan jäänyt jostain paitsi. En meinaa jaksaa edes lautapelejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksat sitten tuon tyhmyytesi kanssa. Älä viitsi, aikuinen ihminen. Ja miehelläsi ei ole yhtään varaa haukkua yhtään ketään tyhmäksi.
Eikö sellainen ihminen muka ole tyhmä, joka ei ole saanut mitään tutkintoa suoritettua?ap
No ole sitten. Mutta älä mainosta sitä jatkuvasti.
Niin minäkin, tosin en Candy Crush-peliä.
Miten voi samaan aikaan väittää, että pärjäsi koulussa lukuaineissa ja että on tyhmä? Jokin ei nyt pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi samaan aikaan väittää, että pärjäsi koulussa lukuaineissa ja että on tyhmä? Jokin ei nyt pidä paikkaansa.
Siten, että koulussa on myös matikkaa, jossa pitää edes jotenkin pärjätä, että pääsee läpi.ap
Vierailija kirjoitti:
Meetkö kauppaan?
En tiedä vielä.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meetkö kauppaan?
En tiedä vielä.ap
Pitäähän sun saada juustonaksuja ja sidukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen pelannut viimeksi 90-luvulla.
Mitä pelasit ? Muistan kun -80 luvulla voi vuokrata pelikoneita. Oli eka pelit jotka pelikoneilla pelasin. Mun pojalle ostettii Donkey Gong käsipeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meetkö kauppaan?
En tiedä vielä.ap
En mä juo yhtään alkoholia ennen joulua.ap
Eikö myös palstailu ole sun harrastuksesi? Aika intohimoinenkin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meetkö kauppaan?
En tiedä vielä.ap
En mä juo yhtään alkoholia ennen joulua.ap
Mistäs nyt tuulee?
Sitten valitat, kun selkä ja jalat on kipeät. Istua jökötät paikallasi. Sunhan piti aloittaa kävelylenkit?
Aika ankeata, jos tuo on ainoa harrastus.
Minä en. Koskaan ei ole ollut muita pelejä kuin korona ja jääkiekkopeli sekä Afrikan tähti ja Hullunkuriset perheet-pelikortit.