Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä nykyinen lempikahvikuppisi on ostettu/saatu?

Vierailija
02.10.2026 |

Mun lempikissamuki on ostettu pakkallisesta Tigeristä. Onneksi kerkesin ostaa niitä kaksi, ennenkuin koko kauppa suljettiin meidän kaupungista. 

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PIP-Studion nätti muki aamukahvimukina, joulun ajaksi vaihdan PIP-Studion Winter Wonderland-mukiin. Iltateemukina Indiskan vaalean sininen muki, joulun ajaksi vaihdan Indiskan punaisen Joulumukin.

Niin unohdin kertoa, että kaikki itse ostettuja Stockalta ja Indiskasta.

Vierailija
22/38 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeasta, maksoi muutaman euron.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bulldog Amsterdam Shopista.

Vierailija
24/38 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sen mennessäni viimeiseen työpaikkaani, josta myöhemmin jäin eläkkeelle.

Heillä oli valikoima erilaisia kahvimukeja ja kuppeja, joista sain valita mieleiseni. Arabian Illusian valitsin. Siitä juon aamukahvini joka aamu edelleen.

Vierailija
25/38 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismasta ostin meille Oiva Toikan lintuset-mukit muutama vuosi sitten. Sopivan kokoinen, ei liian iso.

Vierailija
26/38 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prismasta ostin meille Oiva Toikan lintuset-mukit muutama vuosi sitten. Sopivan kokoinen, ei liian iso.

Muki siis LINTUNEN.

Vierailija
27/38 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienestä norjalaisesta kyläkaupasta.

Vierailija
28/38 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähimmästä Salesta ostin.

Vierailija
29/38 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole lempimukia ja kaikki mukini olen ostanut ihan itse.

Kaikki eripariset keräilyerät hävitin edellisessä muutossa vuonna 2005, ehkä vähän tylsää mutta silmä lepää.

Vierailija
30/38 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sen Kankaanpään Kierrätyksestä.

Vierailija
31/38 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on isoäitini serkun jäämistöstä, tavallinen Arabian kahvikuppi, ikää varmaan jotain 80 vuotta ja edelleen ihan toimiva.

Vierailija
32/38 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ica Max-tavaratalosta Haaparannalta on kukkakuvioinen iso kahvimuki ja toinen lempparini Lapin aiheella on Karesuannosta Ruotsin puolelta pienestä kyläkaupasta. 

Vierailija
33/38 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani on Tallinnan Rahva Raamat -kirjakaupasta. 

Toisen lempimukini voitin aikoinaan yliopistolla luennolta, oli palkintona jostain kyselystä luennon alussa. 

Vierailija
34/38 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piisamirotta-muki, jonka sain äidiltäni joululahjaksi.

Vierailija
35/38 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lempikahvimuki on Lena Frubergin kuvittama heppamuki, jonka sain entiseltä työkaverilta. Siihen mahtuu pieni pressopannullinen kahvia, joten käytän sitä aina, kun juon kahvia. Mutta mun lempimuki on joku muumimukeista, ehkä Mörkö. Muumimukeista juon teet ja muut kuumat juomat.

Vierailija
36/38 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neste huoltamolta.  Unohtui käteen kun ulkoterassilla join kahvit.

Vierailija
37/38 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lempikahvimuki on Lena Frubergin kuvittama heppamuki, jonka sain entiseltä työkaverilta. Siihen mahtuu pieni pressopannullinen kahvia, joten käytän sitä aina, kun juon kahvia. Mutta mun lempimuki on joku muumimukeista, ehkä Mörkö. Muumimukeista juon teet ja muut kuumat juomat.

Ai niin, ja mulla on kaksi Mörkö-mukia, josta toisen olen saanut varmaankin vanhemmiltani joululahjaksi ja toisen pikkuveljeltäni. Kun asuttiin mieheni kanssa ulkomailla, meillä oli mukana mulle Mörkö-muki ja -kulho ja miehelleni Haisuli-muki ja -kulho, joten just tuo Mörkö on erityisen muistorikas. Se on myös tummansininen, ja tummansininen on lempivärini sisustuksessa.

Vierailija
38/38 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni kuopiolainen keramiikkapaja, joka valmisti 90-luvulla kettukuvioinnilla olevaa astiasarjaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi