Mistä nykyinen lempikahvikuppisi on ostettu/saatu?
Mun lempikissamuki on ostettu pakkallisesta Tigeristä. Onneksi kerkesin ostaa niitä kaksi, ennenkuin koko kauppa suljettiin meidän kaupungista.
Kommentit (38)
Motonetistä, siellä oli edullisia termosmukeja johon myös mahtuu kahvia reilusti.
Ostin sen lomamatkalla Meksikosta. 5dl muki, jossa kaunis ja värikäs meksikolais-kuvitus ja chilin muotoinen kahva.
Se on entisen työnantajani mainosmuki. Sain sen silloin, kun määräaikainen työsuhteeni siellä päättyi.
Arabian coco. Ostin aikanaan Siwasta.
Nykyinen käyttämäni kahvimuki on tullut ystävieni kautta minulle. Meillä oli aikamoiset homojuhlat, ja juhlissa keräsimme spermaa ja ulostetta kippoihin ja kuppeihin. Sain mukini lohdutukseksi, kun jouduin menemään sairaalan päivystykseen ompeluttamaan peräaukkoni repeämät.
Saiturinpörssistä keltainen iso muki omaa silmää miellyttävillä 50-luvun tyyppisellä kuvioinnilla.
Ostin Kontista sopivan kokoisen n 2 dl kauniin ruusumukin. Siitä on tullut lempikuppini, on isoja keramiikkamukeja ja muita isoja. Teemamukit, mutta tuo on se must.
Tätä ei kysytty, mutta suosikki teemukini on se, minkä puolisoni toi tuliaisena, kun hän kävi tyttäriensä kanssa taidenäyttelyssä. Sain vasta viikkoja jälkeenpäin tietää, että se oli sen mukin oli suunnitellut taiteilija, jonka näyttelyssä he kävivät.
Vierailija kirjoitti:
Tätä ei kysytty, mutta suosikki teemukini on se, minkä puolisoni toi tuliaisena, kun hän kävi tyttäriensä kanssa taidenäyttelyssä. Sain vasta viikkoja jälkeenpäin tietää, että se oli sen mukin oli suunnitellut taiteilija, jonka näyttelyssä he kävivät.
No teemuki käy myös, jos tykkää enemmän teenjuonnista. 🤗 Ap
Olen vähään tyytyväinen, koska juon kotona murukahvia. Lempikahvikuppini on Espresso Housen latte, koska se tehdään käsin.
Ihan Prisman hyllystä. Ostin kolme eriväristä, kun eivät maksaneet paljon.
Iittala valkoiset teemat. Kahvimukin pitää olla juuri tuollainen ja väriltään valkoinen.
Töissä minulla on Kultakeramiikan muki, kotona lempimukeja on muutamia, Arabiaa ja muutama kissamuki.
PIP-Studion nätti muki aamukahvimukina, joulun ajaksi vaihdan PIP-Studion Winter Wonderland-mukiin. Iltateemukina Indiskan vaalean sininen muki, joulun ajaksi vaihdan Indiskan punaisen Joulumukin.
Pip Studion royal pink pieni muki.
Vaaleankeltainen kuppi kissayhdityksen kirpputorilta (3kpl)
En tiedä