Koen, että tyttäreni leskeksi jäänyt puoliso on haitaksi tyttäreni lapselle
Tyttäreni kuoli syöpään muutama viikko sitten. Hän oli lesbo ja sai puolisonsa kanssa keinohedelmöityksellä tyttären, joka on nyt kuusi vuotias. Tyttäreni kantoi ja synnytti lapsen eli on se biologinen äiti.
Tyttäreni kuoleman jälkeen olen alkanut kokea, että tytön huoltajuus kuuluisi minulle ja miehelleni eli lapsen biologisille isovanhemmille. Tyttäreni leski ei edes ole mitään sukua lapselle.
Onko mitään keinoa, jolla voisimme saada lapsen huoltajuuden? En haluaisi että tyttö asuu naisen kanssa, joka ei ole verisukua ja ties millaista elämää elää nyt kun tyttäreni on kuollut...
Kommentit (22)
Aika hyvän heitit. Mutta jos tosissasi olet niin ei ainakaan kannata mitään lasukampanjaa. Se vahingoittaa vaan lasta. Joka on jo kärsinyt suuren menetyksen. Itse olisin onnellinen että tytöllä on toinen äiti tukena ja turvana.
Ei se toinen äiti muuttunut yhdessä hetkessä kelpaamattomaksi.
Surusi on sinun itsesi kannettava.
Ostajan ap lääkkeet ja huomenna soita terapeutilles näistä sun harhoista ja sepustuksistas.
Eikö sulla ihan oikeasti ole elämässä muuta kuin trollata vauva palstaa? Jotenkin tosi surullista.