Naurattaa niin tämä tupakoitsijoiden vinkuminen
Mitäpä jos lopettaisitte sen itsenne hitaan tappamisen. Säästyy rahaa ja makuaistikin palaa.
Kommentit (40)
Mies se tulee räkänokastakin, vaan ei tyhjännaurajasta.
Vierailija kirjoitti:
Mihin se raha säästyy?
Raha säästyy esimerkiksi herkullisiin tuoreisiin marjoihin. Ne on kaupassa kalliita, mutta aika paljon fiksumpi sijoitus kuin rööki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin se raha säästyy?
Raha säästyy esimerkiksi herkullisiin tuoreisiin marjoihin. Ne on kaupassa kalliita, mutta aika paljon fiksumpi sijoitus kuin rööki.
Marjoihin? Eihän sinussa ole yhtään särmää ja rokkenrollia.
Ihaniin reissuihin ja muuhun oikeasti tärkeisiin asioihin.
Toivottavasti nuoret ovat fiksuja eikä ala polttaan ikinä.
Samaa mietin, että tosissaanko ne itkee tuota asiaa.
Enpä ole yhdenkään tupakoitsijan kuullut vinkuvan. Ihan kiltisti menneet ulos tupakalle.
Yhteiskuntahan säästää, kun kuollaan nuorempina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin se raha säästyy?
Marjat on ilmaisia metsässä.
Mulla pelaa makuaisti ja rahaa on joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Käyttävät nikotiinipusseja ja nuuskaa, joka turmelee yhtä lailla.
Eihän nykyään tupakkaa polta kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin se raha säästyy?
Ei noista tarvii arpaa heittää kun ostaa molempia.
Muuria vasten on hyvä kyyhöttää. Painan toisen kengänpohjan tiiltä vasten ja rönötän oikein kunnolla, leuka rinnassa, katsellen maailmaa aurinkolasien yläreunan yli. Kaikki ne teeskentelijät saavat luulla mitä haluavat. Kaivan askin farkkujen etutaskusta, teen sen niin pirun tottuneesti, ettei minun tarvitse edes katsoa ja vippaan röökin huulille. Colt napsahtaa ja liekki ottaa kiinni, rööki rätisee niin että sen kuulee korvissa asti. Sitten vain vedän henkeen ja annan nikotiinin humahtaa suoraan ohimoihin. Koko paska maailma katoaa hetkeksi siihen pilveen. Juuri tätä minä perkele sentään kaipasin.
Tummaksi värjätty etutukka valahtaa silmille, saa valahtaakin. Musta kauluspaita roikkuu auki, ja näytän luultavasti ihan helvetin lautamaiselta ja rock-henkiseltä, jos totta puhutaan. Posket lommolla imen sitä helvetin savua rehellisesti, ilman mitään turhaa esittämistä ja neljällä imulla koko paska on vedetty loppuun.
Ohi kävelee jotain vanhempia tyttöjä. En tietenkään liikahdakaan. Olen olevinani niin kuin en edes huomaisi heitä, vaikka se on pelkkää teatteria. Mutta he huomaavat minut, sen näkee heti. Eivätkä he edes yritä esittää mitään muuta.
Kaikki ne pitävät minua tietysti rekkalesbona, mutta se onkin se juttu. Osa niistä on vain pirun uteliaita, curious, tiedättehän. Vielä joku päivä joku niistä kerää rohkeutensa, kävelee suoraan luokse ja pyytää tulta.
Ja minähän olen, jumalauta, jo nyt ihan liekeissä.
T: Maisa de röökimuija
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ne muut "tärkeät" on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin se raha säästyy?
Marjoihin? Eihän sinussa ole yhtään särmää ja rokkenrollia.
Voos särmästä kunhan vain voi elää pitkään, elämä on ihanaa.
Kyllä ne tupakoimattomat taitavat täälläkin vinkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin se raha säästyy?
Tuoreita kotimaisia marjoja saa vaan kesällä. Muutoin kans jos ostaa ulkomaalaisia, ne pitää keittää. Miksi haluan marjamössöä mielummin kun ihanaa aamu röökiä kahvin kanssa.
Ylipaino se vasta tappaakin. Johtaa moniin sairauksiin ja tulee kalliiksi yhteiskunnalle.
Saahan sitä nauraa vapaasti.