Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys teille, jotka vietätte päivänne kotona!

Vierailija
03.10.2008 |

Eli kotiäidit, kotoa käsin töitä tekevät sekä työttömät ym... Onko teillä tietyt päivärutiinit, joita toistatte? Miten saatte itsenne tekemään asioita?

Olen itse kotona päivät, teen töitä osa-aikaisesti, joko päiväsaikaan kotona tai illalla poissa kotoa, mutta niin, että joka päivälle ei ole hommaa (toki aina olisi kotitöitä ym. tehtävänä). Mun ongelmana on, että kun saan itseni sängystä ylös (yleensä 8-9 välillä), avaan koneen, syön aamupalan sen ääressä ja olenkin sitten siinä tunteja, enkä saa itseäni liikkeelle. Sitten, kun viimein saan itseni liikkeelle, sujuu asioiden tekeminen kyllä ihan hyvin. Eli vinkkejä ja kokemuksia kaipailisin! Kuvatkaa päivänne kulkua.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymys mullekin, joka olen kotona kolmen lapsen kanssa. lapset ovat 6-, 5- vuotiaat, sekä reilun kuukauden ikäinen vauveli....meillä kuule eletään vauvan rytmien mukaan, tietenkin isommille pidän omat ruoka- ja ulkoilurytmit.....vaavi hoituu siinä sivussa. eli pakko on saada ittensä liikkeelle :-)

Vierailija
2/4 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä olen laiska kotitöissä mutta kun alan tekemään en pysähdy.:) ennen kuin ei ollut vauvaa olin paljon reippaampi. En kyllä osaa sanoa miksi, saan kyllä nukuttua yöt ihan hyvin joten väsymystä se tuskin on. Joskus lähen jo aamusta ulos vauvan kanssa kävelylle ja takaisin palattua olen energiaa täynnä, pistän vauvan parvekkeelle nukkuun ja alan kotihommiin. Joskus taas rutiinit saattaa unohtua. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymys oli myös kotiäideille... Vauva on tietysti kätevä liikkeellepanija ;)

ap

Vierailija
4/4 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona lasten 3v. ja 1v. kanssa ( kolmas tulossa) ja kyllä meillä ihan selkeä rytmi on päivässä.

Aamulla noustaan koko porukka 7-8 aikaan, syödään aamupala ja mies lähtee töihin. Lasten kanssa aamulla ulos tai kerhoon( 2xvko) tai kavereille, riippuu päivästä.

lounaalle kotiin/sisälle

Pienempi nukkuu vielä n. tunnin päiväunet.

Sitten taas ulos tai puistoon tai kavereille tai vaan sisällä olemista/leikkimistä.

Päivällinen aina n. 16 -17 aikaan

mies tulee kotiin ja sitten on yhteistä aikaa ( sisällä, ulkona, kauppaan yms...

Illalla lapset menee nukkumaan n. 20 aikaan.

Näin se on itsekseen muokkautunut.. tietää lapsetkin mitä seuraavaksi tapahtuu. Tietenkin on päiviä että kaikki menee ihan toisin, esim. reissut, mummola viikonloput jne..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä