Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua, ärsyttää kun Suomessa, asuvat ulkomaalaiset tai turistit tekee ylistysvideoita, Suomesta

Vierailija
01.10.2026 |

Niillä kaikilla, turisteilla nuuten aina ihan samat aiheet videolla, Helsinki, lohikeitto, poronkäristys, Lapin turistirysät... Hohhoijaa. 

Täällä asuvien ulkomaalaisten videot on sentään hivenen realistisempia ja mielenkiintoisempia, MUTTA, mua, ahdistaa että Suomi on muuttumassa ulkomaalaisten turistirysäksi ja asuinmaaksi, täällä on jo nyt liikaa muualta tulleita, ei tänne tarvi enää jokaisen Suomifanin muuttaa asumaan. 

Ehkä youtube ei olekaan niin hyvä keksintö mitä luulisi, ihmiset matkii toisiaan kuin papukaijat, varsinkin tollaset maaniset mqtkustajat jotka on maapallon syöpä. Näitä on tube töynnä, niiden elämä on sitä että ne vain menee maasta, toiseen syömään ja, tekemään videon pari, täysin turhaa porukkaa, jotka levittää vain tauteja ja saastuttaa ympäristöä, vaikka ovat niiiin trenditietoista porukkaa toki olevinaan. 

Turismi on maapallon syöpä. Ei anneta Suomen muuttua ulkomaalaisten teennäiseksi feikkimaaksi. 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mainostavat tai kertovat että Suomi on kallis ja 🤬 ettei tänne kannata tulla

Vierailija
2/28 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella väsynyttä kuvitella, että ketään kiinnostaa joku "oikea" suomalaisuus, jonkun mielenterveyspotilaan ankea arki tms. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

,,,,,,,,,,, Siinä vielä muutama pilkku, kun tykkäät viljellä niitä paikkoihin mihin ne ei kuulu.

Vierailija
4/28 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sori pilkut väärissä kohtaa, osaan kyllä kirjottaa, mutta mun näppis lisäilee pilkkuja melkein joka väliin. 

Ap

Vierailija
5/28 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

,,,,,,,,,,, Siinä vielä muutama pilkku, kun tykkäät viljellä niitä paikkoihin mihin ne ei kuulu.

Joo mun näppis haluaa, en minä. Takerru lisää epäolennaiseen, äläkä puhu vahingossakaan itse aiheesta. 

Vierailija
6/28 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä maailmanmatkaajat, jotka myös Suomesta ovat tehneet videoita, ovat saaneet minut entistä isänmaallisemmaksi ja tykästymään omaan maahan uudelleen. Kun katsoo tuttuja juttuja muiden silmin, osaa arvostaa niitä enempi.

Vierailija
7/28 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Ärsyttää ne lohikeiton ryystäjät ja korvapuustien pureksijat

Mikä hemmetin suomalainen ruoka se norjalaisesta lohesta tehty soppa muka on 

Vierailija
8/28 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella väsynyttä kuvitella, että ketään kiinnostaa joku "oikea" suomalaisuus, jonkun mielenterveyspotilaan ankea arki tms. 

Mielenterveyspotilaan arki on Suomessa melkoista luksusta vrt. moni muu maa. 

Vierailija
9/28 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sairastapaukset edusta koko väestöä. 😂 Enemmistöllä on asiat hyvin tai ainakin tyydyttävästi.

Vierailija
10/28 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa, jos oikeanlaiset turistit tykkäävät tästä maasta. 

Ei mitään. 

Jossain vaiheessa he ostavat maatiloja ja nostavat maamme tästä alakulosta.

Ehkä ovat sitten opettamassa meillekin, että kuinka osattaisiin pitää puoliamme monikansallisia yhtiöitä vastaan.

Vierailija
11/28 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjänpäiväisiä pintaraapaisuja näiden turistirunkkarien videot. Blokkaan ne aina juutuubista, mutta välillä tulee uusia.

Vierailija
12/28 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa kantikset sieltä hesuleista ja muista kaupungeista maalle. Täällä ei äskakkoslapsia tai heidän vanhempiaan näy katukuvassa.

Vierailija
13/28 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten perään Ievan polkka ja tiskikaappi 

Vierailija
14/28 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti mainostavat tai kertovat että Suomi on kallis ja 🤬 ettei tänne kannata tulla

Et ole tainnut käydä itse muuta kuin sossussa 

Vierailija
15/28 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä maailmanmatkaajat, jotka myös Suomesta ovat tehneet videoita, ovat saaneet minut entistä isänmaallisemmaksi ja tykästymään omaan maahan uudelleen. Kun katsoo tuttuja juttuja muiden silmin, osaa arvostaa niitä enempi.

Itse taas mitä enemmän matkustan maailmalla, näen suomen aina vaan yhä köyhempänä, masentuunempana ja ankeampana paikkana.

Niin surkea on suomi -ddr 2.0.

Vierailija
16/28 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan ne turistit johonkin Kouvolaan ja Itä-Suomeen, win-win tilanne.

Vierailija
17/28 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, varsinkin kun Suomi on oikeasti helvetin fasistinen junttivaltio.

Vierailija
18/28 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tällä hetkellä yli 660000 vieraskielistä. Kukaan ei tiedä miksi. Ja lisää tulee joka päivä.

Vierailija
19/28 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos somali imee 9000 tuet kuussa, niin onhan se ylistyksen aihe.

Vierailija
20/28 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten katsot samanlaisia videoita muista maista ja ylistät niitä taivaisiin. Kaikki on muualla paremmin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi