Mua, ärsyttää kun Suomessa, asuvat ulkomaalaiset tai turistit tekee ylistysvideoita, Suomesta
Niillä kaikilla, turisteilla nuuten aina ihan samat aiheet videolla, Helsinki, lohikeitto, poronkäristys, Lapin turistirysät... Hohhoijaa.
Täällä asuvien ulkomaalaisten videot on sentään hivenen realistisempia ja mielenkiintoisempia, MUTTA, mua, ahdistaa että Suomi on muuttumassa ulkomaalaisten turistirysäksi ja asuinmaaksi, täällä on jo nyt liikaa muualta tulleita, ei tänne tarvi enää jokaisen Suomifanin muuttaa asumaan.
Ehkä youtube ei olekaan niin hyvä keksintö mitä luulisi, ihmiset matkii toisiaan kuin papukaijat, varsinkin tollaset maaniset mqtkustajat jotka on maapallon syöpä. Näitä on tube töynnä, niiden elämä on sitä että ne vain menee maasta, toiseen syömään ja, tekemään videon pari, täysin turhaa porukkaa, jotka levittää vain tauteja ja saastuttaa ympäristöä, vaikka ovat niiiin trenditietoista porukkaa toki olevinaan.
Turismi on maapallon syöpä. Ei anneta Suomen muuttua ulkomaalaisten teennäiseksi feikkimaaksi.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Niin, varsinkin kun Suomi on oikeasti helvetin fasistinen junttivaltio.
Daa daa
Ymmärrän kyllä että ahdistaa kyllä minuakin ahdistaisi jos muualta tulleet kilpailisi samoista sosiaalituilla mitä olen itse tottunut vaivatta saamaan
Japanilaiset naiset käyvät kierrätyskeskus kukassa ostamassa vintage-tavaraa ja Marimekkoa uutena.
Ei löydy aihetta, mihin iigorit eivät puuttuisi. "Suomi on paska maa."
"Yhyy, kukaan ei kehu YouTubessa venäläisiä muuta kuin maksusta 😭"
Oma syy.
Asioista voi ajatella aika monella tavalla. Minä taas tykkään seurata näitä maailmanmatkaajia kun pääsen tavallaan ilmaiseksi paikkoihin joihin ei olisi varaa eikä matkustuskykyä kipeenä ihmisenä. Jos kymmenenkään ihmistä videon nähtyään toteaa että eipä kannata lähteä tuonne, sehän vähentää lentelyä.
Vierailija kirjoitti:
Laitetaan ne turistit johonkin Kouvolaan ja Itä-Suomeen, win-win tilanne.
Ei ihan Kouvola mutta Iisalmi
Sama alkanut ällöttää minuakin. Varsinkin nuo turistien videot. Kyllä on masentavaa katsottavaa. Helsinki edustaa näille Suomea, ei mitään vähemmän suomalaista paikkaa töstä maasta löydy kuin Hesa.
Hienoissa erittäin globaaleissa hotelleissa ja rafloissa kuvaillaan porotuotteita ja karjalanpiirakoita, ja tietysti on syötävä sitä kuuluisaa lohikeittoa, koska kaikki muutkin vloggaajaturistit on niin tehneet Helsingissä.
Nuo videot on pilanneet multa kalakeiton, joka on yksi lempiruokani, onneksi tykkään enemmän seitillä kuin lohella tehdystä.
Mistä nuo elitistit saa rahaa tuohon turhaan lentelyyn maasta, toiseen, niistä videoistako??!! Voiko enää turhempaa olla.
Naurettavaa touhua. Koko Hki voitaisiin mun puolesta irrottaa Suomesta, pelkkä turistirysä jossa tarjotaan turisteille turistikrääsää ja turistikokemuksia. Globaali kaupunki jossa globaali teeskentely kukkii.
Sitten tämäkin vielä kkun.poroa pidetään suomalaisten yleisenä ruokalajina turistipiireissä En ole ikinä syönyt poroa, olen 54 vuotias. En tule ikinä syömäänkään. Hirvenlihakin on paljon tutumpaa suomalaisten pöydissä kuin poro. Kuitenkin se maamme yleisin liha on naudanjauheliha, miksei turisteille hehkuteta naudanjauhelihasta tehtyjä suomalaisten tavisruokia. Tai nautasiasta, jos nyt lihoista puhutaan. Poro on niin kaukaa haettua, hyvin harvat sitä syö ikinä, ei ole suomalaisten arkiruokaa sitten yhtään. Kaikki on Helsingissä niin teennäistä, kaikki on turisteissa niin teennäistä, tätäkö me tarvitsemme. Emme tosiaan. Mutta minkäs teet, ei noita turhisten massoja enää voi pysäyttää, kun niille on ovet levällään.
Peter Santenello tekee kohtuullisen mielenkiintoisiakin dokumentti tyylisiä videoita youtubeen, mutta kun sekin kävi Suomessa, niin vieraili keskiluokkaisen ja jonkun varakkaamman kodissa. Ei ollut lainkaan sitä perus suomaa-juntin elämää.