Elisa 5G-liittymien JÄRJETTÖMÄT hinnat!!! 😱😱😱 Miksi Elisa pyytää niin älyttömiä hintoja vakioasiakkailtaankin? Suositelkaa edullisempaa!!
AIna sama juttu, että määräaikaisen 5G-sopparin päätyessä tarjotaan uutta kalliimpaa määräaikaisuutta, jonka loputtua hinta on vieläkin kalliimpi. Tällainen "Elisa-hissi" vie puhelinliittymien hinnat ihan pilviin kuin huomaamatta.
Siis noi Elisan 5G-liittymien hinnat nousevat ihan järkkyvauhdilla.
Nykyinen 12 kuukauden soppari on 29,99 €/kk ja sen jälkeen hinta nouseen 38,99 euroon.
Seuraava 12 kuukauden soppari olisi 34,90 €/kk ja sen jälkeen hinta noususi 42,99 euroon.
Kivasti 16% lisää vuodessa, vaikka uusii määräaikaisuuden. Ja sopparin jälkeinen hintakin on noussut 10%!! Paljonko meidän tavisten palkat ovat nousseet? Lapsiperheessä hintaero realisoituu moninkertaisesti.
Kyllä nyt Elisa kiihdyttää kuluttaja-asiakkailta karkuun ja kovaa!
Mikä 5G-liittymä Elisan tilalle. Mites toi Telia ja Moi? Niissä ei näyttäisi olevan Suomi-hinnoittelua, koska ainakin Telia on ruotsalainen. Kotona puhelin toimii Wifin kautta.
Kommentit (67)
LUE TÄMÄ
Tässä yleisohje kaikille. Tällä EHKÄ voitte vaikuttaa omaan liitymähintaan.
Määrittele liittymän tarve, ja erityisesti nopeus. Myös datamäärä, jonka tarvitset KESKIMÄÄRIN kuukaudessa. Ei ole mitään järkeä maksaa huippunopeasta liittymästä, jos et hyödy siitä mitään.
Tavallinen nettiselaus, pankkiasiat, youtube , riittää 10 Mbit/s ihan helposti. Tästä sitten nopeutta lisää, mutta vain tarpeen mukaan. Operaattori tarjoaa 100 - 200 -300 Mb nopeutta, joka on monille aivan liikaa, tai siis turhaa hintaa.
Tämä ohje ei koske pelaajia, niillehän ei koskaan mikään ole liikaa, koska pelit....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakko sitä on ottaa 5G liittymä? 200 000 vuotta pärjätty ilman 5G:tä ja nyt ilman sitä ei tule toimeen?? Ota 10M 4G liittymä hintaan 20.99€/kk ja pärjäät ihan hyvin.
Etanan vauhtia tuollainen netti toimii jos toimii. Miksi tuollaista kannattaisi ottaa varsinkin, jos on joutunut vaihtamaan puhelinta ja se on nyt 5 g?
Toi riittää tavalliseen selailuun oikein hyvin, samoin juutuuppi pyörii ihan normaalisti.
Kaikki operaattorit ja monet muutkin firmat kohtelevat uskollisia asiakkaita paljon huonommin kuin uusia asiakkaita. Uudet asiakkaat saavat parhaat tarjoukset ja uskolliset, pitkäaikaiset asiakkat maksavat paljon enemmän. Sen pitäisi olla päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän meillä ole Suomessa muutenkaan yhtä edullisia hintoja, kuin Ruotsissa. Ei tule bensan hintoihin alennuksia, kuten Ruotsissa ja Saksassa. Ei tule euron bensaa, vaikka Petteri Orpo Kokoomuksesta lupaili. Meidän pitää maksaa kaikesta kalliisti.
Nytkö tämä euron bensa-höpötys onkin Orpon puheita? Persutkaan eivät ole luvanneet euron bensaa vaan kyse oli siitä, että ilman veroja bensa maksaisi noin euron.
– Perussuomalaisistahan noustiin valtaan lupaamalla suomalaisille euron bensa, Tuppurainen sanoi.
Tuppuraisen väite ei näytä pitävän paikkaansa, todisteita ei ole. PS ei vuoden 2023 eduskuntavaalien ohjelmissaan luvannut suomalaisille euron bensaa eikä tällaisia lupauksia kuultu myöskään PS:n puoluejohdon suusta.
Petteri Orpo piti vaaleissa puheen, jossa puhui euron bensasta.
Tuppuraistako tässä joku hölmö menee uskomaan? Mulla olis myynnissä halpa kesämökki kaivopuistosta, maksu etukäteen ja käteisellä, kuvatkin ihan aitoa tekoälyä.
Minulla oli edellinen 5g mobiili 24kk soppari 26e/kk ja uusi noin 28e/kk puhelin 5g 24kk noin 29e/kk et en tiedä sinun sopimuksia jne. mutta minulla toiminu ainaki sopimukset ja hinnoittelu ja palvelu.
Vaihdan Telian DNA:han heti kuin mahdollista. Telia kans nosti hintaa, vaikka olen ikivanha asiakas. Kun päivitin liittymän niin minulle ei kerrottu että lankapuheluihin tuleekin minuuttitaksa, mitä ei aiemmin ollut. Soittelin siis äitin lankapuhelimeen huoletta, ja laskuhan oli aivan hirmuinen. En ymmärtänyt mistä kiikastaa, kunnes tilasin puheluerittelyn. Siellähän oli äitille soittamani puhelut minuuttitaksoineen. Tästä ei infottu mitenkään, vaikka nyt tiedän että se on vanha juttu. Olen niin pettynyt ja suivaantunut Teliaan että haistakoot pas…an. On mulla muitakin ongelmia ollut Telian kanssa. Nimenomaan nämä jatkuvat päivitykset. Joka helvetin vuosi itse pitää huolehtia että lasku pysyy edes jollakin tavalla kohtuullisena. Yhtä vääntöä.
Ehkä muttei toiminut nettikään vaikka kokeilin vaihtaa 4 g ja edelleen vastapuoli kuuli vain puuroutunutta puhetta. Nyt toimii hyvin, kun vaihdoin toiselle operaattorille. Miksi maksaa 5 g liittymästä, joka ei toimi 5 g puhelimessa eikä 4 g toiminut kunnolla myöskään tässä osoitteessa 5 g puhelimen kanssa.