Jos jotain naista pahoinpidellään kadulla, miksi minut tuomitaan että en mennyt väliin?
Siinähän saattaa saada itse turpiinsa? 112 soitan tietty.
Kommentit (43)
Estin raiskauksen ja tekijä ryhtyi levittelemään minusta huhuja, pelastamani nainen (ns. huumetyttö) ei kiittänyt vaan luikki paikalta. Paria viikkoa myöhemmin raiskuri hyökkäsi kimppuuni saman opiskelija-asuntolan kellarikäytävässä ja löi minua. Poliisi sitten vei miut terveysasemalle. Tapahtui 80-luvulla. Rikollinen oli taparikollinen ja vapautunut vankilasta. Hrr9 Jnnes r0zz.inen
Vierailija kirjoitti:
Miehen on tehtävä mitä miehen on tehtävä. Miehen kunnia on joillekkin tuntematon käsite. Pelkureita ei kunnioita myöskään ketään.
Kukaan... KUKAAAN hlvt
Ja joo en todellakaan auta ketään randomeita ainakaan yhtään vaarantamalla omaa turvallisuuttani. Siihen tämä nyky-yhteiskunta on ajanut. En vaan koe enää omakseni ympäristöä. Some ehkä pilannut, kun näkee, miten tyhmiä ihmisiä maa täynnä kovaan ääneen vaatimassa kaikkea harkitsematonta. Olen läheisiä tai läheisten omaisuutta pari kertaa joutunut suojelemaan ja vaikka todella harkiten pyrin toimimaan, aina siitä tullut ongelmia, tai ollut todella lähellä joutua ongelmiin. Toisten randomien nahinasta ei voi tietää yhtään, mikä tilanne, kannattaa pysyä erossa. Ei paljon sankarin viitta lämmitä, jos saat puukosta ja selviää jälkikäteen vaikka, että pieni auttamishalua herättänyt nainen olikin puukolla tökkivä narsisti. Maailmaan mahtuu ihmisiä ja joka päivä kuolee kasoittain myös täysin viattomia. Sille en voi mitään, enkä yritäkään. Maailman tuska on nuorten ja ahdistushäiriöisten vaiva.
Eikä muuten hirveästi innosta edes nähdä ilmoitusvaivaa, vaan katson mieluummin ohi. Ei niitä kokemuksen mukaan kiinnosta edes hätäkeskuksessa, niin antaa olla sitten. Kun spurgut puukkohippastelee, niin lopulta homma ratkeaa itsestäänkin. Great world!
Ettehän halunneet katupartioita. Saitte sitten katujengit.