Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos jotain naista pahoinpidellään kadulla, miksi minut tuomitaan että en mennyt väliin?

Vierailija
01.10.2026 |

Siinähän saattaa saada itse turpiinsa? 112 soitan tietty.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä tahansa pahoinpidellään, niin soittakaa 112.

Vierailija
22/42 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sinulla olisi mitään rohkeuttakaan mennä väliin. Siinä kun voi sattua itseenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sinulla olisi mitään rohkeuttakaan mennä väliin. Siinä kun voi sattua itseenkin.

Sattuu varmasti jos e osaa mitään. Älykästä ei satu, koska osaa. Kun ihmiset taistelee, niin kyseessä on perinteisin äo-testi. Voittaja on se joka osaa käytännön fysiikkaa parhaiten. Tätä varten opiskelin spagaatteja vuosikymmenet, että voin käyttää niitä tositilanteessa.

Vierailija
24/42 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattuu varmasti jos e osaa mitään. Älykästä ei satu, koska osaa. Kun ihmiset taistelee, niin kyseessä on perinteisin äo-testi. Voittaja on se joka osaa käytännön fysiikkaa parhaiten. Tätä varten opiskelin spagaatteja vuosikymmenet, että voin käyttää niitä tositilanteessa.

Opiskelit spagaateja? Hehe. Millaisia erilaisia spagaateja opiskelit?

Muistitko venytellä ja harjoitella myös, vai jäikö opiskelun asteelle?

Vierailija
25/42 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei tarvi avuttomia tai tositilanteessa hyödyttömlä miehiä mihinkään. Jos kyseessä olisi naisystäväsi niin katselisit vain vieressä puhelin kädessä etkä puuttuisi hakkaamiseen itse niin olisi entinen naisystäväsi. 

Vierailija
26/42 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinua siitä tuomita, homma on riistäytynyt jo aikoja sitten käsissä. Ja jos nykyiset määrät pahoinpitelyjä ei riitä - niin tekijöitä kärrätään lentokone lasteittain tänne lisää ulkomailta.

Häkkitappelijoiden luvattu maa

Vierailija
27/42 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttamatta jättäminen on rikos. Siitä en osaa sanoa, jos pahoinpitelijällä on ase. Kunhan auttaa niin ettei itse joudu hengenvaaraan. Katso lakikirjasta. Netissä on Finlex.

En ole täysin varma.

Kuuluu kansalaisvelvollisuuteen auttaa pulassa olevaa. Vähintä mitä voi tehdä on soittaa 112.

Vierailija
28/42 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tuomita jos soitat 112.

Vierailija
29/42 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskuntien väliseen, varsinkin humalaisten, tappeluun sekaantuminen johtaa usein siihen, että pariskunta kääntyy yhdessä "auttajaa" vastaan.

Vierailija
30/42 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap nostaa tähän vain naisten kohtaamaan väkivallan, mutta toki myös miehiä uhataan kadulla ym. Eikö se väkivalta ole ihan sama molempia sukupuolia kohtaan. Ja sille väkivaltaa tehneelle voi aina sanoa, että lopeta ja olen soittanut poliisit paikalle. Olen itse soittanut poliisit paikalle aina, jos näen ikinä ketään kohtaan väkivaltaa ja sanonut, että nyt lopetat tämän heti? Minua ei haittaa naisena saada tästä turpiini, kun olen joskus mennyt väliin ja onnistunut siinä myös. Mustan karatevyön omistaja. 

Vierailija
31/42 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies vai et?

Vierailija
32/42 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

112 on auttamista

Ja katsot vieressä kun joku hakataan hengiltä? Onneton vässykkä juokse äitis helmoihin!

Kai puutut kaikkiin maailman muihinkin vääryyksiin, Jeesus?

Vierailija
33/42 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkuri vellihousut katsoo vieressä kun joku tarvii apua. Hankkikaa hartiat rassukat. Naisilla on nykyisin isommat ballsit kuin miehillä. Miehet voi vetää hameen päällensä!

Eli sinä menisit pahoinpitelyyn väliin? Ottamaan riskin, että saat itse turpaasi tai teräaseesta?

Tietenkin menisin kun en ole pelkurivässykkä mammanpoika.  Hartioitakin on niinkuin miehellä pitääkin.

Usein miehenä kuvaillessani itseäni, sanon että olen raamikas, roteva leveäharteinen mies.

Vierailija
34/42 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos autettavalla on Marimekon unikkohousut tai muuta suvakkiuteen viittaavaa vaatetusta niin sitten ei tarvitse auttaa. Näin sanoo Suomen laki. 

Vierailija
35/42 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on älylukko niin en kanna mukanani avaimia joita kilistämällä saisin väkivallan loppumaan.

Siinä näyte persujen huumorintajusta.

Naisille ei armoa, kun raiskaukset ja väkivalta on niille persuille vitsi.

Vierailija
36/42 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillonhan sinä olet mennyt väliin, jos olet soittanut 112:een. Eivät ne sieltä kehota menemään mukaan saamaan turpaansa. Pitää muistaa ettei häkessä tiedetä millainen tilanne oikeasti on, joten riittää, jos sanoo, että epäilee omia kykyjään mennä väliin, tai että on varma ettei pärjää tilanteessa. 

Itse soitin kerran häkeen naapurissani tapahtuneesta pahoinpitelystä. Mukana oli myös teräase, mutta itse en sitä tiennyt soittaessani, oletin vain, että toinen osapuoli ottaa nyrkstä ihan kunnolla. Tiesin naapureistani sen verran, että etenkin kännissä olivat arvaamattomia ja jos joku puuttui jotenkin heidän tekemisiinsä, kun olivat kännissä, niin aikausein tilanne eteni sellaiseksi, että uhkasivat käydä puuttujan päälle. Soitin sitten häkeen tietenkin, kun äänimaailma alkoi mennä sellaiseksi ettei llut enää heidän "normaalia" nahistelua. Häke kysyi voinko mennä paikalle, onko ovi auki, jotta näkisin sisään (sanoi myös, että ää mene asuntoon sisään), sanoin etten voi, että ovat sen tyylistä porukkaa että sinne ei yksin mennä. Se oli häkelle ihan ok, sanoivat, että poliisit on jo matkalla sinne, varmistatko, että alaovi on auki ja soita heti takaisin, jos tilanne muuttuu oleellisesti pahempaan.  Poliisi tuli parissa minuutissa.  Juttelin joskus tästä tutun poliisin kanssa ja hän sanoi, että liian usein ihmiset kuvittelevat, että tilanteeseen puuttuminen olisi sitä, että menee itse fyysisesti väliin, mutta ei se niin ole. Häkeen todellakin voi aina sanoa jos ei voi tehdä jotain mit häke pyytää. Esim elvytystilanteessakin on paljon parempi soittaa häkeen ja sanoa häkelle ettei voi elvyttää (jollakin voi vaikka olla sydänvika, joka estää jopa paineluelvytyksen antamisen, kun siinä elvyttäjänkin pulssi nousee). Ja tottakai se on noin paremp kuin vain kävellä ohi ja ajatella etten voi yhtään auttaa. Tosiaan pelkästään se häkeen soitto voi auttaa.  Toki olisi hyvä, jos uhrille saa jotenkin viestitettyä, että hätä on nähty ja apua soitettu, mutta ei sitäkään aina voi tehdä. 

Vierailija
37/42 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pariskuntien väliseen, varsinkin humalaisten, tappeluun sekaantuminen johtaa usein siihen, että pariskunta kääntyy yhdessä "auttajaa" vastaan.

Siksi stragiana kuuluukin olla yllättävä lähestyminen pimeästä kulmasta suurempikokoista osapuolta kohti ja topakka oitsuki ohimolohkoon. Näin mikäli pienempi kääntyy auttajaa vastaan, on hänestä, isomman köllötellessä pientareella, helpompi selviytyä hujauttamalla uran mavasikeri poskeen, jogokeri palleaan  ja hyökkääjän vatsaapidellessä läpsäyttää molemmilla avokämmenillä korville.

Tai sitten vain soittaa 112 kuten minä.

Vierailija
38/42 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on älylukko niin en kanna mukanani avaimia joita kilistämällä saisin väkivallan loppumaan.

Siinä näyte persujen huumorintajusta.

Naisille ei armoa, kun raiskaukset ja väkivalta on niille persuille vitsi.

Kai sinulla itsellä on lihasmuistissa taikalapanen ja nounousquare. Mihin sinä miestä tarvit, oletko joku kalapolkupyörä.

Vierailija
39/42 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käännyn hiljaa pois.

Vierailija
40/42 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkuri vellihousut katsoo vieressä kun joku tarvii apua. Hankkikaa hartiat rassukat. Naisilla on nykyisin isommat ballsit kuin miehillä. Miehet voi vetää hameen päällensä!

Melko toksista maskulinismia, ja juuri sinunkaltaisiasi naiset pelkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi