Muistakaahan, että syksy ja pimenevät illat ei ole mikään syy jäädä sohvan nurkkaan herkkuja syömään.🤔
Monesti varsinkin naisihmiset käyttävät helposti säätä tekosyynä kun laiskottaa. Nyt kannattaakin ottaa itseään niskasta kiinni ja lähteä raikkaaseen syysilmaan ulkoilemaan. Kuin huomaamatta kiinteytyvät takapuoli ja reidet, ja selluliitti saa kyytiä, kun reippaasti tekee kunnon lenkin. Toki voi yhdistää tähän vaikka sienien keruun. Mikäs sen mukavaa kun saa lyötyä kolme kärpästä yhdellä iskulla. Kunto kohenee, kilot vähenee ja lisäksi vielä terveellisiä, maukkaita sieniä kotiin vietäväksi.😊
Kommentit (114)
Aina n hyvä syy jäädä sohvalle pötköttää.
Sieniä keräämään pimeässä? Lenkille pimeässä? Ei.
Vierailija kirjoitti:
Ja masennukset ja uupumukset lähtee. Neljä kärpästä.
Ei lähde pimeässä. Pitää olla valoisaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on, olen vuodelevossa synnytykseen asti.
Muistathan, että raskaus ei ole sairaus. Naiset helposti käyttävät raskautta tekosyynä luistaakseen eri velvollisuuksistaan.🤔
Oletko ollut raskaana? Siitä vaan kokeilemaan.
Kyllä olen, useastikin. Enkä ole antanut kilojen kertyä vartalooni raskauksista huolimatta. Ja aina olen olen liikunnallinen kaikkien raskauksieni ajan. Ihan sinne synnytykseen saakka!
Omakehu ei aiheuta kuin ärsytystä, kuten kaikki yleensä tietävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistathan, että raskaus ei ole sairaus. Naiset helposti käyttävät raskautta tekosyynä luistaakseen eri velvollisuuksistaan.🤔
Ai onko yksi näistä velvollisuuksista miellyttää ap:n esteettistä silmää?
Turhantärkeä olet jos niin luulet 😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu menee tähän aikaan illasta sienestämään!
Kai siellä metsässä on valot? Vai eikö ole?
Metsän keijut valaisevat reitit psykedeelisienille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen, useastikin. Enkä ole antanut kilojen kertyä vartalooni raskauksista huolimatta. Ja aina olen olen liikunnallinen kaikkien raskauksieni ajan. Ihan sinne synnytykseen saakka!
Citroen ryVeljen vaimo joutui hätäsektioon kun alkoi kääntämään kasvimaata kuokan kanssa.
Mut kivat sulle. Pääsetpähän kohottamaan itsetuntoas muiden kustannuksella. Raskausaikana ei varmaan muuten ole ihan terveellistä olla lihomatta.
Mulla jo umpparileikkaus veti vuodepotilaaksi ja toipuminen kuukausitolkulla, vaikka oonkin urheilullinen ja hoikka. Ei toi vuoden vaivannut, treenaamisesta tullut kylkirustotulehduskaan ole rauhoittunut. Tai lantion virheasento juoksenteluista huolimatta, alkoi toisen jalan osittaisesta halvaantumisesta, eli nyt se toinenkin oikkuilee ja kipuilee. Puolitoista vuotta sitten lankutin 10 kiloa selän päällä ja lenkkeilyn 14 kilsaa päivässä, usein puolet painoliivin kanssa mäkimaastossa.
Varmaan sulla on jotain hyviä vinkkejä?
Kuulostat niin tietävältä ja täydelliseltä.
Kiitti!
Ei kannata tänne tulla rähisemään ja patoutumiaan purkamaan. Kannattaa hakea ihan ammattilaiselta apua.
Olisit vaan suoraan myöntänyt, että "Valehtelin"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n ajattelu on ilmeisesti kärsinyt vääränlaisista sienistä. 😆
Se onkin ainoa herki, kun lähden nauttimaan ilman rapsakkuudesta ja p pimeistä illoista. Ihania pitkiä lenkkhä.
Kesällä on liian kuumaa ja valoisaa. Ei kiitos, jään terassille viinilasin ja herkkujen kanssa. Pakkasella kietoudun vilttiin sisällä ja teen ärhäkän rommitotin tai lumumban.
N54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n ajattelu on ilmeisesti kärsinyt vääränlaisista sienistä. 😆
Tässä näemme, mitä tapahtuu, kun pimeässä poimii sieniä 😂😂😂
*makaa sohvan nurkassa ja syö herkkuja*
Ei ne olekaan syyt, vaan mielihalut on syynä.