Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jokaisella naisella on niin hyvä elämä?

Vierailija
30.09.2026 |

En tunne yhtään naista joka ei matkustele koko ajan. Kaikki ovat myös parisuhteessa ja rahaa löytyy.

Kommentit (149)

Vierailija
101/149 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppoa se on kun naiset saa pinppiä millon haluaa ja miljuunat tulee tilille itsestään .,ei tarvi kun kiukutella omalla rahalla

En halua pinppiä. 

Mieti, säkin voisit saada ylenmäärin jotain, mitä et halua ollenkaan! Vau!

Et ymmärrä miten etuoikeutettu olet . 

Ja sä saisit k*llia niin paljon kun jaksat pyllistää. 

Olet etuoikeutettu siis. 

Kuulostaa homolta . En tykkää

Vierailija
102/149 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehetkin voivat kokeilla opiskelua, töihin menemistä ja terveellisiä elintapoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/149 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä heteroista naiset on aivan yhtä useasti parisuhteessa kuin miehetkin. Mitään haaremeja täällä ei harrasteta. 

Kaikki naiset ei matkustele. Esimerkiksi minä, ei ole varaa. 

Vierailija
104/149 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppoa se on kun naiset saa pinppiä millon haluaa ja miljuunat tulee tilille itsestään .,ei tarvi kun kiukutella omalla rahalla

Mä odotan mun miljoonia.

Sitä odotellessa meen töihin... 

Kuten sanottu helppoa se on naisilla . Ei tarvi kun odottaa ja miljoonat tulee tilille. Kiukuttelee vaan ja syyttää miehiä kaikesta omasta surkeudesta 

Juuri äsken tarkistin, niin mun miljoonat ei olleet vielä saapuneet.

Ne on matkalla . Odottele vielä hetki niin joku jännäkalsariniska kiikuttaa ne sun ovelle

Vierailija
105/149 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustin viimeksi vuonna 2018. Eikä ole helppoa elämää.

Vierailija
106/149 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä odotan mun miljoonia.

Kuten sanottu helppoa se on naisilla . Ei tarvi kun odottaa ja miljoonat tulee tilille. Kiukuttelee vaan ja syyttää miehiä kaikesta omasta surkeudesta 

Tässä on nyt jokin miehen logiikka... Naisilla on siis yhtäaikaa helppo ja rikas elämä, mutta sittenkin surkea ja syyttävät siitä miehiä? 

Vierailija
107/149 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset järjestelevät itselleen noita juttuja. Huomasi hyvin minun exästä, että minun kanssa hän kyllä matkusteli, mutta itse ei saa aikaiseksi järjestää mitään. Yhteiset reissut oli tietysti minun järjestämiä. Sitten tapaili hetken jotain naista, niin sen naisen kanssa taas meni reissuun, mutta kun se loppui, ei käynyt taas missään. Minä kyllä matkustelin yksin ja ystävieni kanssa ja nykyään miesystäväni kanssa, joka myös osaa järjestää reissuja, eikä olla vaan perässävedettävänä. 

Monet miehet ei vaan järjestä elämäänsä näin. Rahat laittavat tyyliin johonkin autoon (itsellänikin on auto, mutta ihan perusauto, eikä mikään kallis, niin rahaa jää matkusteluunkin), eivätkä vaan budjetoi matkustamiseen tai järjestä matkoja itselleen.

Jaa-a. Olen kyllä ihan yksin ja välillä lasten kanssa matkustellut jo useita vuosikymmeniä . Ihan itse järjestellyt kaikki . Sen sijaan tuntemani naiset ei halua Suomesta poistua eikä matkustus kiinnostele . Itseä taas kiehtoo nähdä maailmaa ja tutustua ihmisiin vaikka olis yksin reissussa .

Vierailija
108/149 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua pinppiä. 

Säkin voit saada munaa niin paljon kuin haluat. Mene vaan homobaariin. 

Vierailija
109/149 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehetkin voivat kokeilla opiskelua, töihin menemistä ja terveellisiä elintapoja. 

Niinhän suurin osa niistä tekeekin eikä näytä olevan vaikeaa. Paitsi ap:lle.

Vierailija
110/149 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä odotan mun miljoonia.

Tässä on nyt jokin miehen logiikka... Naisilla on siis yhtäaikaa helppo ja rikas elämä, mutta sittenkin surkea ja syyttävät siitä miehiä? 

Jeps. Helppo ja rikas elämä löytyy mutta pitäähän sitä silti kiukutella 24h päivässä ja syyllistää miehiä. Jotain tarvii keksiä draaman kaareksi kun ei ole oikeita ongelmia. 

Vierailija
111/149 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä odotan mun miljoonia.

Juuri äsken tarkistin, niin mun miljoonat ei olleet vielä saapuneet.

Ne on matkalla . Odottele vielä hetki niin joku jännäkalsariniska kiikuttaa ne sun ovelle

En pidätä hengitystäni. 

Ei mies tollasta saa aikaseks. 

Ps. Ei muutenkaan tarvi tulla mun ovikelloa soittelee. Aamulla töihin joten haluan nukkua. 

Vierailija
112/149 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua pinppiä. 

Vierailija
113/149 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua pinppiä. 

Olet etuoikeutettu siis. 

Välihuomautuksena ettei tod. saisi. Naisilla täysin väärä käsitys homojen elämästä. Seksin saaminen on vielä vaikeampaa kuin heteromiehillä.

Rietas gay

Vierailija
114/149 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kaikki ne miehet joiden kanssa tuntemasi naiset ovat parisuhteessa? Eivätkö ne matkustele koko ajan? Eikö niiltä löydy rahaa?

Vierailija
115/149 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä odotan mun miljoonia.

Jeps. Helppo ja rikas elämä löytyy mutta pitäähän sitä silti kiukutella 24h päivässä ja syyllistää miehiä. Jotain tarvii keksiä draaman kaareksi kun ei ole oikeita ongelmia. 

Kuten kiukutella täällä, miksi naisilla on hyvä elämä? :D

Vierailija
116/149 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua pinppiä. 

Olet etuoikeutettu siis. 

Välihuomautuksena ettei tod. saisi. Naisilla täysin väärä käsitys homojen elämästä. Seksin saaminen on vielä vaikeampaa kuin heteromiehillä.

Rietas gay

Vierailija
117/149 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukotus. Homobaarit ovat konkurssissa. Ja ne mitkä eivät ole ovat täynnä naisia.

Rietas gay

Vierailija
118/149 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä kaikki ne miehet joiden kanssa tuntemasi naiset ovat parisuhteessa? Eivätkö ne matkustele koko ajan? Eikö niiltä löydy rahaa?

Ei . Nainen ottaa rahulit ja lähtee jännäjoonattaren kanssa Malediiveille 

Vierailija
119/149 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä odotan mun miljoonia.

Kuten kiukutella täällä, miksi naisilla on hyvä elämä? :D

Ketä se on ?

Vierailija
120/149 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei . Nainen ottaa rahulit ja lähtee jännäjoonattaren kanssa Malediiveille 

Totta helvetissä mä otan mun rahulit messiin jos lähen Malediiveille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi