Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kertoa miehelle menoistani, haluan vapautta

Vierailija
30.09.2026 |

Viime viikonloppuna lähdin ulos tyttöjen kanssa ja tulin kotiin joskus aamuyöllä. En ollut ilmoittanut miehelle mitään ja hän oli huolissaan, tivasi missä olin ollut ja kenen kanssa. Raivosin sitten miehelle että tuo on kontrollointia. 

En halua olla tilivelvollinen kellekään menoistani tai kenen kanssa vietän aikaani. Mitä tässä nyt kannattaisi tehdä? 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa siitä miehestä ja tee mitä tykkäät.

Ei sun kaikkea tarvitsisi sille raportoida, mutta jos et sen vertaa ymmärrä, että ilmoitat olevasi kavereiden kanssa ja että menee luultavasti tosi myöhään, niin itsekäs m*lkku olet. Tottakai toinen huolestuu, jos puoliso häviää yöksi eikä ilmoita mitään. 

Vierailija
2/12 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi lopettaa huonojen provojen kirjoittaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti.

Vierailija
4/12 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet jännämiehen kanssa joka rajoittaa elämääsi.

Vierailija
5/12 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suksi incell emakko suolle röhisemään! Sinä et mitään miestä edes ansaitse!

Vierailija
6/12 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veeti, vedä ittes kiikkuun ja lopeta paskojen satujesi spämmääminen tänne.

Vierailija
7/12 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieslapsen aloitukset on niin helppo tunnistaa. Näkökulma ja kieli, tässä myös tunnereaktiot on kyrpäsentrisiä.

Naiset eivät esim. kirjoita "lähdin naisten kanssa naisten iltaan ja naisena tässä kirjoittelen, katsokaa, olen nainen, naisellinen nainen"

Vierailija
8/12 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä sitä ukkoa nyrkillä daijuun niin että se hiljenee, nais-Veeti.

Vierailija
9/12 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veeti on umpityhmä tolleropoika, joka syö kilon irtokarkkeja viikossa ja painaa +30 kg, on luokkansa lyhimpiä.

Vierailija
10/12 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tämän takia olen viihtynyt sinkkuna jo yhdeksän vuotta. En sovi seurustelusuhteeseen liiallisen vapauteni kanssa. 

Haluan tulla ja mennä niinkuin itse tahdon. En olla tilivelvollinen kenelläkään. Näin on aina ollut. Ja tulee olemaan. 

Vierailija
11/12 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellet ole trolli, niin haluat siis jakaa tavaraasi muille miehille vapaasti. Toivottavasti miehesi jättää tuollaisen sian, ja ottaa ihanan Thai naisen. Ovat aivan eri sarjassa kuin suomalaiset maatiaisnaiset.

Vierailija
12/12 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimoni oli myös tyttöjen päivässä ja illassa. Ei tullut normaaliin aikaan kotiin. Pelkäsin että kolaroinut autoni ja tulisi turhaa vaivaa:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme