Miksi jokaisella naisella on niin hyvä elämä?
En tunne yhtään naista joka ei matkustele koko ajan. Kaikki ovat myös parisuhteessa ja rahaa löytyy.
Kommentit (148)
Sekö on hyvän elämän mittari? Että matkustelee, on parisuhde ja rahaa? Tulee ennemminkin mieleen, että nuo ovat ulkoiset kuoret, eli kulissit.
Minulle hyvä elämä on sitä, että kotona on hyvä ja turvallinen olla, on hyvä parisuhde ja rahaa tulee toistaiseksi sen verran, että saa laskut maksettua ja jos isompaa tarvitsee, on parin kuukauden puskuri. Mihin sitä niin tolkuttomasti tarvitsee? En aio varsinkaan näinä aikoina laittaa kulutukseen yhtään enempää, kuin on tarpeellista ja se on aika vähän.
En matkustele, eikä kiinnostakaan, ei ole rahaa, mutta olen parisuhteessa.
N34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tutusta naisiin ulkona eikä vaan painella seuraus näppäimiä instatiktokeissa
Ei naiset halua tutustua kun netissä. Ei usein sielläkään.
Ap
Jaa, kyllä minä olen heidän kanssaan tutustunut ihan livenäkin. Jospa se vika on vain sinussa, ei naisissa.
Vierailija kirjoitti:
Koska naisesta on tehty arvokkaampi kuin miehestä.
Jaa, milloin viimeksi? Hieman konkretiaa nyt, eikä pelkkää ulinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojilla on huono asenne ja he vähättelevät lukemisen ja oppimisen tärkeyttä. Miksi?
Koska femagot opettajat. Siksi.
Pitäisikö poikien tehdä jotain, että saisivat tasapuoleista sukupuolensa edustusta luokkiin?
Vierailija kirjoitti:
Pojat/miehet ovat laiskoja
Wolt ja Tinder ovat laiskojen miesten keksintöä. Laiskat miehet haluaa maata kotona haisemassa, mutta ruokaa ja seksiä pitäisi silti saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojilla on huono asenne ja he vähättelevät lukemisen ja oppimisen tärkeyttä. Miksi?
Millä perusteella? Perustele väitteesi?
Ihan yhtä validi tuo väite on kuin ap:n selittelyt että naisten elämä on aina helppoa. Ei sitäkään perustella, joten miksi tuota poikiakaan koskevaa pitäisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa tytöt ovat poikia älykkäämpiä, pärjäävät luonnontieteissä, matematiikassa ja lähes kaikessa paremmin. Vastaus onkin siis äly.
Miksi se äly naisilla ei näy missään?
Koska sinä et ymmärrä sitä edes ratakiskosta vääntämällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset ovat kaikista fiksuimpia ihmisiä koko maan päällä
Epä empaattisimpia mitä maa päällään kantaa
Sanoo naisia ämmittelevä apina, joka sitten ulisee kun nämä vastaavat samalla mitalla.
Vierailija kirjoitti:
Miksei olis? Itse te miehet elämänne paskotte päihteillä, laiskuudella ja oppimattomuuden eli junttiuden ihannoinnilla.
En tykkää peseytyä enkä ole ikinä lukemut yhtään kirjaa.
T. Miehet
Vierailija kirjoitti:
Naisilla mahdollisuus seksiin niin kyllähän mieli kirkastuu ja motivaaatio kasvaa kaikkeen muuhunkin . Kokeileppa itse elää vaikka 80 vuotta ilman kosketusta . Ei hirveästi motivoi mikään muukaan .
Se mahdollisuus seksiin ei imartele, jos ei pääse kokemaan sitä sellaisten kanssa kuin haluaisi. Ja jos äijä on läpi elämänsä ilman mitään kosketusta, niin sitten on kyllä jotain vikaa hänessä itsessäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Taas tuli katsottua instagramia ja tuli paha mieli. Naiset nauttii elämästä ulkomailla ja se ei ole oikein.
ap
No lakkaa katsomasta sitä Instagramia sitten. Ei ole väärin että joku nauttii elämästä jos voi.
Vierailija kirjoitti:
Taas tuli katsottua instagramia ja tuli paha mieli. Naiset nauttii elämästä ulkomailla ja se ei ole oikein.
ap
Tietysti se on oikein. Miksi ei olisi?
Vierailija kirjoitti:
Koska naisesta on tehty arvokkaampi kuin miehestä.
Nainen nyt on biologisesti paljon arvokkaampi kuin mies. Minkäs sille voi, että miehet on heikkolaatuista bulkkia, jonka erityisosaamista on mokailu, laiskottelu, väkivalta ja ryyppääminen sekä siittiöntuotanto.
Yksi munasolu/kk versus satoja miljoonia siittiöitä/kk. Kumpi on se, joka lisääntyy, kumpi taas se, joka tuottaa pelkkää alkeellista ja erittäin runsaasti saatavilla olevaa raaka-ainetta mutta lisäksi pelkkää vahinkoa ihmislajille?
Miehiä pitäisi rajusti karsia ja karsinnan voisi aloittaa rikollisista ja varsinkin seksuaali- ja väkivaltarikollisista. Eihän ne käytä aivojaan ollenkaan.
Aika moni meistä ei matkusta usein tai elä mitenkään glamour-elämää. Ihan normaaia töihin-kauppaan-kotiin-telkkaria meillä monilla on. Siihen päälle lapsen/lasten koulu- ja harrastusasiat, joista iso osa kaatuu äideille. Enimmäkseen miehillä on helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska femagot opettajat. Siksi.
Eli selkokielellä: pojilla nousi ego päähän ja ihan vain vittuillakseen naispuolisille opettajille päättivät ampua itseään jalkaan lopettamalla koulussa pärjäämisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tietysti se on oikein. Miksi ei olisi?
Koska vihaan sitä kun joku pärjää elämässä. Se muistuttaa millainen munaton ja laiska paska itse olen. On helpompaa haukkua ne pärjääjät kuin yrittää nousta ylös sohvalta tekemään asioita.
ap
Onko tässä kyse siitä, että sinäkin haluaisit matkustaa, mennä naimisiin ja ansaita kuukausipalkkaa vakituisessa virassa, ja suret sitä ettei sinulla ole mahdollisuutta elää tyypillisen keski-ikäisen rouvan keskiluokkaista elämää?
Raiskataan jo alle kouluikäisenä by sukulainen.
Onneksi miehille on fyysisiä töitä.