Miksi miehet tuijottaa naisia täysin häpeämättä?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Jopa pikkupojat suu auki!
Kyllä, mutta ei naista vaan autoa
Monesko miesvihalanka tälle päivälle? On ne kauheita!
Ei kai naisissa mitään hävettävää ole, ei sekään kivaa ole jos joku tuijottaa häpeillen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä häpeämistä on ihailla kaunista luontokappaletta?
Tuijottaminen on epäkohteliasta.
Ap
Ei ole. On kohteliasta tuijottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä häpeämistä on ihailla kaunista luontokappaletta?
Tuijottaminen on epäkohteliasta.
Ap
Tällaisten provojen tehtailu on epäkohteliasta
Eipä näytä sua haittaavan lainkaan
Jos on hyvä peba. Monesti naiset tykkää siitä kun niiden pebaa ihmetellään!
Se vaatii usein todella suurta mielenvoimaa olla tuijottamatta kun tilaisuus koittaa. Usein muistutan itseäni siitä että etenkin väentäyteisessä tilassa tosiaan joku sivullinen voi havaita että katseeni porautuu jonkun naisen näyttävään takapuoleen ja se olisi aika noloa. En halua itselleni mitään pervon leimaa.
Koska mä voin ja nainen haluaa sitä. Varsinkin tyrkyksi tälläytyneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla erikoinen ilmestys, jos ihan suu auki tuijotetaan. Ei tuo kyllä tavallista ole.
Et vissiin ole paljoa kiinnittänyt huomiota miesten toimintaan? Kun joku kaunis, nuori ja tiukkaan asuun pukeutunut nainen tulee näköpiiriin, niin miesten aivotoiminta lakkaa täysin.
Ap
Ei tarvitse olla edes nuori tai tiukka asu, tuijotuksen kohteeksi joutuu vaikka olisi löysissä kollareissa ja hupparissa.
No joskus on kummallisia päiviä kun monet tuntemattomat naiset tuijottaa täysin estoitta pärstääni kuin olisivat jonkun tutun nähneet. Normaalistihan naiset eivät käyttäydy näin vaan välttelevät kaikin voimin katsekontaktia. Itsellä ensimmäisenä mielessä että onkohan joku salakuvannut minua nakuna ja laittanut someen tai jotain, kun en itse siellä ole.
Vierailija kirjoitti:
No joskus on kummallisia päiviä kun monet tuntemattomat naiset tuijottaa täysin estoitta pärstääni kuin olisivat jonkun tutun nähneet. Normaalistihan naiset eivät käyttäydy näin vaan välttelevät kaikin voimin katsekontaktia. Itsellä ensimmäisenä mielessä että onkohan joku salakuvannut minua nakuna ja laittanut someen tai jotain, kun en itse siellä ole.
Naisilla synkronoituu kuukautiskierto joten niillä on joku tilapäinen hormonaalinen häiriö ja joku naamanpiirteesi herättää naisissa noina päivinä jotain grrrr-viboja
Nyt kun olen aikuinen, se on tosi kivaa jos joku mukava mies ei saa silmiään irti ja tuijotus ei ole julkeaa. Teininä tuijotus oli kamalaa ja ahdistavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla erikoinen ilmestys, jos ihan suu auki tuijotetaan. Ei tuo kyllä tavallista ole.
Et vissiin ole paljoa kiinnittänyt huomiota miesten toimintaan? Kun joku kaunis, nuori ja tiukkaan asuun pukeutunut nainen tulee näköpiiriin, niin miesten aivotoiminta lakkaa täysin.
Ap
Eihän tuollaista edes suomessa näe
Jep. Antaa miehestä niin typerän kuvan se tuijotus. Yrittää parhaansa mukaan prosessoida näkemäänsä, mutta ei pääse koskaan maaliin vähäisen aivokapasiteettinsa vuoksi niin on pakko jatkaa sitä töllötystä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun olen aikuinen, se on tosi kivaa jos joku mukava mies ei saa silmiään irti ja tuijotus ei ole julkeaa. Teininä tuijotus oli kamalaa ja ahdistavaa.
Hyvin harvoin se tuijottava mies on mukava tai kuuma, mutta kieltämättä jos tällainen harvinaisuus tapahtuu niin huomio tuntuu hyvältä.
Suurin osa mun tutuista miehistä on mukavia.
Vierailija kirjoitti:
Naiset taas katsovat huomaamatta. Mutta heti kun vilkaisee sinne niin pää kääntyy
Tämä on se ero. Naisetkin vilkaisevat, mutta se voi jäädä helposti huomaamatta. Miehet toljottavat haavi auki kuin lehmä uutta porttia. En tiedä, onko kasvatuksesta, hormoneista vai mistä kiinni. Minua usein vilkaistaan tai tuijotetaan, koska olen nykyisen kumppanini kanssa niin eriparinen.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa mun tutuista miehistä on mukavia.
Aika usein se on tuntematon kun tuijottaa.
Ai. Ei mua ainakaan kiinnosta sellainen vähääkään. En ole huomaavinaankaan useimmiten. Mies