Ketä tässä voi äänestää? Oikeisto rapauttaa hyvinvointivaltiota ja vasemmisto taas hamuaa uusia äänestäjiä ja toivoo muualta muuttamista.
Vasemmiston tavalla sosiaaliturvan heikkeneminen tapahtuu vain hitaammin.
Ei oikein ole puoluetta.
Vasemmistohan neuvoo tänne tulleita äänestämään vasemmistoa. Turussa imaami on sanonut suoraan, keitä pitää äänestää, toki vain tänne tulleille. Ruotsissa on suorastaan paljastunut suuria vaalivilppejä tulleiden keskuudessa. Kun vasemmisto saa valtavasti valtaa, niin heille on eduksi huono-osaisiten kasvu, sillä he äänestävät vasemmistoa. Tällöin joka tapauksessa hyvinvointivaltiota on pakko rapauttaa.
Oikeisto taas romuttaa hyvinvointivaltiota koko ajan. Ei sekään ole hyvä asia. Se vaan tapahtuu oikeiston toimesta nopeammin. Lopputulos on sama.
Kommentit (165)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse äänestän joko persuja tai sinimustia. Ainoat, jotka välittävät meistä suomalaisista. Tällä hetkellä jo tuo sana kansanedustaja on täysin väärä. Rahaa jota ei muka ole edes meille suomalaisille jaetaan ihan surutta muun maan sotaan ja roudataan loiseläjiä muualta. Auttakoon ne maat, joilla on rahaa siihen. Meillä nämä rahat pitää käyttää omaan kansaan.
Miksi persut ei sitten ole hallituksessa ollessaan käyttänyt rahaa omaan kansaan, vaan köyhiltä, sairailta, lapsilta, työttömiltä viety niin paljon kuin irti saatu.
Kukas siellä onkaan päähallitus puolue? Niimpä. Paras vaihtoehto olisi saada persut pääpuolueeksi ja sinimustat myös hallitukseen.
"Persut on saanut tällä hallituskaudella paljon aikaan, mitä tulee maahan muuton kiristyksiin. "
Lähinnä on kiristetty asioita jotka vaikuttavat niihin jotka ovät töissä eivätkä rötöstele. Niitä todellisia ongelmia on saatu karsittua ihan minimaalisesti.
Itse olen ainakin pahasti pettynyt persujen linjaan tässä. Ajattelin että heillä ei ole mitään sitä työssä käyvää rehellistä tulijaa kohtaa vaan haluavat vain poistaa ne isot ongelmat. Mutta paskat. Pelkää poseerausta ja sitä että saadaan joku pilipali kansallisuustesti.
"Kukas siellä onkaan päähallitus puolue? "
Jos saatte päätavoitteet toteutettua vain pääministeripuolueena niin tavoitteissa on jotain vikaa kun kukaan muu ei niistä tykkää.
"He myös kannattavat sosiaaliturvaa - suomalaisille."
Paitsi jos joku on vassari, vihreä, nainen, homo tai muuten vain sellainen että naama ärsyttää tai on väärät mielipiteet.
Ihan ehdottomasti ulos eu sta! Sen jälkeen päätetään itse mihin raha laitetaan ja ketä tänne otetaan. Voisi sitä rahaa riittää myös meille suomalisille, jotka olemme nykyään kakkosluokan kansalaisia maassamme. Joten kysynkin, koskahan saamme oman kansan edustajia hallitukseen asti?
Vierailija kirjoitti:
"Kokoomus haluaa nöyrää halpaa työvoimaa ja sen kumppanit haluaa bisnestensä toimivan. "
Eli oikeistohallituskaan ei muuta asioita sen kummemmaksi.
Tämä on ongelman ydin. Ei oikein lle puoluetta, jota äänestää.
Tänne hanttihommiin halvalla tulleet ihmettelevät kohteluaan. Sanovat luulleensa tulleensa korkeasti kehittyneeseen maahan, mutta heille olot ovatkin karut. Kalanpääsoppa on vain jäävuoren huippu.
Suomen maine kokee kolauksia, kun kertovat kotimaassaan.
Taktinen äänestys. valehtelijat ulos.
Vierailija kirjoitti:
"Persut on saanut tällä hallituskaudella paljon aikaan, mitä tulee maahan muuton kiristyksiin. "
Lähinnä on kiristetty asioita jotka vaikuttavat niihin jotka ovät töissä eivätkä rötöstele. Niitä todellisia ongelmia on saatu karsittua ihan minimaalisesti.
Itse olen ainakin pahasti pettynyt persujen linjaan tässä. Ajattelin että heillä ei ole mitään sitä työssä käyvää rehellistä tulijaa kohtaa vaan haluavat vain poistaa ne isot ongelmat. Mutta paskat. Pelkää poseerausta ja sitä että saadaan joku pilipali kansallisuustesti.
Ei persutkaan ole saaneet tarpeeksi aikaan.
Ota kuitenkin huomioon, että ne huonopalkkaisia töitä tekevät eivät tee niitä enää, kun täällä olo varmistuu. Jäävät sosiaalituen asiakkaaksi. Persujen Jussi sanoi, että tekevät vaikka ilmaiseksi, jos sitä vastaan saa myöhemmin jäädä tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liike Nyt olisi paras vaihtoehto, harmi vain, ettei saa riittävästi kannatusta. Hjallis on järjen mies. Lause, jota en ikinä aiemmin olisi uskonut sanovani.
Kokoomus on sysisurkea, persut ei missään nimessä vaihtoehto, vasemmistoa en äänestäisi ikinä ja demaritkin on nyt kussut muroihinsa Palestiina-löpinällään ja ulkkareiden paapomisella. Keskusta on vaan plaah.
Liike Nyt voisi olla vaihtoehto muuten mutta liikaa Hjalliksen puolue, hänen pitäisi antaa valtaa muille ja pikkuhiljaa siirtyä taka-alalle kun ikääkin alkaa olemaan paljon. Ehkä kuitenkin minulle eduskuntapuolueista ainoa jota voisin harkita äänestää, jos Hjallis saa jotenkin ylipuhuttua. Ja olisi Hjallis vähän arvaamaton jos suurempaa valtaa saisi, jotain Trumppimaista yritysjohtajaa siinä, ehkä joku assburgeri vielä ja turhan ehdoton mielipiteissään, mikä ei välttämättä ole hyvä juttu
Olen samaa mieltä. Hjallis on hyvä, mutta epäilen olevan arvaamaton, jos saa valtaa.
Sipilä kusi keskustankin, joten ei tosiaan ole yhtään puoluetta eikä poliitikkoa jota voisi äänestää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kokoomus haluaa nöyrää halpaa työvoimaa ja sen kumppanit haluaa bisnestensä toimivan. "
Eli oikeistohallituskaan ei muuta asioita sen kummemmaksi.
Tämä on ongelman ydin. Ei oikein lle puoluetta, jota äänestää.
Tänne hanttihommiin halvalla tulleet ihmettelevät kohteluaan. Sanovat luulleensa tulleensa korkeasti kehittyneeseen maahan, mutta heille olot ovatkin karut. Kalanpääsoppa on vain jäävuoren huippu.
Suomen maine kokee kolauksia, kun kertovat kotimaassaan.
Heti kun suomalaiset työnantajat saavat liekaa yhtään löysemmälle, he vajoavat siihen primitiiviseen ja barbaariseen ihmisten riistämiseen. He ovat sen teoillaan osoittaneet konkreettisesti, joten se on peruste ottaa heiltä äänioikeus ja kaikki mahdollinen valta pois ja siirtää se sivistyneisiin käsiin!!
Ajattelin etten äänestä mitään mutta pitäisikö kuitenkin äänestää jotain kärkikahinoissa olevaa ettei kokoomus ja persut enää saisi ääniä niin paljon - tosin ei se 1 ääni vaikuta niin paljoa. Keskusta pettää "aina" niin sitäkään ei voi. Hjallis ei saa kuitenkaan muita kuin ittesä eduskuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ehdottomasti ulos eu sta! Sen jälkeen päätetään itse mihin raha laitetaan ja ketä tänne otetaan. Voisi sitä rahaa riittää myös meille suomalisille, jotka olemme nykyään kakkosluokan kansalaisia maassamme. Joten kysynkin, koskahan saamme oman kansan edustajia hallitukseen asti?
Jotenkin haiskahtaa 30-luvulta, mitä siitä tulee jos jättäydymme yksin ja varjelemme tiukasti "isänmaan etua", tänä päivänä on hyvä olla liittolaisia ja toimia yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin haiskahtaa 30-luvulta, mitä siitä tulee jos jättäydymme yksin ja varjelemme tiukasti "isänmaan etua", tänä päivänä on hyvä olla liittolaisia ja toimia yhdessä.
Jos joku sanoo, että ulos EU:sta, se on joko venäläinen, tai persu.
Molemmat Venäjän asialla.
Toimittajiakin rupesi ekaa kertaa kiinnostamaan talouden tila vasta kun omat suojatyöpaikat STT:ssä pistettiin tulilinjalle ja nyt vaaditaan valtiota apuun. Muuten noita ei näytä kiinnostavan yhteiskunnan tila ollenkaan kun spämmitään vaan oman puolueen propagandaa mistään välittämättä ja seuraukset on muiden ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Toimittajiakin rupesi ekaa kertaa kiinnostamaan talouden tila vasta kun omat suojatyöpaikat STT:ssä pistettiin tulilinjalle ja nyt vaaditaan valtiota apuun. Muuten noita ei näytä kiinnostavan yhteiskunnan tila ollenkaan kun spämmitään vaan oman puolueen propagandaa mistään välittämättä ja seuraukset on muiden ongelma.
Että minä vihaan näitä trolleja.
Että oikea media muka valehtelee, ja persujen mielipidelehti kertoo "totuuden."
Trumppilaisuus on syvältä.
No äänestä vasemmistoa jos sulla ei kerran ole yhtään älyllistä argumenttia sitä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että minä vihaan näitä trolleja.
Että oikea media muka valehtelee, ja persujen mielipidelehti kertoo "totuuden."
Trumppilaisuus on syvältä.
Onko? Jos joudut kaivamaan jonkun trumpin vertailukohdaksesi että voit julistaa olevasi ainakin parempi kuin tuo niin kovin hyvänä et pidä itsekään omaa laatuasi, lol.
Sinimustat ovat ainoa puolue, joka vastustaa maahantuloa. He myös kannattavat sosiaaliturvaa - suomalaisille.