Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naantalin kylpylän ampuja on romani

Vierailija
30.09.2026 |

Minä aavistinkin tuon jo alussa ja oikeassa olin. Kuvassa perinteinen romanimiehen asu.

https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000012307326.html

Kommentit (143)

Vierailija
141/143 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yleensä julkisella paikalla ammuskelut ja "välienselvittelyt" on 99% joko romanien tai uussuomalaisten tekosia.

Väite julkisen paikan ammuskelujen taustoista ei pidä tilastollisesti paikkaansa. Suomessa tehdyistä henkirikoksista ja niiden yrityksistä valtaosa on kantaväestön tekemiä, vaikka tietyissä rikostyypeissä ja ryhmissä korostumat ovat mahdollisia.

Vähän sama kuin autokolareihin syyllistyvillä on useimmilla ajokortti.

Tai Uimassa oleva ihminen hukkuu useimmin kuin kuivalla maalla oleva.

Vierailija
142/143 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sä noista työhousuista saat "tyypillisen romanimiehen asun"?

Ampuja Tino Svart pukeutuu kyllä myös tyypilliseen romanimiehen asuunkin. Kuva aiemmalta reissultansa Naantalin kylpylään: 

https://www.facebook.com/photo/?fbid=1154661527940498&set=a.40919608582…

Samainen Tino Svart uhkasi tappaa paikallisen baarin työntekijän Raisiossa 2018. Tilanne sai alkunsa, kun baarimikko kieltäytyi tarjoilemasta miehelle alkoholia ja pyysi tätä poistumaan paikalta.

– Täältä poistuu kaikki muut ennen mua, ja kylmänä, oli mies vastannut.

Mies jatkoi uhittelua sanomalla muun muassa ”ymmärrätkö, että mä tapan sut” ja ”täällä tapahtuu veritekoja”. Tämän jälkeen hän potkaisi baarimikkoa kaksi kertaa.

Hänhän on suorastaan Naantalin kylpylänjohtajan unelma-asiakas selvästikin.

Syrjitty vähemmistömme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/143 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kylpylät houkuttelevat romaneita? Onko kukaan koskaan nähnyt romania uimassa?

Oon kerran nähnyt romaneita uimassa Laajavuoren kylpylässä. Nuori nainen puki "uimahameen" joka oli pitkä musta tiukahko trikoohame. Tosin en itse nähnyt hänen menevän siinä altaaseen, mutta ehkä se siellä veden alla oli? 

Päivävaatteensa oli jättäny pukuhuoneen penkille levälleen, ilmeisesti ei osannyt/ymmärtänyt kaappia käyttää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme