Naantalin kylpylän ampuja on romani
Minä aavistinkin tuon jo alussa ja oikeassa olin. Kuvassa perinteinen romanimiehen asu.
Kommentit (136)
Ainakin Intiassa on baareja ja hyvää ruokaa kuin viinaa . Käyty on . Kun ne tulee Suomeenkin heti avaa baarin.
Kylpylälle moitteet siitä, että nämä seurueet olivat kuulemma vaeltaneet aulassa ja pihassa edes takaisin, eivät olleet siis hotellin asiakkaita. Tähän olisi pitänyt puuttua laittamalla esim. pääsisäänkäyntiovet lukkoon, vartija ovelle. Sisäänpääsy vain hotellin asukkaille, kello jo niin paljon että ruokaravintola menee kiinni ym. Mutta kun ei ehkä uskalla ettei tule videoiduksi!
Olen palveluammatissa oppinut keksimään ratkaisuja kun seurueen jäsen tule asiakkaaksi-eli estän. Muutaman kerran kun olen luottanut, niin takkiin on tullut. Ja nyt lopetettava kaikki STEA avustuksen näille ryhmille, alkakoot elää niin kuin muutkin.
Pohjanmaalla on aina ammuskelu heimojen kesken tataarit juutalaiset romanit välissä jokunen kasakka .
Tyypillinen paskamahakin jo paljasti, vaikka naamaa ei näkynyt.
Naan leipä on Intiasta . Naan Tali .
Muistatteko kun se pieni tuiman näköinen tummatukkainen poika oli kateissa? Sanotaan häntä nyt vaikka Mertsiksi. Ilo oli suuri kun hän ajoi kotiin uudemmalla skuutilla kuin millä lähti. Suku piti juhlat Mertsin löytymisen kunniaksi lähistön karaokebaarissa. Suku lupasi että Kelan piikki on auki koko illan kaikille etsintään osallistuneille.
Vanhan ajan kauhtanat on tuotu tatarstanista turkista . Vähän rumia vaatteita .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No yleensä julkisella paikalla ammuskelut ja "välienselvittelyt" on 99% joko romanien tai uussuomalaisten tekosia.
Väite julkisen paikan ammuskelujen taustoista ei pidä tilastollisesti paikkaansa. Suomessa tehdyistä henkirikoksista ja niiden yrityksistä valtaosa on kantaväestön tekemiä, vaikka tietyissä rikostyypeissä ja ryhmissä korostumat ovat mahdollisia.
Tämä!! Lisäksi Romaneita on Suomessa vain noin 12 000 eli 1 / 500. He eivät siis voi tehdä mitenkään valtaosaa julkisista ammuskeluista, koska tällöin yhtä Romanin tekemää julkista ammuskelua kohti pitäisi tapahtua vähintään yli 500kpl muiden kuin Romanien tekemiä ampumisia. Tilastot eivät siis valehtele!!
Suomessa romanien osuus väestöstä on promilleja. Kuitenkin romani vankien osuus on useita prosentteja. Romanit siis tekevät määräänsä nähden paljon rikoksia.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten ollut romani. Sukulainen näki kiinniottotilanteen.
Eräs silminnäkijä:
"Heitä oli monta autolastillista, jokaisessa autossa 4 - 5 henkilöä.
He ravasivat aulan ja autojen väliä edestakaisin ja pitivät kovaa ääntä ja meteliä"
Hellareilla on kärsit ja audit ja varasteluun pakettiautot .
Vierailija kirjoitti:
Hellareilla on kärsit ja audit ja varasteluun pakettiautot .
Mersut . Naantalis on hellareita ja vapareita Jehovia . Lääni täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten ollut romani. Sukulainen näki kiinniottotilanteen.
Mielestäni silminnäkijän kuvaus paljastaa heidät romaneiksi kaikkein parhaiten: "– En tiedä, olivatko paikallisia vai tulivatko Turusta, mutta kuulemma heitä on täällä aina välillä pyörinyt."
Nyt kun hän kuitenkin sanoo, että "heitä on täällä aina välillä pyörinyt" viittaa se tiettyyn ihmisryhmään, ei yksittäisiin henkilöihin.
Kakolan kakkua voi syödä kahvilassa Kakolan mäellä . Vanhan vankilan kahvila .
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo asu muka on romanin asu 😅
Eiks nuo duunarihousut puhu päinvastaista.
Tino Allan Rikhard Svart on vangittu Varsinais-Suomen käräjäoikeudessa 30.9.2026 todennäköisin syin epäiltynä seuraavista teoista:
Törkeä pahoinpitely 26.9.2026 Naantali
Vaaran aiheuttaminen 26.9.2026 Naantali
Törkeä ampuma-aserikos 26.9.2026 Naantali
Asian tutkinnanjohtaja on rikoskomisario Jari Klaus, syytteen määräpäivä on 24.11.2026 ja puolustajaksi määrättiin asianajaja Mika Ylönen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kylpylät houkuttelevat romaneita? Onko kukaan koskaan nähnyt romania uimassa?
Olen, nimenomaan kylpylässä. Ja aika kuuma parikymppinen kissa olikin 😍
Turun helluntaiseurakunta kleptomanien luvattu maa ja narkomanien .
Vierailija kirjoitti:
Kylpylälle moitteet siitä, että nämä seurueet olivat kuulemma vaeltaneet aulassa ja pihassa edes takaisin, eivät olleet siis hotellin asiakkaita. Tähän olisi pitänyt puuttua laittamalla esim. pääsisäänkäyntiovet lukkoon, vartija ovelle. Sisäänpääsy vain hotellin asukkaille, kello jo niin paljon että ruokaravintola menee kiinni ym. Mutta kun ei ehkä uskalla ettei tule videoiduksi!
Olen palveluammatissa oppinut keksimään ratkaisuja kun seurueen jäsen tule asiakkaaksi-eli estän. Muutaman kerran kun olen luottanut, niin takkiin on tullut. Ja nyt lopetettava kaikki STEA avustuksen näille ryhmille, alkakoot elää niin kuin muutkin.
Hohhoijaa. Onkin juu tosi todennäköistä, että jonkun epämääräisen porukan tyyppi vetää aseen esiin ja alkaa ammuskelemaan kylpylän baarissa. Kyllä todennäköisyydet ovat vahvasti jotain sellaista, että ne vain etsivät kaveriaan, joka on harhautunut porukasta umpitunnelissa.
Luvatun maan huumejengit . Varastettu tavara . Suora linja .
Kiinniotto kai tapahtui keskellä yltä Salossa. Mistä se tiesi, että kiinniotto liittyi juuri tuohon tapaukseen?
Toki uutisten perusteella ampuja meni ampumaan yksin ja muut odottivat pihalla. Kieltämättä tuo ei kyllä kuulosta romanityyliltä. Ne menee perinteisesti koko porukalla.