Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet joukkoraiskasi naisen, 57 todistajaa ei tehnyt mitään

Vierailija
30.09.2026 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yhdysvalloissa-kuohuu-tuntien-joukk…

Tämä juttu on aivan sairas. 7 miestä raiskasi huumattua naista 7 tuntia. Rangaistukset näille ihmisroskille olivat naurettavan pieniä, olemattomia. Onneksi tapaus on avattu uudelleen (kyllä, vasta nyt kun tapaus on saanut julkisuutta, muuten olisi jäänyt läpsäisyksi ranteelle)….

Vituttaa.

Mutta se mikä hirveän teon lisäksi kauhistuttaa on tuo että suunnitelmat väkivallasta jaettiin snapchatissa jossa 57 muuta miestä todisti nämä aikeet. Eikä kukaan sanonut mitään.

MIKSI ETTE MIEHET PUUTU toisten miesten tekemisiin? Miksi olette niin kipeitä saamaan toisten miesten hyväksyntää?

Missä on ne kuuluisat naisia ”suojelevat” miehet?

Kommentit (1348)

Vierailija
1281/1348 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon tytön isä on varmasti ylpeä tyttärestään. 🤣

Hah! 

Voin kuvitella kuinka isä laittaa kätensä tyttären olkapäälle ja katsoo häntä silmiin ja sanoo: Olen ylpeä  l u t k a i l u s t a s i.

Huomaa että PersuPojilla on madonna-l u t k a- syndrooma: nainen on heille joko hyvä ja "siveellinen" tai "paha" ja l u t k a, ei välimuotoja. Tyttäret, vaimot ja äidit ovat heille madonna ja muut naiset l u t k i a. Eikö PalstaPoikia hävetä olla kaksinaismoralisteja? Ei ihme että ette löydä itsellenne naisia 🤣

Aamen 

TÄMÄ 

Vierailija
1282/1348 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei kaikki miehet"... mutta melkein kaikki miehet tekee ihan mitä sattuu huvittamaan, jos lainsäädäntö ei ole kunnossa. Toisiin miehiin ei voi luottaa miehetkään. Eivät he tule puuttumaan, päinvastoin. Peittelevät ja vähättelevät ja valehtelevat. Miehet ei vaikuta ihan viisailta kun eihän tuo lajia tai heimoa palvele yhtään mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/1348 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Damn. Siinä nainen menetti arvonsa moninkertaisesti vain yhden yön aikana. Ottakaa opiksi nuoret naiset ja tehkää juuri päinvastoin. 

Miksi incelliä pitäisi yrittää miellyttää 😄 Mies ei sanele mitä nainen saa tehdä ja mitä ei

Incelmiehiä vituttaa kun naiset voivat harrastaa vapaata seksiä ja he itse jäävät ilman

Ja siksi ne raivoavat ja lutkittelevat 

Ovat katkeria poikuudestaan

Vierailija
1284/1348 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"ei kaikki miehet"... mutta melkein kaikki miehet tekee ihan mitä sattuu huvittamaan, jos lainsäädäntö ei ole kunnossa. Toisiin miehiin ei voi luottaa miehetkään. Eivät he tule puuttumaan, päinvastoin. Peittelevät ja vähättelevät ja valehtelevat. Miehet ei vaikuta ihan viisailta kun eihän tuo lajia tai heimoa palvele yhtään mitenkään.

Tämä tapaus vaikuttaa enemmänkin samantapaiselta kuin Duken yliopiston lacrosse-keissi.

Vierailija
1285/1348 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Damn. Siinä nainen menetti arvonsa moninkertaisesti vain yhden yön aikana. Ottakaa opiksi nuoret naiset ja tehkää juuri päinvastoin. 

Miksi incelliä pitäisi yrittää miellyttää 😄 Mies ei sanele mitä nainen saa tehdä ja mitä ei

Incelmiehiä vituttaa kun naiset voivat harrastaa vapaata seksiä ja he itse jäävät ilman

Naiset harrastavat vapaata seksiä ja kun myöhemmin katuvat tekojaan, teko muuttuukin raiskaukseksi. Noinhan tässäkin  tapauksessa kävi. Ensin oli ihanaa, mutta myöhemmin mieli muuttui. Puuttuuko naisilta jokin osa aivoista, jossa analysoidaan omia tekoja ja niiden myöhempiä vaikutuksia?

Eiköhän se ole päihteiden vaikutus mikä kadottaa arvostelukyvyn.

Vierailija
1286/1348 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa naiset, jotka eivät halua ottaa vastuuta kännimokailuistaan ja syyttävät muita, varsinkin miehiä, siitä, ettei kukaan estänyt, näyttävät kannattavan vahvaa patriarkaattia. Miesten pitää estää naisia käyttäytymästä tyhmästi, vaikka nämä itse haluaisivat huumeita ja irtoseksiä. Koska täytyyhän miesten ymmärtää, ettei kukaan nainen oikeasti sitä haluaisi. 

Vierailija
1287/1348 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI ETTE MIEHET PUUTU toisten miesten tekemisiin? Miksi olette niin kipeitä saamaan toisten miesten hyväksyntää?

- Kun huutaa miesvihaansa sonessa kaiket päivät niin silloin saa tulla omin avuin toimeen.

- En minä hae miesten hyväksyntää, minä vain vihaan ja halveksin naisia.

- Suojelevat miehet katosivat feminismin myötä. Kakkua ei voi sekä syödä että säästää.

- Jos muija sitäpaitsi avoimesti sniffaa huumeita jonkun seisovalta penikseltä niin on aihetta olettaa että nussii omasta halustaan. 

Vierailija
1288/1348 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua inhottaa se somen "Olen Jane Doe" -kampanja. Ihan kuin väittäisivät, että kaikki naiset kännäävät ja vetävät huumeita sekaisin, osallistuvat innolla kolmen kimppoihin ja snorttaavat jopa jonkun kalulta. Perussettiä kaikille pirjoille ja tiinoille. Juu ei todellakaan. En varmana ole mikään Jane Doe enkä ikinä käyttäytyisi vastaavalla tavalla. 

Vierailija
1289/1348 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Kun huutaa miesvihaansa sonessa kaiket päivät niin silloin saa tulla omin avuin toimeen.

- Suojelevat miehet katosivat feminismin myötä. Kakkua ei voi sekä syödä että säästää.

- Jos muija sitäpaitsi avoimesti sniffaa huumeita jonkun seisovalta penikseltä niin on aihetta olettaa että nussii omasta halustaan. 

#incelinkatkeruus

#naisvihanäkyväksi

#persupoikatrollaa

#ulinalaudanveetit

Vierailija
1290/1348 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#incelinkatkeruus

#naisvihanäkyväksi

#persupoikatrollaa

#ulinalaudanveetit

#tyhmälläämmälläeiolemitäänvaikutustaminuun

Vierailija
1291/1348 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#incelinkatkeruus

#naisvihanäkyväksi

#persupoikatrollaa

#ulinalaudanveetit

#kalikkakalahtipalstainceliin

Vierailija
1292/1348 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua inhottaa se somen "Olen Jane Doe" -kampanja. Ihan kuin väittäisivät, että kaikki naiset kännäävät ja vetävät huumeita sekaisin, osallistuvat innolla kolmen kimppoihin ja snorttaavat jopa jonkun kalulta. Perussettiä kaikille pirjoille ja tiinoille. Juu ei todellakaan. En varmana ole mikään Jane Doe enkä ikinä käyttäytyisi vastaavalla tavalla. 

Osalle se on naisten välistä solidaarisuutta. Osalle se on "minutkin on raiskattu".

Vierailija
1293/1348 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#incelinkatkeruus

#naisvihanäkyväksi

#persupoikatrollaa

#ulinalaudanveetit

#tyhmäämmäkäyepätoivoiseksijaminänauransillepaskaisennaurun

Vierailija
1294/1348 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tietenkään koska incelinä et ole koskaan harrastanut seksiä etkä tule harrastamaan. Olet pelkkä katkera palstamies joka kadehtii miehiä ja naisia joilla on seksielämä 

Vierailija
1295/1348 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketamiinihuoralle kävi kuten kuuluu. 🤭

Ulise incel ulise 🤭 Itkettääkö olla neitsyt?

Parempi neitsyt kuin kimppahuumehuora.

Eri

Ennemmin h u o r a kuin incelneitsyt 🤭

Vai on? Kerro sitten esimerkiksi että mitenkäs tämän keissin huorri menestyy tästedes elämässään? Opinahjon vaihto ainakin edessä. 

Vierailija
1296/1348 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#incelinkatkeruus

#naisvihanäkyväksi

#persupoikatrollaa

#ulinalaudanveetit

#tyhmäämmäkäyepätoivoiseksijaminänauransillepaskaisennaurun

#inceltumputtaakotonakunmuutpaneejaminänauransille

Vierailija
1297/1348 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tietenkään koska incelinä et ole koskaan harrastanut seksiä etkä tule harrastamaan. Olet pelkkä katkera palstamies joka kadehtii miehiä ja naisia joilla on seksielämä 

Tässä sinulle kun luulet että kaikki naiset ovat jane doe.

https://www.youtube.com/live/CdmUegaxsHo?is=VpLuHPjgwVCDF8FO

Vierailija
1298/1348 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osalle se on naisten välistä solidaarisuutta. Osalle se on "minutkin on raiskattu".

Niin, kannattaakin laittaa heittomerkit tuolle "raiskattu". 

You're right and it'll get better and u think everybody's jealous of us. But also like everyone needs to grow up cause sexuality and sex and shit is changing and stuff like this is going to become more common. I'm also very open minded tho. I love you king. Also tell everyone who gives you shit that I'll actually beat them up that don't want the smoke i promise. 

Kuulostaako siltä, miten raiskattu tekstailee raiskaajalleen? 

Ja hän muuten olisi hinkunut sinne "raiskaajiensa" luo bilettämään uudestaankin, mutta hänen kutsunsa peruttiin, hän suuttui ja sen jälkeen tarina vapautuneesta ja seksimyönteisestä naisesta muuttui raiskatuksi uhriksi. 

Vierailija
1299/1348 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Vai on? Kerro sitten esimerkiksi että mitenkäs tämän keissin huorri menestyy tästedes elämässään? Opinahjon vaihto ainakin edessä. 

Menestyy varmasti elämässään toisin kuin te palstainc elit 😉 Miksi kuvittelet että nainen menee seksin harrastamisesta jotenkin pilalle? Kannattaa oikeasti tulla pois sieltä 1800-luvulta

Vierailija
1300/1348 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Menestyy varmasti elämässään toisin kuin te palstainc elit 😉 Miksi kuvittelet että nainen menee seksin harrastamisesta jotenkin pilalle? Kannattaa oikeasti tulla pois sieltä 1800-luvulta

Kyllähän siitä tauteja helposti saa. Toisekseen kertoo mielen heikkoudesta. Ei ole vaimomatskua. Todennäköisesti pettäisi myös.