Miehet joukkoraiskasi naisen, 57 todistajaa ei tehnyt mitään
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yhdysvalloissa-kuohuu-tuntien-joukk…
Tämä juttu on aivan sairas. 7 miestä raiskasi huumattua naista 7 tuntia. Rangaistukset näille ihmisroskille olivat naurettavan pieniä, olemattomia. Onneksi tapaus on avattu uudelleen (kyllä, vasta nyt kun tapaus on saanut julkisuutta, muuten olisi jäänyt läpsäisyksi ranteelle)….
Vituttaa.
Mutta se mikä hirveän teon lisäksi kauhistuttaa on tuo että suunnitelmat väkivallasta jaettiin snapchatissa jossa 57 muuta miestä todisti nämä aikeet. Eikä kukaan sanonut mitään.
MIKSI ETTE MIEHET PUUTU toisten miesten tekemisiin? Miksi olette niin kipeitä saamaan toisten miesten hyväksyntää?
Missä on ne kuuluisat naisia ”suojelevat” miehet?
Kommentit (1156)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PersuPojat runkuttavat täällä pikkupilejään kimpassa, parasta viihdettä, lisää lisää 🤪
Huo ralla kalikka kalahti.
Tirsk! 🤭
Runkuta lisää pikku prinssinakki, jatka jatka, me naiset saadaan parasta viihdettä teidän PersuPoikien kustannuksella 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä oli pilluaan jakava törkyinen maksuton nainen. Oksettava tapaus joka toivottavasti kuolee pian ja kivuliaasti.
Kiukuttaako palstaincelliä kun et saanut tänäänkään pillua?
Kiukuttaako kun huo ra jäi kiinni huo railustaan ja saa nyt maksaa oksettavidta teoistaan? 🤣😂🤣😂🤣😂🤣
Kalikka kalahti kiukkuinceliin. Tuo nainen saa vielä hyvät rahat kärsimyksistään ja raiskareiden maine on mennyt ja linnaan tulevat joutumaan, sori siitä inceli 😘
Huo ra jatkaa vaan incellistä vinkumistaan. Ei se huo ra pääse mihinkään visvaisista vittukarvoistaan💩. 🤣😂😂🤣🤣😂🤣😂😂🤣🤣🤣😂
Ul ise lisää inc elli, nauran täällä sinulle ja pikkuiselle prinssinakillesi 🤭
Et huo ra tiedä minusta mitään.
KAIKKI tietää tuon huo ran huo railusta ja sehän sinua ärsyttää. 🤣🤣😂🤣😂🤣😂😂🤣😂😂🤣😂🤣😂🤣😂😂🤣😂🤣🤣😂😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣
Nautin kun vihakiimaiset pervopersulaiset ulisevat täällä, ainoa v i t t u jonka ovat livenä nähneet kuuluu omalle äidilleen 🤭
Vierailija kirjoitti:
Nautin kun vihakiimaiset pervopersulaiset ulisevat täällä, ainoa v i t t u jonka ovat livenä nähneet kuuluu omalle äidilleen 🤭
Huo ra itkee kun huo ra jäi kiinni huo railustaan. 🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣😂🤣😂🤣🤣😂
Miksi tämä persuja kiinnostaisi? Kyseessä on demokraattien kannattajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä oli pilluaan jakava törkyinen maksuton nainen. Oksettava tapaus joka toivottavasti kuolee pian ja kivuliaasti.
Kiukuttaako palstaincelliä kun et saanut tänäänkään pillua?
Kiukuttaako kun huo ra jäi kiinni huo railustaan ja saa nyt maksaa oksettavidta teoistaan? 🤣😂🤣😂🤣😂🤣
Kalikka kalahti kiukkuinceliin. Tuo nainen saa vielä hyvät rahat kärsimyksistään ja raiskareiden maine on mennyt ja linnaan tulevat joutumaan, sori siitä inceli 😘
Huo ra jatkaa vaan incellistä vinkumistaan. Ei se huo ra pääse mihinkään visvaisista vittukarvoistaan💩. 🤣😂😂🤣🤣😂🤣😂😂🤣🤣🤣😂
Et huo ra tiedä minusta mitään.
KAIKKI tietää tuon huo ran huo railusta ja sehän sinua ärsyttää. 🤣🤣😂🤣😂🤣😂😂🤣😂😂🤣😂🤣😂🤣😂😂🤣😂🤣🤣😂😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣
Inkkeliä taitaa harmittaa kun toisilla on seksielämä ja itsellä ei 😉 Onko nyt itkuinen olo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatka vaan h u o r i t t e l u a, minä jatkan nautinnollista seksielämääni ja sinä jäät ilman, sori siitä 😊
Kamalaa että naiset käyttäytyy tuolla tavalla. Olen järkyttynyt.
N 65
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatka vaan h u o r i t t e l u a, minä jatkan nautinnollista seksielämääni ja sinä jäät ilman, sori siitä 😊
Olet ylpeä huo railustasi? Tirsk! 🤭
Huo ra on huo ra vaikka esittää olevansa ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Jotta totuus ei hyvässä vihaketjussa unohtuisi, niin toistetaan vielä:
"Hän ei väitä, että hänet olisi pakotettu mihinkään tekoihin. Hän ei sano olleensa fyysisesti avuton, tajuton tai toimintakyvytön missään vaiheessa veljeskunnan talossa viettämänsä ajan aikana, piirikunnan syyttäjä Van Houten sanoi ABC Newsille."
Ja sitten selvisi, että tämä kyseinen syyttäjä keksi nämä jutut omasta päästään, koska ei vaivautunut koskaan lukemaan alkuperäisiä asiakirjoja, joissa uhri on kertonut kokemuksestaan varsin toisella tavalla. Samasta syystä hänet on siirretty pois jutusta nyt, kun sitä aletaan uudelleen tutkia. Mutta jos se nyt teidän raiskaajia puolustavien elämää helpottaa, niin pysykää toki tämän valheellisen tiedon varassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hän ei väitä, että hänet olisi pakotettu mihinkään tekoihin. Hän ei sano olleensa fyysisesti avuton, tajuton tai toimintakyvytön missään vaiheessa veljeskunnan talossa viettämänsä ajan aikana, piirikunnan syyttäjä Van Houten sanoi ABC Newsille."
Ja sitten selvisi, että tämä kyseinen syyttäjä keksi nämä jutut omasta päästään, koska ei vaivautunut koskaan lukemaan alkuperäisiä asiakirjoja, joissa uhri on kertonut kokemuksestaan varsin toisella tavalla. Samasta syystä hänet on siirretty pois jutusta nyt, kun sitä aletaan uudelleen tutkia. Mutta jos se nyt teidän raiskaajia puolustavien elämää helpottaa, niin pysykää toki tämän valheellisen tiedon varassa.
Olet huo raa puolustava huo ra.
Tuo huo ra ei tullut rai skatuksi koska halusi huo railla ja vetää huumeita.
Myönsi itse siskolleen että hänen huobraikunsa on totta ja sisko käski syyttämään viattomia poikia rais kauksesta että ihmiset ei kutsuisi häntä huo raksi, mikä hän on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja incelli tulee olemaan ikuisesti incelli sen prinssinakkinsa kanssa 😉 Ja kyllä, olen ylpeä siitä että minulla on hyvä ja tyydyttävä seksielämä. Sitähän sinulla ei tule ikinä olemaan 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet huo raa puolustava huo ra.
Tuo huo ra ei tullut rai skatuksi koska halusi huo railla ja vetää huumeita.
Myönsi itse siskolleen että hänen huobraikunsa on totta ja sisko käski syyttämään viattomia poikia rais kauksesta että ihmiset ei kutsuisi häntä huo raksi, mikä hän on.
Pikku persuincelin mielessä kaikki paitsi neitsyet ja oma äiti ovat h u o r i a...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja incelli tulee olemaan ikuisesti incelli sen prinssinakkinsa kanssa 😉 Ja kyllä, olen ylpeä siitä että minulla on hyvä ja tyydyttävä seksielämä. Sitähän sinulla ei tule ikinä olemaan 🤭
Ja huo ra tulee olemaan ikuisesti huo ra visvavittunsa kanssa 😉 ja kyllä, olen ylpeä että en yhdy kaltaisiisi huo riin koska olette täynnä tauteja ja syntiä. Olet vain huo ra joka tulee palamaan helvetissä. 🤣😂🤣😂
Ja sinä olet vain naisia vihaava pikku inceli joka h u o r i t t e l e e ja pelottelee helvetillä koska et itse pääse panemaan ilman rahaa. Minä jatkan seksin harrastamista tyytyväisenä, jatka sinä runkkaamista 😁
Rikoksesta syytettyjen tuomitseminen kuuluu oikeuslaitokselle eikä yliopistolle, eikä näitä miehiä ole tuomittu mistään rikoksesta. Ainakin alunperin syyttäjä katsoi naisen kertomuksen puhuvan syytteiden nostamista vastaan, tosin syyttäjä tarkastelee nyt sitä, että avataanko syytetutkinta uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Yök, ei vaimmomateriaalia.
Eikä saastaiset miesl o r t o t ole aviomiesmatskua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök, ei vaimmomateriaalia.
Eikä saastaiset miesl o r t o t ole aviomiesmatskua
Vain nainen voi olla lort to.