Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko niin huonoja ihmistuntijoita, että otatte ukon joka pettää??

Vierailija
31.05.2007 |

Tai juo liikaa..tai lyö. Ihan mitä vaan vastaavaa. Miten te ootte sellasiin miehiin edes tutustuneet? Kyllä ihmisestä tietää jo ennen papin aamenta, mikä se on miehiään. Ellei sitten olla seurusteltu 3kk ennen naimisiinmenoa ja sitä rataa.

Mulla on ollut 4 pitkää suhdetta, joiden kanssa olisin voinut mennä naimisiin ja perustaa perheen. Mutta tajusin (ainakin vaistosin) jokaisen ukon kohdalla, ettei se tulisi toimimaan. Yksi oli häntäheikki ennen minua ja olisi siis varmasti pettänyt, toiselle maistui viiva jo seurusteluaikoina liian hyvin jne. Onneksi osasin valita ihanan miehen, joka ei varmasti koskaan mua petä, on hyvä aviomies ja isä meidän lapsille.

Kyllä näihin asioihin voi vaikuttaa. Turha mun mielestä itkeä sitten kaatunutta maitoa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monta " tosi paria" , joista kukaan ei olisi uskonut eroa tulevan, mutta niin vain on tullut.

Vierailija
2/13 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea hienosta miesvalinnasta ja hyvää jatkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi hyvä päivä taas tätäkin aihetta.

Onnea, että olet täydellinen

Vierailija
4/13 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös 100-prosenttisen varma ettei mieheni tule pettämään ikinä. Tunnen hänet sen verran hyvin.

Jospa ne naiset jotka ovat sortuneet pettäjiin, hakkaajiin, alkoholisteihin ym. eivät ole uskaltaneet laittaa ukkoa vaihtoon siltä varalta, ettei löytäisikään ketään muuta tilalle?

Vierailija
5/13 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan tullut ajatelleeksi, että ihminen muuttuu vuosien varrella?

Perusolemukseltaan ja sielultaan esim. pettäjäkin voi olla ihan hyvä tyyppi, mutta jokin kriisi tms. saa hänet pettämään (enkä tarkoita, että se olisi siltikään mitenkään hyväksyttävää).

Olisikin helppoa, jos jokaisen päällä leijuisi jokin informaatio-kyltti " Petän sinua 10 yhteisen vuoden jälkeen" tai " 5 vuoden päästä alkoholisoidun työttömyyden vuoksi ja tempaisen sinua turpaan" .

Vierailija
6/13 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

räpisteleppä ap pois sieltä pumpulin keskeltä ja ala elämään oikeaa elämää; tiiäkkö että ihminen VOI muuttua noissakin asioissa ts. on seurusteluaikana ok suhde esim. alkoholiin ja vuosien varrella joku asia ajaa kaljottelemaan tms.

Eli elämä oo aina niin mustavalkoista kuin mitä sinä sinisilmäisenä yrität kertoa...

Vierailija
7/13 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän minulle voi niin tapahtua, muille vaan.

Nähty on.

Vierailija
8/13 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni on rakastavasta ja hyvätuloisesta perheestä- isovanhemmat ovat apunamme ja tukenamme kaikissa tilanteissa. Olemme hyväosaisia, mies on akateeminen ja tienaa hyvin. Hänellä on perusarvot kunnossa, moraali tallessa. Hän rakastaa minua ja lapsiamme niin, että hakisi vuoksemme vaikka kuun taivaalta. Kaiken lisäksi hän on absulutisti ja äärimmäisen rehellinen. Jos jokin asia hänen mieltään painaa, näen sen kahdessa sekunnissa. Mieheni kertoo minulle kaiken ja olen hänen paras ystävänsä.

Meillä toimii seksi, viihdymme yhdessä, mutta osaamme antaa toisillemme myös tilaa omille jutuille ja kavereille.

Mies menettäisi ihan liikaa, jos tarttuisi pulloon tai pettäisi minua. Ja hän tietää sen.

ap

Vierailija
9/13 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla, että muillakin on onnistunut ja luottamuksellinen parisuhde - minäkin (monesti) mietin ihmisten lyhytnäköisyyttä tälläisissä (elämän tärkeimmissä!) asioissa; miksi tehdään isoja ratkaisuja liian heppoisin perustein.

T: Yksi toinen, jolla on takanaan myös 4 (vakavampaa) parisuhdetta, mutta vain aviomiehestäni voin varmuudella sanoa, että hänen kanssaan voin viettää lopun elämääni - ja uskallan siksi hankkia suhteeseen myös lapsia. Avioerotilastot muuttuisivat radikaalisti, jos ihmiset miettisivät elämäänsä hieman syvällisemmin, on hyvä aloittaa vaikka juuri tuosta ihmistuntemuksesta ;o). Se on kaiken perusta.

Vierailija
10/13 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on ihan selkeä provo!

Vierailija
11/13 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö... tuota, nekö sitten ovat (sinun logiikkasi mukaan) järkeviä, jotka valitsevat avioliittoon ja lastensa isiksi pettäviä, hakkaavia tai (liikaa) juovia miehiä?!

Kukakohan tässä nyt on yksinkertainen?

Vierailija
12/13 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ketään ei voi sanoa 100% varmuudella että mies ei petä koskaan, lyö tai rupea ryyppäämään. niin ku tääl joku sanoin ihmiset muuttuu.

Vierailija
13/13 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä tehdään niin suuri mysteeri?

Ilmeisesti se sitten vain on niin suuri mysteeri joillekin... en ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä