Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sähkölaitoksen mies kävi katsomassa maakaapelin reitin kanssani. Lähtiessään neuvoi, että

Vierailija
30.09.2026 |

"juttele nyt vielä isännän kanssakin, että onko tämä reitti ok. Ja jos isäntä haluaa vaikka olla paikalla sitten." 

Niin ärsyttävää etten saanut sanaa suustani 😂 Miksi pitäisi kysyä vielä miehenikin mielipidettä, etenkin kun reitti on täysin selvä, ja vieläpä kun kiinteistö on minun 😂 Saatanpa mennä itse paikalle, kun alkavat kaivaa..

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokenut ja osaava työntekijä vaistosi, ettei pikkurouvalla ollut homma hallussa ja toimi hyvin ammattimaiseti.

Vierailija
42/46 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa että naisen pitää erikseen aina tuollaisesta tilanteesta tulla kertomaan. Monissa vastaavissa tilanteissa joissa molempien pitäisi tietää jotain, ei miehelle välttämättä kerrota mitään. Näitä on paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On varmaan törmännyt tarpeeksi monta kertaa siihen että kun tullaan kaivurin kanssa työmaalle niin siellä onkin perheen toinen aikuinen paikalla, ja tällä täysin erilainen näkemys kaapelin reitistä. 

Itse olen mies, ja minuakin vtutti kun menin koeajamaan itselleni uutta autoa ja vaimo tuli sattumalta mukaan. Automyyjä kuitenkin möi ja esitteli autoa enemmän vaimolleni kuin minulle. 

Ostinkin sitten toisesta liikkeestä. 

Älä viitsi !

Olen montaa autoa ollut ostamassa ja jos mieheni kanssa, on saattanut olla että vasta  auton väristä  puhuessa on edes katsottu  myyjän taholta minuun päin, vaikka  olisin ollut se auton maksaja🙄 

Viimeksi  vanhemmat   myyjät eivät edes persettään nostaneet tuoliltaan kun menin myymälään. Aikani kierreltyä tuli myyntiharjoitelija ja löysimme  minulle sopivan  auton . Auto oli kallis premium ja varmasti  ukkoja keljutti  kun   meni heidän osaltaan kauppa ohi ja nuori myyjä  hoiti kaupat

No, toisaalta sama kohtelu on neuvolassa ja hammaslääkärissä lasten kanssa. Äitiä ei paljoa kiinnosta viedä, mutta moni kommentoi tyyliin missä äiti on ja pitäisikö meidän soittaa äidille, kun et isänä kuitenkaan ymmärrä mitään. Ensimmäisten muutamien kertojen jälkeen olen hoitanut kaiken, ja silti ammattihenkilöstö kyseenalaistaa minut, motivaationi ja osaamiseni, koska äiti on se tärkeämpi lapselle ja osaa paremmin kaiken.

Turha syyttää miehiä, kyllä te naiset samaa teette.

Vierailija
44/46 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä hyvin, se kaveri olisi voinut sanoa talon isännälle, että katson vielä vaimosi kanssa se paikka. Ja ihmetellyt, kun mies oli ohjeistanut vetää sähkökaapelin kukkapenkkien läpi.

Vierailija
45/46 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit jutellut isännän kanssa että kannattaako tästä tehdä vauvalle aloitus.

Vierailija
46/46 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin opettelet otsikoimaan oikein? Entä miksi et ota ihan hyvää neuvoa vastaan asiassa, josta et mitään ymmärrä? Kyllä mieskin ottaa sinulta neuvoja tiskaamisessa.

No tuo on aivan turhaa sukupuoliroolittamista (vuonna 2026). Voisihan olla, että ap esimerkiksi olisi sähköasentaja/-insinööri koulutukseltaan. 

Sukupuoliroolitus ei ole ikinä turhaa. Se on miljoonien vuosien aikana kehittynyt tarpeesta, että molemmat vanhemmat hallitsevat oman alansa ja muodostavat lapselle laajasti elämää hallitsevan kokonaisuuden. 

Vasemmisto yrittää vain tuhota miljoonien vuosien biologista sopeutumista omalla idealismillaan. 

Voimaantuneet naiset yrittävät unohtaa miesten ylivoiman kaikessa ja kutsuvat sitä voimaantumiseksi. Miehet on luonnollisesti ylivoimaisia naisiin verrattuna. Miehet on isoja, vahvoja, nopeita, älykkäitä, loogisia, turvallisia, huolehtivaisia, teknisiä, rakentavia, taitavia johtajia. Kaikkea mitä naiset eivät ole. Sehän naisia sapettaa. Aivan turhaan naiset yrittävät kilpailla miesten kanssa. Miehet on kaikessa parempia.

Maailmassa on edelleen vahvemman oikeus voimassa. Siksi naiset tarvitsevat miehiä jotka puolustavat naisia. 

Ongelma on se että naiset ovat heikkoja ja miesten tehtävä on pitää naisten turvallisuudesta huolta. Siksi naiset eivät ole ikinä miettineet turvallisuuttaan. Nyt naisten puolueet vihreät ja vasemmisto leikkivät voimaantumista ja tuovat maan täyteen kehitysmaalaisia joiden maassa naisilla ei ole mitään oikeuksia. 

Sitä saa mitä tilaa arvon naiset.

Tuo on jotenkin aina niin suloista kun huonoitsetuntoinen miehenrääpäle yrittää päteä naisten höpö-höpö vauvapalstalla. Tui-tui vaan sinulle ja tsemppiä, kyllä sinäkin vielä jonain päivänä kasvat isoksi ja rupeat pärjäämään miestenkin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän