Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sähkölaitoksen mies kävi katsomassa maakaapelin reitin kanssani. Lähtiessään neuvoi, että

Vierailija
30.09.2026 |

"juttele nyt vielä isännän kanssakin, että onko tämä reitti ok. Ja jos isäntä haluaa vaikka olla paikalla sitten." 

Niin ärsyttävää etten saanut sanaa suustani 😂 Miksi pitäisi kysyä vielä miehenikin mielipidettä, etenkin kun reitti on täysin selvä, ja vieläpä kun kiinteistö on minun 😂 Saatanpa mennä itse paikalle, kun alkavat kaivaa..

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit sanonut, että se mies ei omista senttiäkään siitä kiinteistöstä, joten hänellä ei ole oikein sananvaltaa.

Kuvittelisi, että heillä on tiedossaan kiinteistön omistaja, kun tällaisilla asioilla paikalle tulevat. Ap

Ei sillä tontille tulevalla työntekijällä välttämättä ole.

Juu, ei todellakaan ole. Ja vaikka omistusoikeus olisikin yhdellä, ihan kohteliaisuutta on sen omistajan kysyä sen toisenkin asukkaan mielipidettä minusta.

Ei ole tarvista juridisesti katsoen. Omistaja  määrää, ei kanssa-asuja

Ukot vaan  olettavat että se  mies on  omistaja

Sama oli itselläkin kun  naapuri tuli  pyytämään allekirjoitusta  johonkin rakennuslupajuttuun. Ojensi paperin  miesystävälleni😅

Vierailija
22/45 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kinuaa vain sähkömiehen mulkkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman miehiä naiset asuisivat luolassa. 

Get over it Ladies!

Vierailija
24/45 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit sanonut, että se mies ei omista senttiäkään siitä kiinteistöstä, joten hänellä ei ole oikein sananvaltaa.

Kuvittelisi, että heillä on tiedossaan kiinteistön omistaja, kun tällaisilla asioilla paikalle tulevat. Ap

Juu, ei todellakaan ole. Ja vaikka omistusoikeus olisikin yhdellä, ihan kohteliaisuutta on sen omistajan kysyä sen toisenkin asukkaan mielipidettä minusta.

Sama oli itselläkin kun  naapuri tuli  pyytämään allekirjoitusta  johonkin rakennuslupajuttuun. Ojensi paperin  miesystävälleni😅

Ymmärsitkö asian paremmin kuin miehesi?

Aivan. Et ymmärtänyt. 

Vierailija
25/45 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin opettelet otsikoimaan oikein? Entä miksi et ota ihan hyvää neuvoa vastaan asiassa, josta et mitään ymmärrä? Kyllä mieskin ottaa sinulta neuvoja tiskaamisessa.

No tuo on aivan turhaa sukupuoliroolittamista (vuonna 2026). Voisihan olla, että ap esimerkiksi olisi sähköasentaja/-insinööri koulutukseltaan. 

Toisaalta tilanne on voinut myös ollut se, että ap oli käskenyt vetää kaapelin sellaiseen paikkaan, että sähkölaitoksen kaverin oli miettinyt, että tässä ei ole mitään järkeä.

Vierailija
26/45 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih hih hih

Vierailija
27/45 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin opettelet otsikoimaan oikein? Entä miksi et ota ihan hyvää neuvoa vastaan asiassa, josta et mitään ymmärrä? Kyllä mieskin ottaa sinulta neuvoja tiskaamisessa.

No tuo on aivan turhaa sukupuoliroolittamista (vuonna 2026). Voisihan olla, että ap esimerkiksi olisi sähköasentaja/-insinööri koulutukseltaan. 

Sukupuoliroolitus ei ole ikinä turhaa. Se on miljoonien vuosien aikana kehittynyt tarpeesta, että molemmat vanhemmat hallitsevat oman alansa ja muodostavat lapselle laajasti elämää hallitsevan kokonaisuuden. 

Vasemmisto yrittää vain tuhota miljoonien vuosien biologista sopeutumista omalla idealismillaan. 

Vierailija
28/45 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukupuoliroolitus ei ole ikinä turhaa. Se on miljoonien vuosien aikana kehittynyt tarpeesta, että molemmat vanhemmat hallitsevat oman alansa ja muodostavat lapselle laajasti elämää hallitsevan kokonaisuuden. 

Vasemmisto yrittää vain tuhota miljoonien vuosien biologista sopeutumista omalla idealismillaan. 

Voimaantuneet naiset yrittävät unohtaa miesten ylivoiman kaikessa ja kutsuvat sitä voimaantumiseksi. Miehet on luonnollisesti ylivoimaisia naisiin verrattuna. Miehet on isoja, vahvoja, nopeita, älykkäitä, loogisia, turvallisia, huolehtivaisia, teknisiä, rakentavia, taitavia johtajia. Kaikkea mitä naiset eivät ole. Sehän naisia sapettaa. Aivan turhaan naiset yrittävät kilpailla miesten kanssa. Miehet on kaikessa parempia.

Maailmassa on edelleen vahvemman oikeus voimassa. Siksi naiset tarvitsevat miehiä jotka puolustavat naisia. 

Ongelma on se että naiset ovat heikkoja ja miesten tehtävä on pitää naisten turvallisuudesta huolta. Siksi naiset eivät ole ikinä miettineet turvallisuuttaan. Nyt naisten puolueet vihreät ja vasemmisto leikkivät voimaantumista ja tuovat maan täyteen kehitysmaalaisia joiden maassa naisilla ei ole mitään oikeuksia. 

Sitä saa mitä tilaa arvon naiset.

Vierailija
29/45 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän pariskunnan kannata niiden kaivuumiesten kuullen siitä kaapelin paikasta riidellä. Eli kun on yhdessä käyty läpi se, mitä tontilla tehdään, ja missä, voi kumpi tahansa kertoa sen niille, jotka sen työn tulevat tekemään.

Meillä ainakin on kokemus, että yhdessä on sovittu, mitä tehdään, ja koska minä olen yleensä aina kotona, minä menen pihalle kertomaan ukoille, mitä tehdään. On käynyt niinkin, että minulle sanotaan, että ei onnistu, täysin mahdotonta. Ja kun mies menee sanomaan saman asian, se onnistuukin, ei mitään ongelmaa, asia selvä. Ja tässä ei ollut sen isommasta asiasta kyse, kuin että laitetaan jo valmiiksi kaivettuun ojaan yksi ylimääräinen salaojaputki.

Vierailija
30/45 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hänen miehensä voi olla sähkötekniikan professori ja maanrakennuksen insinööri. Mikä todennäköisempää kuin ap olisi. 

Vierailija
31/45 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsitkö asian paremmin kuin miehesi?

Aivan. Et ymmärtänyt. 

Haista paska. Olen  koulutettu maanomistaja ja miesystävä  kaupunkilainen vailla kokemusta maa-asioista

Eikä  hänen allekirjoituksesnsa  oli kelvannut juridesti, joten turha vänkyttää sinun

Vierailija
32/45 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On varmaan törmännyt tarpeeksi monta kertaa siihen että kun tullaan kaivurin kanssa työmaalle niin siellä onkin perheen toinen aikuinen paikalla, ja tällä täysin erilainen näkemys kaapelin reitistä. 

Itse olen mies, ja minuakin vtutti kun menin koeajamaan itselleni uutta autoa ja vaimo tuli sattumalta mukaan. Automyyjä kuitenkin möi ja esitteli autoa enemmän vaimolleni kuin minulle. 

Ostinkin sitten toisesta liikkeestä. 

Älä viitsi !

Olen montaa autoa ollut ostamassa ja jos mieheni kanssa, on saattanut olla että vasta  auton väristä  puhuessa on edes katsottu  myyjän taholta minuun päin, vaikka  olisin ollut se auton maksaja🙄 

Viimeksi  vanhemmat   myyjät eivät edes persettään nostaneet tuoliltaan kun menin myymälään. Aikani kierreltyä tuli myyntiharjoitelija ja löysimme  minulle sopivan  auton . Auto oli kallis premium ja varmasti  ukkoja keljutti  kun   meni heidän osaltaan kauppa ohi ja nuori myyjä  hoiti kaupat

Tämän takia olen itse jämähtänyt yhteen ja samaan automerkkiin kun löysin erinomaisen myyjän joka ei tee olettamuksia sukupuolen perusteella. Vaihdan kolmen vuoden välein auton uuteen ja on kätevää kun myyjä jo tuntee ja tietää valmiiksi minkä varustetason autoa tarvitsen ja siihen päälle vielä lisävarusteet. Mutta kääntöpuoli on tosiaan jumiutuminen siihen merkkiin jota kyseinen myyjä myy.

-55v nainen

Vierailija
33/45 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hänen miehensä voi olla sähkötekniikan professori ja maanrakennuksen insinööri. Mikä todennäköisempää kuin ap olisi. 

No enpä sanoisi noin. Minulla alan kokemus ja koulutusta, miesystävä atk henkilö. Tytär Di ja mies atk henkilö,,,😅 Tytär rakensi talonsa

Vierailija
34/45 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskat! 

Se tyyppi joka tulee sinne tontille tietää vain osoitteen ja tehtävänsä siellä. 

Aivan väärä olettamus. 

Ei se työnjohto ehdi esittelemään mitään kalvosulkeisia sille työntekijälle teidän tontista. 

Vierailija
35/45 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö naapuri tiennyt kumpi teistä äijistä on isäntä ?

Vierailija
36/45 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se on mies joka päättää nämä asiat ja jos kaapeli väärässä paikassa niin sähköfirma saa huutia! Siihen kaapelin päälle ei sitten rakenneta enää mitään.

Vierailija
37/45 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskat! 

Se tyyppi joka tulee sinne tontille tietää vain osoitteen ja tehtävänsä siellä. 

Aivan väärä olettamus. 

Ei se työnjohto ehdi esittelemään mitään kalvosulkeisia sille työntekijälle teidän tontista. 

Tässä oli kyseessä katselmus eikä kaivuutyö ja silloin pitää tietää että paikalla on varmasti kiinteistön omistaja tai hänen valtuuttamansa henkilö sopimassa asioista. Eikä naapurin Pera joka kiusallaan näyttää väärän paikan.

Vierailija
38/45 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmisto taistelee sitä tosiseikkaa vastaan, että nainen on miestä parempi vain imettämisessä. 

Vierailija
39/45 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen metsää omistava ja sillä elävä nainen, ja voitte kuvitella miten ennakkoluululoista väkeä sillä alalla on vuosien saatossa ollut. Nykyään on onneksi yhä enemmän ja enemmän naisia metsätalouden parissa, mutta ei ole kovin kauaa siitä kuin hakkuista piti sopia pelkästään miesten kanssa. Ei millään meinannut mennä perille että teen itse aina esim ennakkoraivaamisen ja kaadan myrskyissä tulleet konkelot.

Vierailija
40/45 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä ole tiedossa sillä joka paikkoja tulee katsomaan. Olisit muutenkin voinut todeta hänelle asiallisesti omistavasi kiinteistön ja siten sinä päätät. Olen itsekin nainen ja törmännyt tuohon oletukseen, että mieheltä pitää kysyä lupaa tai mielipidettä. Ihan ystävällisesti olen kertonut olevani omistaja ja asiat on aina lähteneet rullaamaan eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä