Nina af Enehjelm tehnyt kirjan "Tapani kansa ja minä". Paljastus tyttärestä
Lehdet huutavat tänään Tapani Kansa -Kirjaa.
Ilmeisesti tyttärensä on laittanut välit täysin poikki vanhempiinsa 12 v sitten ja vaihtanut koko nimensä eikä halua olla missään tekemisissä. Nina vain ei kerro, mistä tämä johtuu. Syyhän on aina olemassa.
Lisäksi Tapanin kaikki 3 lasta taistelevat oikeudessa Ninaa vastaan perinnöstä.
Aiotteko lukea?
Kommentit (912)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ankara_totuus.blog_spot.com/2012/04/juorut-14.html
Nina ei ole koskaan ollut uskollinen Tapani kansalle !
Toinen vakiopano Kalle Kivimäellä oli juuri Nina af Enehjelm,
joka oli silloin Tapani Kansan vaimo.
Jollakin tavalla tämä Ninan käytös on Tapanille oikein.
Mitäs on niin itserakas,
että katsoo vain mannekiini-kuningattaren itselleen sopivaksi naiseksi.
Ruotsin kuningas ei huolinut edes omaa kuningatartaan naisekseen.
Tapani oli niin maaninen Ninan kanssa,
ettei tämä jaksanut vastustaa tämän ruusukimppuja ja naimapuuhia
ja heistä tuli pari tulematta kuitenkaan.
Nina harrasti seksileikkejä yhdessä Suurpainija Pertti Ukkolan
ja miehensä Tapani Kansan kanssa.
Tapahtumasta on valokuva, jossa Ukkola kantaa Ninaa
molempien ollessa alastomina, kuin antiikin Olympialaisissa.
Niissä tosin ei saanut olla naisia,
mutta Nina on ollut elämässään niin monen miehen kanssa,
että käy jo kundista heterollekin miehelle.
Valokuvatarina ei kerro, jatkuiko Ukkolan kantotilanne ristivyöheittona,
ja saiko Nina siitä kuitenkin väännettyä itsensä siltaan.
Ja mitä teki Tapani Kansa sillä sillalla.
Katseliko vaimonsa virtaan innostunein ilmein,
vai kiihottuiko Ukkolasta.
Kaikki viittaa kyllä mielenkiinnon suuntautumiseen kireämpi perseiseen Ukkolaan.
Pertti se velikulta on.
Ja Tapani hyvin labiili kaikella tavalla.
Eräs minulle hyvin läheinen kaveri asui samalla kadulla,
lähellä Kaivopuistoa kuin Ninakin
ja kävi silloin tällöin harrastamassa seksiä tämän kanssa.
Nina tykkäsi siitä että hänen piluunsa
kaadettin vaaleaa kaakaolikööriä ja juotiin se sieltä yhdessä.
Panomies veteli viinaa suoraan vulvasta
ja Nina sai sitä sitten panomiehen suusta.
Tapani ei tiedä tätä,
mutta häntä vit uttaa tämä mies edelleen,
vaikka Nina onkin jo sanonut lehdessä,
että Tapanin kanssa oli raskasta.
Ja sitten kun tällä Kala-Kallella
oli niitä muitakin "Ajoja" jotka piti aina hoitaa.
Niin eihän sinä töitä ehdi tai muuta,
vielä golfinkinkin lisäksi tekemäänkään.
Yksi hänen suurimpia saavuksiaan oli panna
jääkiekkoilija "Tiki" Tikkasen nykyistä vaimoa naisen työpaikalla
muotiliikeessä,
sen sovituskopissa.
Että paljon ehti Kallekin pilata ja tehdä likaisia merkintöjä
monien menneisyyteensä ikiomalla suurella sudillaan
No Kalle nyt ei ole kukaan,
mutta käy hyvästä panomiehen esimerkistä
tässä yhteydessä, kun asia on pöydällä.
Sitä paisti Kallen Isä oli Kekkosen henkivartija.
Nyt on psykoosit tulilla.
Ilmeisesti totta kuitenkin. Yhtään oikeusjuttua ei kirjoituksista tullut.
Olisi kyllä korkea aika laittaa Nina af Enehjelm vastuuseen rikollisesta toiminnastaan, mutta varsinkin tyttärellä, pienten lasten äidillä, kyllä olisi varmaan muutakin tekemistä kuin taistella oikeudessa häntä vainoavaa Ninaa vastaan. Tämä on järkyttävä keissi.
Vierailija kirjoitti:
"Oma käsitykseni on että perilliset yrittävät saada Ninan alihintaisen talokaupan verottajan silmissä lahjaksi ja sitä myöten satojen tuhansien veroseuraamukset Ninalle. Tällä tavoin Nina käytännössä ehkä pakotetaan purkamaan talokaupat jolloin Lyökkiniemi siirtyy takaisin perillisten haltuun."
Itse taas veikkaan, että Tapanin lapset aikovat tuoda kaiken mitä tietävä Ninan toiminnasta lopulta kokonaan julki ja koko kauppa voi purkautua. Tämä Ninan käytös, joka nytkin näkyy aivan kauheana, viittaa vahvasti häikäilemättömään uhkailuun ja manipulointiin.
Ainakin yksi asia on varma -talo ei kuulu perunkirjoitukseen eikä siten Kansan lasten saamaan perintöön. Kansa kuoli vuonna 2025, talo myytiin vuonna 2021. Jokaisella ihmisellä on oikeus tehdä omalle omaisuudelleen ihan mitä tahtoo ja mm. myydä omaisuuttaa kenelle tahtoo ja mihin hintaan hyvänsä. Talon ostanut henkilö ei myöskään kuulu Kansan perillisiin joten sitäkään kautta lapset eivät pääse vaatimaan perintöä sillä perusteella että yhtä perillistä olisi suosittu.
Jos myy talon alihintaan niin siitä voi olla veroseuraamuksia sekä myyjälle että ostajalle mutta tämä asia on jo käsitelty vuonna 2021 jolloin kauppa tehtiin. Sillä mikä on talon arvo tällä hetkellä ei ole mitään tekemistä sen kanssa minkä arvoiseksi talo arvioitiin vuonna 2021 ja millä hinnalla se myytiin vuonan 2021. Ei kukaan saa seuraamuksia asuntokaupasta joka on tehty vuosia sitten sen vuoksi että asunnon arvo on muuttunut vuosien varrella. Tämä kyseessä olevan talon myyntiprosessi on käsitelty silloin vuonna 2021 viranomaisten taholta ja siitä löytyy viranomaisilta ja verottajalta tiedot. Myös vainajan tahto on heidän tiedossaan. Onkin hyvä että kaupasta on viranomaisten faktatietoa tulevaa oikeudenkäyntiä varten jolloin oikeudenkäynnistä tulee yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tuo Tapsan talo jo aikaisemmin myynnissä? Paljonko myyntihinta silloin ollut? Onko tuo af Enehjelm jotain "vanhan rahan" perillisiä vai mistä tietokirjailija rahat käärinyt talokauppoihin? Luulen ettei perilliset pääse enää taloon käsiksi. Jäikö heille mitään?
Oma käsitykseni on että perilliset yrittävät saada Ninan alihintaisen talokaupan verottajan silmissä lahjaksi ja sitä myöten satojen tuhansien veroseuraamukset Ninalle. Tällä tavoin Nina käytännössä ehkä pakotetaan purkamaan talokaupat jolloin Lyökkiniemi siirtyy takaisin perillisten haltuun. Tai en tiedä onko se enää edes mahdollista? Vai haluavatko perilliset vain kostaa Ninalle tämän erikoisen puljauksen?
Itseäni ihmetyttää se että mistä tosiaan Nina on ottanut sen lähemmäs miljoonan talokauppoihin vai onko koko kauppa ollut vain silmänkääntötemppu jolla on saatu talo pois perillisten ulottuvilta. Eipä ole muuten ensimmäinen eikä varmaan edes viimeinen tuon sukupolven iskelmätähti joka sumplii perintöasiansa niin että vähintään yksi perillinen jää nuolemaan näppejään. Yleensähän se surkea osa on osunut lehtolapselle.
Ninahan itse kertoi lehdessä että äitinsä perimillään rahoilla hän toimi, haluaa ilmeisesti aivan kaikkien perinnöt itselleen. Lipevästi puhuu tyttärestään ja halustaan tavata tämän lapsia samalla kun tekee kaikkensa ettei tytär saa isänsä perintöä - vaan ottaa sen itselleen, ja halventaa tyttären perhettä perättömillä jutuilla pitkin julkisuutta.
”Itse taas veikkaan, että Tapanin lapset aikovat tuoda kaiken mitä tietävä Ninan toiminnasta lopulta kokonaan julki ja koko kauppa voi purkautua. Tämä Ninan käytös, joka nytkin näkyy aivan kauheana, viittaa vahvasti häikäilemättömään uhkailuun ja manipulointiin.”
Nina itse osallistui eilen aktiivisesti facebookin keskusteluryhmään ja vastaili innokkaana häntä kritisoiville keskustelijoille. Siellä hän väitti, että oli Tapanin vaimo loppuun asti, vaikka ei virallisesti ollutkaan ja asuivat eri kaupungeissa. Mitään faktaa ei tullut esiin, ainoastaan juupas-eipäs-väittämiä. Tuo nainen on umpikiero. Noloa on osallistua asianosaisena julkiseen facekeskusteluun.
Onhan se jo selvinnyt, että talo ja perintö ovat hänelle ne kaikkein tärkeimmät asiat. Sen lisäksi hän on ilmeisen tuohtunut siitä, ettei "kaikki", eli me tavalliset kuolevaiset, köyhänpuoleiset tavistalliaiset, ihaile häntä sokeasti, kuten meidän "pitäisi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjassa kertoo välirikosta tyttäreen. Samassa yhteydessä kertoo että koki että tunsi ettei välttämättä jaksa jatkaaa. Tämä on mielestäni vihjaus itsetuhoiseen ajatteluun. Epä vakaalta vaikuttaa rouvakin
Täällähän jo kerrottiin Ninan uhkailleen Tapania itsemurhalla saadakseen Tapanin toimimaan määräämällä tavalla. On ollut Tapanilla kestämistä.
Määräämällä???
Täällähän jo kerrottiin Ninan uhkailleen Tapania itsemurhalla saadakseen Tapanin toimimaan Ninan määräämällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tuo Tapsan talo jo aikaisemmin myynnissä? Paljonko myyntihinta silloin ollut? Onko tuo af Enehjelm jotain "vanhan rahan" perillisiä vai mistä tietokirjailija rahat käärinyt talokauppoihin? Luulen ettei perilliset pääse enää taloon käsiksi. Jäikö heille mitään?
Oma käsitykseni on että perilliset yrittävät saada Ninan alihintaisen talokaupan verottajan silmissä lahjaksi ja sitä myöten satojen tuhansien veroseuraamukset Ninalle. Tällä tavoin Nina käytännössä ehkä pakotetaan purkamaan talokaupat jolloin Lyökkiniemi siirtyy takaisin perillisten haltuun. Tai en tiedä onko se enää edes mahdollista? Vai haluavatko perilliset vain kostaa Ninalle tämän erikoisen puljauksen?
Itseäni ihmetyttää se että mistä tosiaan Nina on ottanut sen lähemmäs miljoonan talokauppoihin vai onko koko kauppa ollut vain silmänkääntötemppu jolla on saatu talo pois perillisten ulottuvilta. Eipä ole muuten ensimmäinen eikä varmaan edes viimeinen tuon sukupolven iskelmätähti joka sumplii perintöasiansa niin että vähintään yksi perillinen jää nuolemaan näppejään. Yleensähän se surkea osa on osunut lehtolapselle.
Ninahan itse kertoi lehdessä että äitinsä perimillään rahoilla hän toimi, haluaa ilmeisesti aivan kaikkien perinnöt itselleen. Lipevästi puhuu tyttärestään ja halustaan tavata tämän lapsia samalla kun tekee kaikkensa ettei tytär saa isänsä perintöä - vaan ottaa sen itselleen, ja halventaa tyttären perhettä perättömillä jutuilla pitkin julkisuutta.
”Itse taas veikkaan, että Tapanin lapset aikovat tuoda kaiken mitä tietävä Ninan toiminnasta lopulta kokonaan julki ja koko kauppa voi purkautua. Tämä Ninan käytös, joka nytkin näkyy aivan kauheana, viittaa vahvasti häikäilemättömään uhkailuun ja manipulointiin.”
Nina itse osallistui eilen aktiivisesti facebookin keskusteluryhmään ja vastaili innokkaana häntä kritisoiville keskustelijoille. Siellä hän väitti, että oli Tapanin vaimo loppuun asti, vaikka ei virallisesti ollutkaan ja asuivat eri kaupungeissa. Mitään faktaa ei tullut esiin, ainoastaan juupas-eipäs-väittämiä. Tuo nainen on umpikiero. Noloa on osallistua asianosaisena julkiseen facekeskusteluun.
Onhan se jo selvinnyt, että talo ja perintö ovat hänelle ne kaikkein tärkeimmät asiat. Sen lisäksi hän on ilmeisen tuohtunut siitä, ettei "kaikki", eli me tavalliset kuolevaiset, köyhänpuoleiset tavistalliaiset, ihaile häntä sokeasti, kuten meidän "pitäisi".
Lain mukaan ex- avopuoliso ei peri mitään ilman testamenttia jossa hänelle erikseen perintöä osoitetaan. Nyt tämä ex-avopuoliso kaappasi käytännössä kaiken perillisille kuuluvan itselleen. Mutta tuskin pysyy voimassa oikeudessa, kun olosuhteet jossa kauppa tehtiin tulee esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjassa kertoo välirikosta tyttäreen. Samassa yhteydessä kertoo että koki että tunsi ettei välttämättä jaksa jatkaaa. Tämä on mielestäni vihjaus itsetuhoiseen ajatteluun. Epä vakaalta vaikuttaa rouvakin
Täällähän jo kerrottiin Ninan uhkailleen Tapania itsemurhalla saadakseen Tapanin toimimaan määräämällä tavalla. On ollut Tapanilla kestämistä.
Määräämällä???
Täällähän jo kerrottiin Ninan uhkailleen Tapania itsemurhalla saadakseen Tapanin toimimaan Ninan määräämällä tavalla.
Niin. Kommentissa luki "toimimaan määräämällä tavalla".
Nina laittoi kaappaamansa Villa Lyökkiniemen myyntiin heti Tapanin kuoleman jälkeen 2 850 000 €:n hintaan. Itse hän oli "ostanut" talon 840 000 € :lla kesken muutenkin monisairaalle Tapanille tehtyjä vakavia sydänleikkauksia, asuntojen hintojen ollessa tuolloin korkeimmillaan. Kyllähän tuo jo yksistään kertoo mistä on kyse.
Outo mielenmaisema Ninalla. Itse olen viisikymppinen nainen rakastavassa, hyvässä ja pitkässä parisuhteessa. Miehellä on aikuiset lapset, itse olen lapseton.
Olemme eronneita emmekä kumpikaan halua halua uusiin naimisiin siksi, että ei tarvitse alkaa säätämään raha-asioiden vuoksi. Pidämme taloudet erillään.
Ajatuskin että esim asuisin yhteistä kotiamme jollain ikuisella lesken oikeudella aiheuttaen lapsille lähinnä kustannuksia ei mene oikeustajuuni. Ymmärrän sen kauniin intention, mutta aika on eri ja nykynaiset käyvät töissä.
Minulla ei tulisi mieleenkään haalia mieheni lapsilta heidän isänsä ja heidän sukunsa omaisuutta eläissään eikä kuoltuaan, jos hän menee ensin.
En ole rikas, mutta en ole myöskään millään lailla rahanhimoinen. Raha on minulle ihan neutraali asia, vaihdon väline. Pärjään omillani, se riittää.
Rakastan miestä syvästi ja ihan sellaisena kuin hän on. Jos sitten joku pitää minua miehelle vähemmän tärkeänä kuin aikanaan esim ex-vaimoa, se on ihan hänen oma asiansa.
En tiedä enkä käsitä, mitä pitää tapahtua ihmisen päässä, että lopputulos on roikkua entisen kumppanin rahoissa ja julkisuudessa -vieläpä tämän surevien lasten kustannuksella.
Vähän härskiä tehdä rahaa lastensa ja julkkis- ex-puolisonsa kustannuksella.
Nina af E. on kertonut olleensa Tpani Kansan kanssa jo vuosituhannen alusta "vain" ystäviä, eivätkä he koskaan ollet naimisissa, joten mitään juridista suhdetta heillä ei ollut.
Tyttärellä, joka ei ole julkisuuden henkilö, on oikeus yksityisyyteen tai pitäisi ainakin olla.
Nyt "kohun" noustua Tapani Kansan uurnan laskusta on tietenkin selvää, että siitä vastaa rintaperillinen, minkä vastuun esikoinen onkin ottanut.
Kiitos Johannekselle isänsä saattamisesta vihdoin haudan lepoon.
Lepää rauhassa upea laulaja Tapani Kansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ninahan ei koskaan itse hoitanut lapsiaan. Tiedän, kun hain heille aikoinaan lastenhoitajaksi. Joku muu sai paikan. Heillä oli myös joku tällainen kotiapulainen ja vissiin kokkikin. Ninahan vaan harrasteli kaikenlaista.
Niin, luki itsensä maisteriksi ja kirjoitti tietokirjoja.
Tietokirjoja misseistä. :D:D:D
Mitä sinä olet saanut elämässäsi aikaan? Nina on vielä aatelissukua ja käytöstavat jotain aivan muuta kun palstamammalla. Ulkonäöstä puhumattakaan. Kaunis ja fiksu nainen ärsyttää aina ja sitä heitetään painaa lokaan kaikin keinoin.
Rahat loppu sillä täytyy olla, ei hyvissä perheissä tämmöisiä roskakirjoja kirjoitella. Sääli lapsia, jotka eivät ole halunneet asioitaan julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lain mukaan ex- avopuoliso ei peri mitään ilman testamenttia jossa hänelle erikseen perintöä osoitetaan. Nyt tämä ex-avopuoliso kaappasi käytännössä kaiken perillisille kuuluvan itselleen. Mutta tuskin pysyy voimassa oikeudessa, kun olosuhteet jossa kauppa tehtiin tulee esiin.
Juu, tiedän. Sen takia hän ilmeisesti meuhkaakin kun tietää, että jossain vaiheessa koittaa mahdollisesti materialistisesti huomattavasti köyhemmät ajat. Ties vaikka joutuisi vielä kerrostaloon muuttamaan, (ääk!). 😂 -sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän näitä lapsia niin hyvin. Mulla on välit poikki mun vanhempiin ollut jo 20-vuotta, eivätkä ole lapsenlapsiaan tavanneet. Lasten kysyessä, olen rehellisesti kertonut ikätason mukaisesti, mitä on käynyt. Minusta narsistinen äiti ja narsistia myötäilevä kiltti-isi ei tarvitse olla mun elämässä. Kamelinselän katkaisi viimeinen riita koskien mun ammattia ja silloista työpaikkaa. Riidan jälkeen äiti teki kaikkensa pilatakseen mun elämän. Kun soitti silloiselle esimiehelleni ja yritti järjestää mulle potkut, se oli viimeinen niitti. Aiemminkin kontrollointiyrityksiä oli ollut mm.esti mun yhden asunnon vuokrauksen mun selän takana ja uhkaili yhden poikaystävän pistämään mun kanssa poikki. Kun sanoin, että en halua olla enää ikinä missään tekemisissä, uhkailivat jättävänsä mut perinnöttömäksi. Ilmoitin, että senkus, en tarvii heiltä mitään.
Itkee ympäri kyliä, kun ei saa nähdä lapsenlapsiaan ja kyttäili elämäämme milloin missäkin, kunnes muutimme ja laitoimme kaikki tietomme salaisiksi.
Myöhemmin molemmat veljeni laittoi välit poikki vanhempiin eikä heidänkään lapsia ole nähneet. Syyt oli samoja, kontrollointi ja narsistinen käytös.
Ikävä kyllä tää mamma vaikuttaa ihan samanlaiselle käytökseltään. Kun yksi lapsi pistää välit poikki, sen vielä ehkä ymmärtää, mutta jos kaikki pistää, niin eiköhän se jotain vanhemmasta kerro.
Näyttää aivan samantyyppiseltä narsistin - *****paatin - käytökseltä. Ninan tytär vaan on vielä paljon huonommassa asemassa. Hänen selvästikin täysin häiriintynyt äiti ampuu häntä ja hänen perhettään, pienine lapsineen jättiläiskanuunalla, käyttäen julkisuutta ja sen himoa kohujuttuin hirvittävällä tavalla tytärtään vastaan.
Mitä tytär muka on edes tehnyt? Onnellisen perheen. Ihania lapsia. Siinä kaikki. Tämän perheen ja nämä lapset Nina af Enehjelm on halunnut ja haluaa tuhota. Pienet lapset. Järkyttävää.
Mistä sinä tiedät tyttären perheestä ja sen onnellisuudesta?
Olen seurannut läheltä, niin kuin moni muukin, toisin kuin ... varsin ... luotettava .... lähteeksi... kuten.... Arto Merisalo.... joka ei ole ollut tyttären perheeseen koskaan missään yhteydessä. Onneksi. Varsinainen asiantuntija.
ARTO MERISALO!
Siinäpä vasta luotettava ja rehellinen ihminen.
HS Arto Merisalosta:
"Entisen liikekumppanin mielestä Merisalo on ajoittain pelottavasti räjähtelevä "psykopaatti", jolle pitäisi määrätä lähestymiskielto."
Talokauppakäräjät alkanevat piakkoin.
Vähän härski alihintainen kauppa, mediatietojen perusteella. Lisäksi kaupan järjestely oli omituinen ja tehtiin salaa lapsilta.
Toivottavasti Kansan lapset saavat edes jotain isänsä omaisuudesta. Pakko sanoa myötätunnon kallistuvan lasten puolelle. Sori siitä Nina.
Ehkä oikeus julistaa kaupan mitättömäksi ja silloin talo olisi Kansan kolmen lapsen muodostaman kuolinpesän omaisuutta. Aika näyttää.
Jos ei, kauppa on tehty laillisesti ja talo on Ninan, ja sitten kaikilta pulinat pois.
Luulen että N on mustasukkainen M puolisosta. Röyhkeä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, tiedän. Sen takia hän ilmeisesti meuhkaakin kun tietää, että jossain vaiheessa koittaa mahdollisesti materialistisesti huomattavasti köyhemmät ajat. Ties vaikka joutuisi vielä kerrostaloon muuttamaan, (ääk!). 😂 -sama
Kyllä hän vielä lisää RAHAA itselleen saa. Isänsä ei liene aivan varaton.
Vierailija kirjoitti:
Vähän härski alihintainen kauppa, mediatietojen perusteella. Lisäksi kaupan järjestely oli omituinen ja tehtiin salaa lapsilta.
Toivottavasti Kansan lapset saavat edes jotain isänsä omaisuudesta. Pakko sanoa myötätunnon kallistuvan lasten puolelle. Sori siitä Nina.
Ehkä oikeus julistaa kaupan mitättömäksi ja silloin talo olisi Kansan kolmen lapsen muodostaman kuolinpesän omaisuutta. Aika näyttää.
Jos ei, kauppa on tehty laillisesti ja talo on Ninan, ja sitten kaikilta pulinat pois.
Heh, tuossa on kaksi mahdollisuutta. Joko melkoinen lisävero Ninalle lahjasta, tai koko kaupan purku, ja palautuminen kuolinpesälle. Ei ihme että tarvitsee rahaa, käräjöintiin tämän paljastuskirjan tulot ei kyllä tule riittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, tuossa on kaksi mahdollisuutta. Joko melkoinen lisävero Ninalle lahjasta, tai koko kaupan purku, ja palautuminen kuolinpesälle. Ei ihme että tarvitsee rahaa, käräjöintiin tämän paljastuskirjan tulot ei kyllä tule riittämään.
Ihminen joka ei ole edunvalvonnan piirissä, voi elinaikanaan tehdä julkisesti tai salaa omalla omaisuudellaan mitä tahtoo, lapsilla ei mitään päätäntävaltaa. Lasten tahtoa tai mielipidettä ei tarvitse kysyä ja useimmat lapset tämän myös ymmärtävät.
Määräämällä???