Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä estää sinua olemasta onnellinen

Vierailija
29.09.2026 |

?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaussuhteen puute. Sellaisen missä molemmat ovat toisilleen tärkeimmät ihmiset. Ymmärrän, ettei sellainen ole mikään ihmisoikeus, eikä läheskään kaikki edes parisuhteessa elä onnellisessa suhteessa, mutta joka tapauksessa rakkauden puuttuminen estää mua olemasta aidosti onnellinen.

Sama täällä, vaikka olenkin välillä ihan onnellinen. Joskus jopa ihan tosi onnellinen, mutta on yhä se kaipaus rakkaudelle silti. Ei sitä yksin voi paikata. 

Vierailija
42/49 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten ongelmat ja näköalattomuus. Oma lihavuus. Epävarma työtilanne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala työpaikka, yksinäisyys, rakkauden puute, terveysongelmat, kaverin julmat sanat...eli onhan näitä. 

Vierailija
44/49 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yksinäisyys

Eli köyhyys, en tunne yhtäkään varakasta yksinäistä

Eli et tunne varakkaita ihmisiä. Nimittäin siellä vasta yksinäisyys asuu.

Isäsi oli yksin kun sinua teki

Vierailija
45/49 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että en seurustele. Jokainen päivä ilman rakkautta on turha. Kai olen liian ujo ja harmaa, niin että kukaan ei kiinnostu

Vierailija
46/49 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menneisyys koska kotona en koskaan kokenut läheisyyttä sekä toisesta välittäminen korvattiin materiaalilla ja jos oli sisäisesti paha olla se piti vain pitää sisällään koska toisille kertominen oli ankarasti kiellettyä

Vierailija
47/49 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse. Olen kerran nuorena ollut onnellinen hetken, mutta se olikin valhetta. Ihminen, jota luulin rakastavani, olikin narsisti ja ihmiset, keitä luulin ystävikseni, puukottivat selkään. Kaikki oli valhetta. En ole sen jälkeen antanut itselleni lupaa olla onnellinen: se on vain hetkellinen olotila, ja seuraavassa hetkessä matto voidaan vetää mattojen alta.

Vierailija
48/49 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo löytynyt uusia ystäviä vuoteen kohta. Lähempänä 40v paljon vaikeampaa saada uusia jos menettää aiempia.

Vierailija
49/49 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli onni, mutta kätkin sen niin varmaan piiloon etten ole sitä itsekään löytänyt.

Tää tuntui ihanan lohduttavalta ajatukselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi