Mikä estää sinua olemasta onnellinen
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Pas.ka vaimo. Nainen ylipäätään, onko turhempaa miehen elämässä? Mies
Senkus eroat, ihan helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senkus eroat, ihan helppoa.
Mutku vaimon omaisuus, mutku vaimon rahat, ei kukaan muu huoli jne jne. Vaimoa täytyy kuitenkin haukkua.
Vierailija kirjoitti:
Jos on niin turha niin eroa ihmeessä.
Mutta faktahan on että miehet vain hyötyvät naisista, hyväksikäyttävät heitä eivätkä siksi eroa.
Muiden ihmisten suhtautuminen krooniseen sairauteeni.
Sairaudet ja uupumus. Rahaa minulla kyllä on, ei se tee onnelliseksi (vaikka myönnän, että sen puute voi tehdä onnettomaksi).
No mikä vi ttu muukaan kuin köyhyys!!!! Sillä rahalla saa kaiken!
Vierailija kirjoitti:
Työttömyys.
Eli köyhyys
Vierailija kirjoitti:
Ilkeä työkaveri.
Uuden vuokra-asunnon etsiminen kun rahaa on vähän ja nykyinen liian kallis.
Olen ehkä jo vanha mutta olen sen verran vanha että tavatessani vittuilevan työtoverin, vaikka vanhemmankin, alan vittuilemaan takaisin ja oikein grillaamaan ja kalvamaan hänen sisuksiaan. Otan hänen sisälmyksisään koukulla kiinni ja vedän kun hän lähtee pakenemaan. Olen valmis vaikka potkuihin jos vitutilija menee itkemään pomolle…
Vierailija kirjoitti:
yksinäisyys
Eli köyhyys, en tunne yhtäkään varakasta yksinäistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömyys.
Eli köyhyys
Työttömyys nostaa elämänlaatua vaikka se laskee elintasoa. Usko muo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilkeä työkaveri.
Uuden vuokra-asunnon etsiminen kun rahaa on vähän ja nykyinen liian kallis.
Olen ehkä jo vanha mutta olen sen verran vanha että tavatessani vittuilevan työtoverin, vaikka vanhemmankin, alan vittuilemaan takaisin ja oikein grillaamaan ja kalvamaan hänen sisuksiaan. Otan hänen sisälmyksisään koukulla kiinni ja vedän kun hän lähtee pakenemaan. Olen valmis vaikka potkuihin jos vitutilija menee itkemään pomolle…
Hyvä ja oikein. Vaikutat konkarilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömyys.
Eli köyhyys
Selviän köyhyydestä kyllä. Mutta työttömyyden tuoma merkityksettömiä piinaa. Olen varmaan aika perinteinen arvoiltani, työttömyys nakertaa itsearvostusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömyys.
Eli köyhyys
Selviän köyhyydestä kyllä. Mutta työttömyyden tuoma merkityksettömiä piinaa. Olen varmaan aika perinteinen arvoiltani, työttömyys nakertaa itsearvostusta.
Olet henkisiseti sairas, ei elämään tarvitse muuta kuin rahaa.
Ajattelen, että olen itse onneni seppä eli minua ei estä olemasta onnellinen ainakaan mikään ulkoinen asia.
Suurin ongelmani tällä hetkellä on työpaikka, jossa en viihdy, mutta minun ei kannata sitä nyt yrittää vaihtaa, joten tällä mennään. Jossain vaiheessa tämäkin ongelma on hoidossa.
Tälläkin hetkellä olen onnellinen vapaa-ajallani. Olen työstänyt päätäni, että jaksan tämän vaiheen yli, enkä anna paskalle työpaikalle liian suurta painoarvoa.
Vierailija kirjoitti:
työttömät kelaelätit
Haista paska. Osa ihmisistä on työn ulkopuolella juuri kaltaistesi idioottien takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yksinäisyys
Eli köyhyys, en tunne yhtäkään varakasta yksinäistä
Eli et tunne varakkaita ihmisiä. Nimittäin siellä vasta yksinäisyys asuu.
yksinäisyys