Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulkitkaa tapailumiehen radiohiljaisuus? Tavattiin, vietettiin aikaa yhdessä, mies ehdotti suunnitelmia ja sitten pelkkä hiljaisuus

Vierailija
29.09.2026 |

Miehestä ei ole kuulunut mitään yli viikkoon. Mitä veikkaatte:

1. Mies tapasi jonkun muun ja ihastui/rakastui päätäpahkaa? Meidän suunnitelmat jäi. 

2. Mies tietämättäni suuttui tai loukkaantui jostain ja mököttää. 

3. Mies vaan tuli toisiin ajatuksiin suhteestamme ja päätti "hivuttautua" "ghostaamalla" siitä ulos. Hiljaisuudella yrittää välttää kiusallisen erokeskustelun. 

4. Miehelle on sattunut jotain, on tullut kidnapatuksi, saanut sairauskohtauksen, ottanut äkkilähdön Goalle tms. ?

5. Jokin muu mainitsematon syy. 

Saa laittaa arvauksia alle! 

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap itse pelaa. Viikon odottanut, vaikka voisi viestiä laittaa. Te tapailette ja ehkä mies tapailee muitakin. Ainakin osoitat passiivisuutta. 

Niin että mies tapailee muitakin ja Ap:n pitäisi roikkua, riippua ja pommittaa sitä miestä viesteillä vai?

Ehkä tapailee, mies voi myös olettaa, että ap tapailee muita, kun ei ota yhteyttä. 

En muutenkaan tuollaista viestittelyä ymmärrä. Itse olen ihn soittmalla asiat hoitanut. Jos haluaa suhteen kehittyvän niin puhutaan kunnolla ja otetasn yhteyttä eikä oleteta ja pelata. 

Vierailija
102/104 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette siis sopineet tapaamisen.  Eihän siinä välissä enää tarvitse välttämättä keskustella.

No siis keskustelu meni jotakuinkin näin "Tehdäänkö ensi viikolla asiat xyz yhdessä, se voisi olla kivaa" Sitten ei kuulunut enää mitään. Ap

Siis mitä vastasit siihen? Tämähän kuulostaa pähkähullulta koko aloitus.

Vastasin jo tuohon, että sanoin miehelle, että "tehdään vaan, kuulostaa kivalta" Oli siinä miehen puolelta puhetta muistakin suunnitelmista. Ajattelin tosiaan, että hän laittaa viikolla viestiä, mikä olisi hyvä päivä ja aika, kunhan tietää. Ap 

Sinä odotat passiivisena että mies ottaa yhteyttä ja ehdottaa ajat ja paikat. Ehkä mies kyllästyi vetämään rekeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailumiehen prepaid kuivahti. On kuun loppu, sen tili tulee vasta viikon päästä.

Älypuhelimen voi yhdistää asunnon wifiin ja käyttää siten sovelluksia, ei siihen tarvita edes sim-korttia puhelimeen. Jos hänellä ei ole wifiä niin johonkin paikkaan jossa on julkinen wifi ja sieltä viestiä. Kyllä keinot keksii.

Vierailija
104/104 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos sinulla on vielä tunteita jostin syystä tuota miestä kohtaa, niin kysy häneltä omin sanoin mikä on tilanne ja onko tarkoitus nähdä vielä. Aikuiset toimivat noin.

Jos vastausta ei kuulu - kuten todennäköistä on - niin ÄLÄ jää enää miettimään miksi sitä vastausta ei kuulunut tai oletko tehnyt jotain väärin tms. Bottom line tuollaisissa tilanteissa on se, että se vastaamaton osapuoli ei halua sinua elämääsi, eikä sinun pitäisi siinä tapauksessa (enää) haluta hänen elämäänsä. Se syy miksi kiinnostus lopahti, on lopulta täysin toissijaista. Ghostaaminen on lapsellista ja ärsyttävää, mutta valitettavan yleistä myös aikuisten kesken nykyaikana, kun ei haluta kohdata mitään hankalia tilanteita ja piiloudutaan viestimien taakse. 

Itse olen mies ja ollut hieman samantapaisessa tilanteessa. Heti kun lopetin miettimisen ja arvailun miksi hyvin intiiminä jatkuneet välit lopahti kuin seinään erään naisen kanssa, niin elämänlaatuni parani ja pystyin siirtymään eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän