Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömät valittavat rahan puutetta mutta eivät mene töihin?

Vierailija
29.09.2026 |

Todella omituista jos minulta kysytään.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mul oo työttömänä tapana valittaa rahan puutetta. Ketään pulloja,marjoja ja myyn roskikselta löydettyä roinaa. Leivät leijona itse, teen kotiruokaa ja ostelen alelaputettua.

Edes ruoka apuun ei ole tarvinnut mennä.

Viikossa kun löytää 5 eurolla pulloja sillä saa yhden päivän ruuat.

Töitäkin haen. Tämän hallituksen aikana olen ollut yhteensä 1 vuosi ja 2 kk töissä.

Edellisen hallituksen aikana 2 v 4 kk.

Kuka mun työt vei?

Jep. Paska hallitus. Itse olin ed. Ja sitä ed. Hallituksen aikana n. 8 vuotta töissä putkeen. Kokoaikatöissä ja töitä sen minkä ehti tehdä. Ja paikkaan pääsi heti samantein. En ehtinyt Edes muualle kysellä. Sitten tuli nykyhallitus. Asiakasvirrat alkoivat tyrehtyä 2 kk. Kuluessa sen aloittamisesta ja jo 1/2 vuoden päästä olin työtön! Ihmiset lakkasivat käyttämästä palveluita ja sulkivat rahahanat muutenkin. Alkoi pahanpäivän varalle säästäminen. Ilmeisesti tai rahaa ei vain ole. En tiedä mutta työni se vei. Olen toki hakenut töitä mutta niitä ei nyt vain ole yhtään missään. Suhteella saa paikan, jos saa. Ei muutoin. En ole kenenkään silmäätekevän tuttu, niin en kuulu noihin onnellisiin. Ikäkin jo painaa ja sen tuoma ikärasismi. Näkeehän sen naamasta paikkaa hakiessa, ettei ole toivottu ikäryhmä enää. No, pyörilellään peukkuja sohvalla sitten. 

Vierailija
62/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi kauan kun on työttömänä, tästä alkaa nauttia. Kela maksaa kaikki pakolliset laskut, jopa asuntolainan korot ja vastikkeen sekä antaa viissatasen kuussa omiin menoihin joita ei ole kuin kolmisensataa kuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeistoa äänestävän on ihan turha valittaa, koska teidän hallitus on nyt vain hankaloittanut  työn tekemista sekä opiskelua kaikin mahdollisin tavoin!

Vierailija
64/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeistoa äänestävän on ihan turha valittaa, koska teidän hallitus on nyt vain hankaloittanut  työn tekemista sekä opiskelua kaikin mahdollisin tavoin!

Suomessa ei ole ollut töitä 30+ vuoteen, eikä se tästä hallituksesta johdu. Sama ongelma oli viime hallituksenkin aikaan, mutta tyhjäpäiset vasurityttelit teeskenteli ettei sitä huomaa jotta sille ei tarvitse tehdä mitään. Eikä nuo sitten tehneetkään. 

Vierailija
65/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas lopeta kukaan enää jaksa tuota samaaaaaaaaaaaaaaa eri sanankääntein- millaisen hoidon piirissä olet- luulisi, että  kärsit jo itsekin.  mee - hus hus-

Vierailija
66/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, missä olet töissä. Voisin tulla sinne, heittää sinut ulos niska-perseotteella ja ottaa sinun työpaikan. Etsi itsellesi uusi, senkin laiskuri!

Vierailija
67/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

taas lopeta kukaan enää jaksa tuota samaaaaaaaaaaaaaaa eri sanankääntein- millaisen hoidon piirissä olet- luulisi, että  kärsit jo itsekin.  mee - hus hus-

HUSiin olet häntä ajamassa? Minulla oli mielessä tuo Kuopion Yliopistollinen Sairaala, KYS.

Vierailija
68/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä trolli. Kulunutta.

kulunutta sontaa- miks noi ei häkissä. samaa vähänväliä. omituinen- no itse on  ja tarvitsisi  rankkaa hoitoa sairaalatasolla.

Vierailija
69/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Petteri Orpon jalkoihin mouruamaan.

Vierailija
70/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ruokkia tätä iiiiiiiiiiiiiigoria, joka jaksaa jauhaa vanhaa työttömät töihin aloitusta. Edes persu ei ole noin lahjaton. Tämä on joku ankkuri pohjassa- iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigori. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi