Ihana, kun saa tilattua S marketista ruoat kotiin!
Asun yksin hissittömän talon viidennessä kerroksessa, enkä omista autoa.
Säästän aikaa vähintään tunnin, kun ei tarvitse erikseen lähteä kauppaan.
Lisämaksu on n 8e - maksan tämän mielelläni, sillä ihan varmasti joku heräteostos olisi tarttunut mukaan, jos olisin itse mennyt ostoksille :)
Kommentit (27)
Tämä on työttömälle tervetullut palvelu, ei tarvitse peseytyä tai pukeutua. Vielä kun saadaan kaljatkin kotiinkuljetusten piiriin niin elämä on täydellistä!
Vierailija kirjoitti:
Niinpä ja yleensä ruuat tulevat puolessa tunnissa tilauksesta.
Kyllä vaan :)
Ap
Vielä kun nenämahaletkun saisi. Sitten enää täyskatetrointi ja kaikki on valmista.
Niin ja Suomihan on ihan todella takamatkalla tässä kotiin tilaamisessa. Maailman kaupungeissa ei nykyään juuri muuta tunnu liikkuvankaan, kuin ruoka- ja tavaralähettejä. Aivan kaikki tilataan kotiin ja töihin, myös siis palvelut. Eli täällä maailmalla kun haluat työpäivän jälkeen vaikka niska- ja hartiahieronnan, niin sä tilaat sen apilla ja kohta on kaveri oven takana valmiina palvelemaan. Ja tilaaminen siis nimenomaan reaaliajassa. Eli jos tilaat kolme kylpypyyhettä ja paketin kylpysuolaa, niin se ei tule ensi viikolla läheiseen postin laatikkoon noudettavaksi. Ei. Ne tulee sulle tunnissa kotiin ovelle.
Onneksi asun omakotitalossa, niin ei ole useita kerroksia kiivettävänä. Vaikka hyvin ne jaksaisin nousta, jos olisi. Minullakaan ei ole autoa ja kauppaan on matkaa 9 kilometriä, mutta ihan sopiva matka polkupyöräillä. Heräteostokset eivät ole koskaan olleet ongelma, koska en tee niitä milloinkaan. M67
Laiskat käyttää palvelua mikä pitäisi olla vain liikunta rajoitteiselle.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja Suomihan on ihan todella takamatkalla tässä kotiin tilaamisessa. Maailman kaupungeissa ei nykyään juuri muuta tunnu liikkuvankaan, kuin ruoka- ja tavaralähettejä. Aivan kaikki tilataan kotiin ja töihin, myös siis palvelut. Eli täällä maailmalla kun haluat työpäivän jälkeen vaikka niska- ja hartiahieronnan, niin sä tilaat sen apilla ja kohta on kaveri oven takana valmiina palvelemaan. Ja tilaaminen siis nimenomaan reaaliajassa. Eli jos tilaat kolme kylpypyyhettä ja paketin kylpysuolaa, niin se ei tule ensi viikolla läheiseen postin laatikkoon noudettavaksi. Ei. Ne tulee sulle tunnissa kotiin ovelle.
Amerikkalaiset ne tietävät miten köyhät saadaan parhaiten riistettyä.
Laskeskelin että tulee halvemmaksi maksaa isompikin kuljetusmaksu tänne peräkylän perukoille kuin laittaa omaa kottero. Edellinen tilaus oli ~400 eikä vielä ainakaan tuumattu ettei tuoda.
Minä tilaan robolla, kun ei jaksa lähteä kauppaan. Ovat niin symppiksiä. :)
Vierailija kirjoitti:
Robokuljetukset on ok, mutta kaikki pajeettikuljetukset pitäisi lakkauttaa samantien.
Seuraava vaihe onkin siten läskimopon hankkiminen. Kyllä kelpaa ajella walma....ääsmarkettiin. Hirveä puhina siinäkin päällä, kun pitää stongaa kääntää. Siellä sitten törmäilemään muiden mopoilijoiden kanssa pitkin käytäviä tunikan kainalot hiessä.
T: expat jenkeistä
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi eilen monotin yhden robon katolleen ojaan iltalenkillä. Siinä saa joku odotella tovin seuraavaa toimitusta.
Näyttää olevan ihan yleistä hupia täälläpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi eilen monotin yhden robon katolleen ojaan iltalenkillä. Siinä saa joku odotella tovin seuraavaa toimitusta.
Täällä ilmeisesti muksut olivat nostaneet tälläisen keskellä liikenneympyrää. Siellä se sitten piipitti, kun ei tiennyt mihin mennä :D
Mulle tuli lähikaupasta jo 60-lvulla ostokset kotiin.
Ei sitä silloin päivitelty yhtään.😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on muuten sitten kamerat joka puolella. Tallentuu sinunlaisesi vandaalinulikan naama sinne.
Vierailija kirjoitti:
Seuraava vaihe onkin siten läskimopon hankkiminen. Kyllä kelpaa ajella walma....ääsmarkettiin. Hirveä puhina siinäkin päällä, kun pitää stongaa kääntää. Siellä sitten törmäilemään muiden mopoilijoiden kanssa pitkin käytäviä tunikan kainalot hiessä.
Millainen on läskimopo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on läskimopo?
Sellainen kolmipyöräinen sähkökäyttöinen invamopo, millä n. 2x normaali-ihmisen kokoiset plösöt ajelee rapakon takana.
Niinpä ja yleensä ruuat tulevat puolessa tunnissa tilauksesta.