Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana, kun saa tilattua S marketista ruoat kotiin!

Vierailija
29.09.2026 |

Asun yksin hissittömän talon viidennessä kerroksessa, enkä omista autoa.

Säästän aikaa vähintään tunnin, kun ei tarvitse erikseen lähteä kauppaan. 

Lisämaksu on n 8e - maksan tämän mielelläni, sillä ihan varmasti joku heräteostos olisi tarttunut mukaan, jos olisin itse mennyt ostoksille :)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tilaan robolla, kun ei jaksa lähteä kauppaan. Ovat niin symppiksiä. :)

Viimeksi eilen monotin yhden robon katolleen ojaan iltalenkillä. Siinä saa joku odotella tovin seuraavaa toimitusta. 

Näyttää olevan ihan yleistä hupia täälläpäin. 

Siinä on muuten sitten kamerat joka puolella. Tallentuu sinunlaisesi vandaalinulikan naama sinne.

Sehän on kamalan harmi, kun fillarilla liikennevaloissa vahingossa törmää tälläiseen kikottimeen ja se torppaantuu kyljelleen...

Vierailija
22/27 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoin eilen wolttikuskin lisäkierrokselle. Yritti tulla samalla ovenavauksella ja kysellä "is this {osoite}...?" 

"Ei ole. Sen sisäänkäynti on tuolta...kierrä sisäpihalle, ihan toisen yhtiön alueelle ja siellä se ovi...". Sinne läks lähetyksensä kanssa. 

Aivan oikein sekä kuskille että sen safkansa odottajalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tilaan robolla, kun ei jaksa lähteä kauppaan. Ovat niin symppiksiä. :)

Robokuljetukset on ok, mutta kaikki pajeettikuljetukset pitäisi lakkauttaa samantien.

Pakulla tuodaan ruuat oville. Niitä näkyy liikenteessä. 

Vierailija
24/27 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Mulle kaupassa käynti on viikon kohokohta eikä tulis mieleenkään tilata saati maksaa kuljetuksesta varsinkin kun asun ihan ytimessä ja kauppoja on useita 5 min kävelymatkan säteellä. Naapurini tilaa kaiken kaupasta ja jopa Subwaysta ruoat vaikka se on kirjaimellisesti 1 min kävelymatkan päässä tien toisella puolella.

Vierailija
25/27 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laske kauppareissua liikunnaksi vaikka jalkaisin tai pyörällä kuljenkin. Todellakin tilaan, ihanaa kun joku muu kantaa kissanhiekat etc kotiovelle asti. Haen sitten pikkukaupasta täydennykset. Jää enemmän aikaa luonnossa ulkoiluun. Eiköhän ne jotka autoilee kauppaan tai ovat elintavoiltaan kurjia paisu palveluista huolimatta, ei niiden vuoksi.

Vierailija
26/27 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiinkuljetuksissa, samoin kuin "hae noutoalueelta" tilauksissa, laatu on heikkoa. Kaikissa tuotteissa tulee päivämäärät melkein heti ja tuoretuotteet on näyttää siltä, ettei niitä kyseisiä yksilöitä kyllä tulisi kaupassa käydessä poimittua matkaan. 

Itse kaivan kaikki pakatut tuotteet aina takaa ja tuoreimmalla päiväyksellä. En suinkaan siirrä kauppiaalle kuuluvaa varastoriskiä itselleni. 

Vierailija
27/27 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi tilata kun Prisma 100 metrin päässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan