Ateistit on paniikissa. Nooan arkki on 100% vahvistettu, kun tiedemiehet ovat tehneet valtavan löydön
Kommentit (651)
Vierailija kirjoitti:
"En usko että ihminen kestäisi jos hän näkisi Jumalan.
Uskon pikemminkin, että ihminen kuolisi silmänräpäyksessä. Hän ei kestäisi ääretöntä kirkkautta eikä absoluuttista rakkautta ja totuutta."
Miksi ihminen ei kestäisi? Ihminen ei pysyisi siinä maapallon olosuhteissa.
Intuitioni sanoo, että ihminen ei kestäisi. Kåytä sinäkin intuitiotasi.
Älä lyö mitään lukkoon, vaan pohdi enemmän. No ainakaan minä en kestäisi jos näkisin Jumalan. Ehkä sinä kestäisit.
On kyllä vilkkaan mielikuvituksen tuote koko Nooan arkin tarina... Tosi paljon sontaa ja kusta siellä olisi ollut ja petoeläimet syöneet muut elukat.
"Luulenpa, että mennyt kulta - aika, paratiisi ei kestänyt kuin hetken."
Mitä painoarvoa koko ikänsä arkeologiaa tutkineilla on sinun luulosi ja intuitiosi rinnalla? Olet ylpeä, tästä raamattu varoittaa.
"No ainakaan minä en kestäisi jos näkisin Jumalan."
Mitä pelkäät? Eikö kristinnusko jumala ole armollinen ja hyvä?
Vierailija kirjoitti:
"Luulenpa, että mennyt kulta - aika, paratiisi ei kestänyt kuin hetken. Mistä tuon tietää, vaikka päivän/muutaman vuorokauden sen jälkeen, kun ihminen astui kuvioihin.
Kyllä se on jo nähty mikä ihminen on."
On helppoa sylkeä suustaan luulotietoa kuten sinä. Arkeologia ei tarjoa mitään todisteita kulta-ajasta. Ei ihan jokainen ihminen ole niin surkea ja saastainen kuin ehkä sinun lähipiirisi.
Lyhyestä kulta - ajasta tuskin löytyy mitään todisteita.
Vai nyt olen saastainenkin? Ok
.
Mennään sivupolulle ja ihmisen syntisyyteen.
.
Mistä tiedän, olenko hyvä ihminen? En ole enkä kuvittele olevani.
.
Jos joku esim. loukkaa minua erittäin syvästi, annanko heti anteeksi? Riippuu tilanteesta. Jos olisin hyvä, antaisin heti anteeksi ja rakastaisin Jumalaa ja lähimmäistä niin kuin itseäni. En muistelisi mitään pahoja asioita.
.
En pysty tuollaiseen. Jo se kertoo, että olen läpeensä turmeltunut.
Nyt jos tarvittaisiin Nooan arkki, niin mikä/mitkä olisi tärkeintä saada kyytiin ja pelastaa:
Minun listallani olisi ensimmäisenä:
Valkoinen lihaa syövä heteromies, ajaa bensa-autolla, ei kaihda kiellettyjä sanoja.
Vierailija kirjoitti:
"No ainakaan minä en kestäisi jos näkisin Jumalan."
Mitä pelkäät? Eikö kristinnusko jumala ole armollinen ja hyvä?
Minulle Jumala ei ole mikään kiltti setä joka istuu pilven reunalla ja hymyilee ihmiskunnalle. Se on kirkon käsitys. Kiltti ja ihmisen kesyttämä Jumala. Ei
Jumala on itselleni myös kiivas koston Jumala.
Jumala on absoluuttinen rakkaus, oikeus ja totuus.
Tiedän Jumalasta hyvin vähän.
Ja en ole vastausautomaatti. Eihän tän asian edes pitäis sua kiinnostaa, koska olet ateisti.
Muuten se tuo jumalanpelko vois nykyään olla ihmiskunnalle erittäin hyvä asia.
"Jumala on absoluuttinen rakkaus, oikeus ja totuus.
Tiedän Jumalasta hyvin vähän."
Tietääksesi Jumalasta hyvin vähän niin väität kovin varmana toisia asioita Jumalasta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt jos tarvittaisiin Nooan arkki, niin mikä/mitkä olisi tärkeintä saada kyytiin ja pelastaa:
Minun listallani olisi ensimmäisenä:
Valkoinen lihaa syövä heteromies, ajaa bensa-autolla, ei kaihda kiellettyjä sanoja.
Persu bongattu!
.
Ei vaineskaan. Vaan ihan sama ateisti joka on välillä vassari, välillä persu
😂
"Valkoinen lihaa syövä heteromies, ajaa bensa-autolla,"
Montako bensa-autoa arkin kyytiin pitäisi pelastaa? Kaksi?
on selviä viittauksia siitä että ennen eläimet osasi puhua ja yhteistyö heidän kannssaan oli helpompaa. Jopa partiisin käärme osasi puhua Eedamille ja Aavalle. Eläimet oli siihen aikaan kuin disneyn puhuvat kivat eläimet ja eivät tehneet pahaa ihmisille, koska ihmiset oli pyhiä ja Jumala suojeli heitä.
Tämän tiedon valossa Nooah Arks tuntuu realistisemmalta.
"Kuten jo sanoin: tähän se tökkää.
Siinä vaiheessa kun ihminen kykenee antamaan hengen kuvapatsaalle,"
Lähes kaikissa uskonnoissa uskotaan sielunu. Uskon itsekin sieluun, mutta siinä on vaaransa. Uskovaiset ihmiset valitettavan usein ylikorostavat henkistä puolta ihmisen hyvinvoinnissa ruumiillisen kustannuksella. Monet terapeutit, maallisetkin, ovat ylipainoisia eivätkä todella ymmärrä dieettien merkitystä. Liian uskonnollinen valtio taantuu kehityksessä, kansa uskoo parempaa elämään taivaassa tai seuraavalla kierroksella.
"on selviä viittauksia siitä että ennen eläimet osasi puhua ja yhteistyö heidän kannssaan oli helpompaa. Jopa partiisin käärme osasi puhua Eedamille ja Aavalle. Eläimet oli siihen aikaan kuin disneyn puhuvat kivat eläimet ja eivät tehneet pahaa ihmisille, koska ihmiset oli pyhiä ja Jumala suojeli heitä.
Tämän tiedon valossa Nooah Arks tuntuu realistisemmalta."
Moni Raamattuun uskova sanoo eläinten henkiä demoneiksi.
Vierailija kirjoitti:
"Jumala on absoluuttinen rakkaus, oikeus ja totuus.
Tiedän Jumalasta hyvin vähän."
Tietääksesi Jumalasta hyvin vähän niin väität kovin varmana toisia asioita Jumalasta.
Olen miettinyt asiaa paljon. Minulla on hyvin vähän vastauksia Jumalasta.Mutta minulle on 1. täysin varma asia, että Jumala on luonut kaiken. Eli Jumala ilmoittaa itsensä luomakunnassa
2. Jumala ilmoittaa itsensä Sanassaan. Pojassaan Jeesuksessa Kristuksessa.
3. Hän ilmoittaa itsensä ihmiskohtaloissa. ( Pitää paikkansa. Olen kokenut monta kertaa.)
Ja kansojen kohtaloissa
.
Minulla ei ole mitään kuvitelmia itsestäni, että Jumala jostain ihmeen syystä rakastaisi erityisesti minua. Siihen ei ole mitään perusteita.
.
Kelpaan Jumalalle Hänen Poikansa kautta.
Jumala näkee minut Kristuksen läpi syntien anteeksiantamuksessa ja katsoo minua armollisesti ja rakastavasti.
"Jumala on itselleni myös kiivas koston Jumala.
Muuten se tuo jumalanpelko vois nykyään olla ihmiskunnalle erittäin hyvä asia."
Tämä hämmentää minua. Näitä kristityiksi itseään kutsuvia on monia, jotka kertovat elävänsä suuressa pelossa. Oletteko tehneet suuria rikoksia ja universumi vahtii teitä koko loppuikänne? Onko teidän maailmankuva niin vääristynyt, että jokin jumala estää teidän laajaa osallistumista yhteiskuntaan? Onko aivojenne pelkoja käsittelevä alue rikki?
Vierailija kirjoitti:
"on selviä viittauksia siitä että ennen eläimet osasi puhua ja yhteistyö heidän kannssaan oli helpompaa. Jopa partiisin käärme osasi puhua Eedamille ja Aavalle. Eläimet oli siihen aikaan kuin disneyn puhuvat kivat eläimet ja eivät tehneet pahaa ihmisille, koska ihmiset oli pyhiä ja Jumala suojeli heitä.
Luther uskoi että eläimet pääsevät taivaaseen. Minäkin uskon niin. Jostain syystä kirkko vaikenee tästä.
.
Se löytyy esim. täältå:
Roomalaiskirje 8: 18 - 23
Suosittelen hakemaan netistä Biblian käännöksen vuodelta 1776.
Se on kauneimpia raamatunkohtia minkä tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Siis Väeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luther uskoi että eläimet pääsevät taivaaseen. Minäkin uskon niin. Jostain syystä kirkko vaikenee tästä.
.
Se löytyy esim. täältå:
Roomalaiskirje 8: 18 - 23
Suosittelen hakemaan netistä Biblian käännöksen vuodelta 1776.
Se on kauneimpia raamatunkohtia minkä tiedän.
Joten en ihmettele, miksi kaikki eläinlajit otettiin Arkkiin. Jumala rakasti ja rakastaa niin syvästi eläimiä. Eläinten vuoksi Arkin rakentaminen kesti niin kauan.
Arkki symbolisoi itselleni myös lopullista maailmanloppua.
"En muistelisi mitään pahoja asioita.
En pysty tuollaiseen. Jo se kertoo, että olen läpeensä turmeltunut."
Ei tietenkään kukaan pysty tuollaiseen. Oletko autisti?
"Luulenpa, että mennyt kulta - aika, paratiisi ei kestänyt kuin hetken. Mistä tuon tietää, vaikka päivän/muutaman vuorokauden sen jälkeen, kun ihminen astui kuvioihin.
Kyllä se on jo nähty mikä ihminen on."
On helppoa sylkeä suustaan luulotietoa kuten sinä. Arkeologia ei tarjoa mitään todisteita kulta-ajasta. Ei ihan jokainen ihminen ole niin surkea ja saastainen kuin ehkä sinun lähipiirisi.