Kauneimmat naiset kautta aikojen
1. Brigitte Bardot
2. Requel Welch
3. Farrah-Fawcett Majors
4. Kate Moss
5. Claudia Schiffer
6. Sophia Loren
7. Ava Gardner
8. Goldie Hawn
9. Hedy Lamarr
10. Gene Tierney
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Marilyn Monroe
Minkä takia niin paljon alapeukkuja? Ehkä hän olikin ennen kaikkea seksikäs eikä klassisella tavalla täydellinen. Arvelen näin naisena.
Yksi suomalainen myös joka oli uskomattoman kaunis nuorena, vähän italialaisten kaunottarien näköä Liana Kaarina. Harmi kyllä alkoholismi rupsautti ja tuhosi uran jo varsin nuorena. https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/139fb9d5-7ab8-4a7c-82a9-f960722…
Kyllä se Krugerin Diane on number ykönen . Se on serkkupoika .
Vierailija kirjoitti:
Milon Venus on kaunis nainen, ei ehkä nykyajan mielestä, mutta omasta mielestäni on naisen ihannekuva.
- Mies
Poikkeaa nykyihanteesta, jos tarkoitat sitä patsasta. Tavallinen tasapaksu muija, on vain siinä kauniissa asennossa. Naisena minua sinun kommenttisi melkein ilahduttaa, kun ulkonäköpaineet ovat naisille niin kovia.
Täällä luetellaan vanhan ajan filmitähtiä, mutta joukosta ovat tähän asti puuttuneet
Vivien Leigh
Anneli Sauli
ja valokuvamalleista 80-luvun tähti
Paulina Porizkova
Suvi Tiilikainen ent Miinala
Pamela Tola
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Troijan Helena
Joo, ei tainnut olla yhtä yönmusta kuin Nolanin elokuvassa 😬
Koivun Helene kans nätti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milon Venus on kaunis nainen, ei ehkä nykyajan mielestä, mutta omasta mielestäni on naisen ihannekuva.
- Mies
Poikkeaa nykyihanteesta, jos tarkoitat sitä patsasta. Tavallinen tasapaksu muija, on vain siinä kauniissa asennossa. Naisena minua sinun kommenttisi melkein ilahduttaa, kun ulkonäköpaineet ovat naisille niin kovia.
Huh nämä kommentit helpottavat suomalaista "Finnish nightmares" nolouden tunnettani! Olin kolme vuotta sitten Louvressa, yksin suomalaisena naisena, ja Milon Venuksen salissa hävetti huomata, että käsiä lukuun ottamatta veistoksella ja minulla oli sama ruumiinrakenne, paitsi ehkä olen vähän laihempi ja lyhyempi. Tietenkään en ole tästä kertonut kenellekään, mutta hyvä että kyseessä onkin taviskroppa. Mikä kauneusihanne mä muka olisin.
Tarja Smura
Tarja-Tuulikki Tarsala
Gene Tierney, Ingrid Bergman, Audrey Hepburn, Vikki Dougan (Jessica Rabbitin esikuva), Chelo Alonso.
Natalie Portman ja Rachel McAdams
Vierailija kirjoitti:
Ei järjestyksessä
Raquel Welch
Gina Lollobrigida
Gene Tierney
Rita Hayworth
Marilyn Monroe
Audrey Hepburn
Ingrid Bergman
Grace Kelly
Natalie Wood