Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä ja perhe haisee likaiselle

Vierailija
28.09.2026 |

Ystävä ja hänen perhe, haisee likaiselle. En käsitä mistä haju tulee, sillä heidän vaatteet näyttää suhteellisen siisteiltä ja puhtaalta. Ainoa jonka olen huomannut, on että perheen lasten alusvaatteet, on likaiset ja ne puetaan takaisin päälle esim. uinnin jälkeen. Tällaisessa tilanteessa olen asian huomannut, en siis tirkistele asiaa, vaan olen auttanut vaatteiden pukemisessa. Kun olen kysynyt vaihtovaatteita, olen saanut vastauksen, että kyseiset menee vielä. Toki eritteistä jää hajuja mutta likaisuuden haju on niin voimakas, että haju jää huonekaluihin, jos heistä joku on pitkään istuu kankaisella pinnalla. Haju on sellainen joka tulee vanhemman ihmisen vaatteeseen, esim päälystakkiin, kun sitä on käytetty vuosia pesemättä.

En taatusti ole ainoa, joka tämän hajun heissä on havainnut. Ei tuollaisesta kehtaa mitään sanoakaan. Muutaman kerran olen itse puhunut omasta tavasta toimittaa vaatehuoltoa

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni pesee pyykit liian matalassa lämpötilassa ja sen vuoksi vaatteet haisee. 

30C riittää jos pesu aine on laadukas.

Vierailija
22/24 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä likaisuus haisee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä likaisuus haisee?

Kauhealta paskalta

Vierailija
24/24 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä likaisuus haisee?

Kauhealta paskalta

En usko että paskalta ellei tosiaan ole paska housuissa tai ainakin sitä paksusti housuissa. Niin ei voi koko perheellä koko ajan olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi