Paljonko maksoi parisänkysi? Onko hullua maksaa 1000e
Sinkkuna maksaa 1000e parisängystä. Kertokaa paljonko teidän parisänky maksoi ja mistä ostitte sen?
Kommentit (28)
Paljonko maksaa, jos on parisuhteessa?
Stokkan Hulluilla päivillä parisänky 47 000€
yli 3000e unikulma oli pakko saada.
1000€ on hölmö maksaa, sillä sillä saat vain huonon sängyn. Parisängystä pitää maksaa kyllä enemmän jos meinaa saada edes perussängyn. Huomioi myöskin patja ja petari jotta ovat laadukkaat.
1000 e. Oli matala tila ja halusin sängyn enkä runkopatjaa.
Ikea on ehkä ainoa josta voi saada tonnilla ihan semiookoo sängyn, jos ei ole kovin kriittinen. Muuten on kyllä lähes mahdoton.
Maksoi 6000 markkaa, eli 1000€ alennuksessa jo vuonna 1996, mutta on edelleen oikein kelvollinen.
Vierailija kirjoitti:
40 runko v 2016 käytettynä.
40€.
Mulla eioo mitään muistikuvaa mitä sänky aikoinaan maksoi. Siihen tuli yöpöydät mukaan ja oli vielä markka aikaa. Joitakin vuosia sitten ostin siihen uudet patjat ja petarin. Olisko ollu justiin 1000-1500e. Sängyn on kyllä syytä olla hyvä. Siinä vietetään kuitenkin aika paljon aikaa.
Meillä on itsetehty sängynrunko ja OLI Ikean joustinpatjat. En muista mitä maksoivat, joitain satasia per puoli. Miehellä on oma puoliskonsa edelleen, mutta minulle se osoittautui liian kovaksi pidemmän päälle, vaikka hankimme ihanan ja paksun Porin Villatehtaan petarinkin siihen Ikean petarin päälle.
Meinasin jo hankkia uuden pehmeämmän joustinpatjan itselleni, mutta päädyinkin ihan kokeeksi askartelemaan kaikki kotoa löytyneet random-vieraspatjat siihen tilalle yhteen kasaan. Siis ihan satunnaiset jostain kertyneet mitkä lienee vaahtomuovipatjat, ja se Ikean tuplapetari vielä päälimmäiseksi kaksin kerroin. Sattumalta kasasta tuli samankorkuinen miehen jäljelle jääneen joustinpatjan kanssa, ja paksun petarin ansiosta pinta on aivan tasainen.
Ja siitä omasta puoliskostani tuli täydellinen! OLen nukkunut kasassani tyytyväisenä nyt varmaan kohta 5 v. ja se on ihanan pehmeä. En ole kovin painava joten en tarvitse paljoa tukea.
Omasta joustinpatjastani tuli sohva/vierassänky teinin huoneeseen, kun siihen hankittiin paksu luonnonkumi/vaahtomuovipatja ja erilllinen petari päälle.
Eli en välttämättä investoisi sänkyyn kovin paljoa, mutta tietysti eri ihmiset tarvitsevat erilaisia ominaisuuksia sängyltään. Minulle sen pitää olla ensisijaisesti pehmeä.
Ei ole hullua. Ainakaan normaalituloiselle 1000e parisänky ei ole millään mittarilla kallis, uutena tuo olisi melko edullinen. Kuitenkin tärkein huonekaluostos, mikä vaikuttaa vointiin monella tapaa.
Kyllä mun parisänky reilusti enemmän maksoi, Aitokalusteesta ostin kotimaisen. Eikä tulisi sinkkunakaan mieleenkään nukkua missään "lastensängyssä", kyllä sen parisänky täytyy olla.
Kyllä tää kaikkinensa tuli 15000e maksamaan. Unikulma.
Vierailija kirjoitti:
On. Minä nukun lattialla kivi tyynynä. Muu on pröystäilyä.
Epäironisesti minulla ei ole ollut sänkyä kohta 10 vuoteen. Eikä muuten myöskään selkävaivoja.
Jostain syystä antiikkisessa kiinassa ja japanissa oli kivi tyynynä, usein koristeltu tai kaiverrettu, vaikka käytössä oli kyllä pehmeitäkin materiaaleja. Ehkäpä siinä on jotain perää.
On. Minä nukun lattialla kivi tyynynä. Muu on pröystäilyä.