Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksoi parisänkysi? Onko hullua maksaa 1000e

Vierailija
28.09.2026 |

Sinkkuna maksaa 1000e parisängystä. Kertokaa paljonko teidän parisänky maksoi ja mistä ostitte sen?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2500 eur muutamia vuosia sitten. Siihen loppui jatkuva selkäkipu

Vierailija
22/28 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo kallia ole, sänkyyn kannattaa panostaa. Omani oli suht edullinen alennusmyynnistä, olisiko maksanut alle 500 euroa ja olen uusinut siihen petarin, joka maksoi reilut 200 euroa. Itse tiedät parhaiten, millaisen sängyn sinkkuna tarvitset, itse en ostaisi alle 140cm leveää sillä on kiva, että voi majoittaa vieraita ja itsekin nukkua leveästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän reilu kymppitonni muistaakseni, on pari vuotta sitten ostettu, älyvaahdolla ja moottorilla ja on isompi kuin tavalliset parisängyt.

Vierailija
24/28 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä antiikkisessa kiinassa ja japanissa oli kivi tyynynä, usein koristeltu tai kaiverrettu, vaikka käytössä oli kyllä pehmeitäkin materiaaleja. Ehkäpä siinä on jotain perää.

Ei tyynyäkään tarvitse, sillä puhdas omatunto on paras päänalunen.

Vierailija
25/28 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 000 eur taisi maksaa yläkerran sänky.

Vierailija
26/28 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin alesta Familon Hotel- esittelyjenkkisängyn, 1300€ päädyn kera. Oikeasti maksaa kai tuplat tuosta?

Liike joutui vaihtamaan kummankin runko-osan parin kuukauden sisään kitinän vuoksi. Katsotaan kauanko tällä pärjää. Seuraavaksi panostan oikeasti laatuun. 

Sinkkuna ostaisin 120 cm leveän sängyn.

Vierailija
27/28 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumisen laatuun kannattaa panostaa. Mitä se tarkoittaa Euroina on yksilöllistä ja riippuu mm. nukkujan koosta, tottumuksista, preferensseistä ja käytössä olevasta budjetista. Itse vertailin Hästensiä ja Jenseniä ja päädyin Jensen J8-malliin edesmenneestä Iskusta. En muista minkä petarin valitsin.

Vierailija
28/28 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ostin ison jenkkisängyn askosta, allergiatestatuilla materiaaleilla. Halusin lisäksi juuri ko värisen rungon verhoilun sekä kovan patjan. Menin siis ostamaan 500-1000 hintaista sänkyä ja kaupat tein 1700e sängystä, sisälsi alennuksen. Neuvottelin lisäksi kaupanpäällisiksi petarin suojuksen. Ei kaduta, huippusänky!

Kannattaa miettiä sitä, kuinka paljon vuorokaudesta vietät nukkuessa. Huono sänky tekee selkävaivoja. En tinkisi sängystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä