Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotona on paha olla jos täytyy 13 vuotiaan lähteä pakoon ja kaverin tulla tueksi mukaan

Vierailija
28.09.2026 |

Hyvin paha olla

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ miehen kunnia, puhtaus pahankin naisen.

Vierailija
22/31 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha saa palkkansa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyile! Huomisesta tulee vielä pahempi.

Vierailija
24/31 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkukset lähti vähän seikkailemaan ja juomaan viinaa jonkun pervopertin tai muhamedin luo.

Vierailija
25/31 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta ei se välttämättä kodista johdu. Voi olla teini-ikäisen omia mielenkuohuja ja kasvukipujakin. Itsekin muutaman kerran karkailin 13-15 vuoden iässä. Koti oli ihan hyvä perusperhe. Mulla itselläni vaan oli levoton ja kapinallinen olo. Koulu tuntui pakkolaitokselta jota en halunnut käydä. Kodin säännöt tuntui sellaisilta, että en enää halunnut olla niiden alainen, halusin tehdä mitä huvittaa. En suostunut siihen, että aikuiset sanoi että PITÄÄ ja EI SAA. Niinpä häippäsin aina välillä elämään vapaampaa elämää.

Vierailija
26/31 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain yksi hyvä asia, tieto, ja yksi paha asia, tietämättömyys.

Vierailija
27/31 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pahan tappais.

Vierailija
28/31 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha pappi saarnaa itsestään. 

Vierailija
29/31 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha kiertää, minkä teet, sen edestäsi löydät. 

Vierailija
30/31 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta ei se välttämättä kodista johdu. Voi olla teini-ikäisen omia mielenkuohuja ja kasvukipujakin. Itsekin muutaman kerran karkailin 13-15 vuoden iässä. Koti oli ihan hyvä perusperhe. Mulla itselläni vaan oli levoton ja kapinallinen olo. Koulu tuntui pakkolaitokselta jota en halunnut käydä. Kodin säännöt tuntui sellaisilta, että en enää halunnut olla niiden alainen, halusin tehdä mitä huvittaa. En suostunut siihen, että aikuiset sanoi että PITÄÄ ja EI SAA. Niinpä häippäsin aina välillä elämään vapaampaa elämää.

Sama. Tosin olin hitusen vanhempi. Hengailtiin siellä sun täällä, oli sellainen vapauden kaipuu, eikä kukaan tajunnut!😄

Vierailija
31/31 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Tosin olin hitusen vanhempi. Hengailtiin siellä sun täällä, oli sellainen vapauden kaipuu, eikä kukaan tajunnut!😄

Mullakin oli. En vain ikimaailmassa olisi voinut tehdä äidille niin, että jättää hänet huolissaan ihmettelemään missä olen ja olenko hengissä. Ilmoitin aina missä olen. Oli vielä lankapuhelin aikaa. Mutta soitin aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän