Harjoittelen energian aistimista. Tule kommentoimaan jotain, niin luen energiaasi. Katsotaan meneekö nappiin.
Sano mitä haluat ja minä luen energiaasi ja kerron mitä aistin. Vastaa osuiko.
Kommentit (142)
-aloittaja, älä jätä meitä epätietoisuuteen! Jos vain ehdit vastata ennen kuin keskusteluaika päättyy!
Haluan kirjoittaa kirjani loppuun. Haluaisin koiran, vaikka mulla on allergia. Haluaisin olla hieman varakkaampi. En halua elää kovin vanhaksi. T. Nimimerkki Onnetar
Näetkö miten mun okkultismiharrastuksen?
Kerro minun tämän päivän tai viikonlopun energiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä käy niin että ne energiat eli henkivallat alistavat sinut ja vain Jeesus voi auttaa sinua suosittelen lämpimästi lopettamaan tämän touhun.
Siunausta.
Niin, moni new agelainen löytää nykyisin Jeesuksen ja hylkää energiahoidot. :) https://yle.fi/a/74-20014254
Siihen nähden miten kristinusko on kuitenkin hengellinen liike monia kristittyjä tuntuu henki kovasti pelottavan :D
Itse en kuulu kristilliseen organisaatioon, mutta rukoilen päivittäin. Myös nämä "new aget" ja ihan kaikki muutkin ihmiset ovat ihmisiä ja saavat nauttia hengellisyydestä. Jeesuskaan ei ollut näin aggressiivinen ketään kohtaan, mitä kristityt ovat "new ageja". Jotenkin erikoinen ja pelottavakin ilmiö, siis erityisesti näiden kristittyjen puolelta.
Saatana tekeytyy Raamatun mukaan vaikka valon enkeliksi. Jeesus on kuitenkin suurempi, sen tietää moni idän uskonnoista Jeesus-uskoon tullut.
Raamatussa on kaksi ääripään pahaa, lucifer ja saatana eli nk. paholainen. Lucifer edustaa puhdasta ruumiitonta valoa ja houkuttelee ihmisiä luopumaan ruumiillisesta elämästä, ym. Saatana edusta ahrimania, materialismia ja mekanistista älykkyyttä. Jeesus on näiden kahden välissä. Ihminen tarvitsee hengellisyyttä ja valoa, mutta myös ruumis on osa ihmisen elämää.
Itäläisillä taitaa olla aikamoinen enemmistö kuitenkin omassa leirissään jos lasketaan hindut, buddhat, ym. yhteen. Jeesus ei oikeastaan vastustanut kuin juutalaisia, tai kehitti heitä, lähemmäs aitojen pasifistiuskontojen moraalioppeja.
Jeesusta en kiellä enkä jeesuksen jumaluutta, minulle hän ei ollut vain yksi guru muiden joukossa, mutta henkeä ei tarvitse pelätä eikä uskonnolliseen organisaatioon liittyminen saa ainakaan tulla siitä syystä, että jotain kristittyä mummoa pelottaa henki. Pelko on muutenkin jonkinlaista häiriintyneisyyttä. Ihan kristinuskon sisälläkin on oppi, että mitään tässä maailmassa ei saa pelätä ...
Toisaalta jeesusta kutsutaan kristillisissäkin lähteissä "morning stariksi" eli luciferiksi, että mene ja tiedä sitten :)
...mutta me kristityt rukoilemme sun puolesta, ap.
Että löytäisit oikean tien ja oikean Jumalan eli Jeesuksen, joka tätä palloa pyörittää.
Saatanalla on valtaa ja hän tuntee tulevaisuutta, Raamattu kertoo siitä. Saatana pystyy antamaan hyvältä tuntuvia fiboja ja jopa parantamaan. Mutta se on pimeää valoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät ihmiset! Älkää kääntykö pimeyden puoleen!
Minkä pimeyden?
Ei tarvitse lukea ketjua, jota ei koe omakseen.
Kaikki energiahoidot, enkelihoidot, ennustamiset, noituus, spiritismi, y.m ovat Saatanalle kuuluvia asioita.
Voi vaikuttaa harmittomalta, mutta takana on syvä pimeys!
Jumala on ankarasti varoittanut ja kieltänyt ihmisiä osallistumasta näihin, Raamatussa!
Olen rakastunut varattuun mieheen ja hän minuun.
Mitä minä sinusta ajattelen? Millaista tunnetta viestin sinulle? Osaatko mainita jotain erityistä tämänhetkisestä tilastani.
No niin menkääs nyt iltajakeen pariin uskontoanne tuputtamasta, fariseukset.
Vierailija kirjoitti:
Mitä osaat minusta kertoa?
Aika vetäytyvä ihminen, ehkä on luottamuspulaa ihmisiä kohtaan. Olet hieman ahdistunut ja stressaantunut elämäntilanteesi vuoksi. Ehkä pohdit sellaisia asioita, että mikä on sinun paikkasi tässä elämässä tai minne kuulut. Yrität kyllä tehdä asioita oikein mutta ehkä sinun tulisi uskaltaa alkaa laajentamaan elämääsi ja sallimaan sinne pikkuhiljaa iloa ja ihmisiä, tehdä asioita, jotka auttavat sinua. -aloittaja
Ei kuule kiinnosta yhtään mitä se raamatun psykopaatti-alien”jumala” on varoittanut. Se se saatana on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät ihmiset! Älkää kääntykö pimeyden puoleen!
Minkä pimeyden?
Ei tarvitse lukea ketjua, jota ei koe omakseen.
Kaikki energiahoidot, enkelihoidot, ennustamiset, noituus, spiritismi, y.m ovat Saatanalle kuuluvia asioita.
Voi vaikuttaa harmittomalta, mutta takana on syvä pimeys!
Jumala on ankarasti varoittanut ja kieltänyt ihmisiä osallistumasta näihin, Raamatussa!
Uskon Raamatusta vain sananlaskuihin.
Keskustelu aiheesta on päättynyt.
Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Olen rakastunut varattuun mieheen ja hän minuun.
Tulette nu**imaan kuin heikkopäiset kanit 13.10.-18.12. ja sitten kyllästytte toisiinne. Sinua alkaa etoa pieni yksityiskohta hänen genitaaleissaan.
Näkijä sivusta
Vieläkö jatkat? Mielelläni kuulisin mitä välittyy.
Vierailija kirjoitti:
Olen 60+ nainen erikoisessa elämäntilanteessa. Mietin, miten jatkan
Käänny rakastavaan ,elävään Jumalan puoleen!
Kaikkea Hyvää!
T. elävässä uskossa oleva kristitty
Raamatussa on kaksi ääripään pahaa, lucifer ja saatana eli nk. paholainen. Lucifer edustaa puhdasta ruumiitonta valoa ja houkuttelee ihmisiä luopumaan ruumiillisesta elämästä, ym. Saatana edusta ahrimania, materialismia ja mekanistista älykkyyttä. Jeesus on näiden kahden välissä. Ihminen tarvitsee hengellisyyttä ja valoa, mutta myös ruumis on osa ihmisen elämää.
Itäläisillä taitaa olla aikamoinen enemmistö kuitenkin omassa leirissään jos lasketaan hindut, buddhat, ym. yhteen. Jeesus ei oikeastaan vastustanut kuin juutalaisia, tai kehitti heitä, lähemmäs aitojen pasifistiuskontojen moraalioppeja.
Jeesusta en kiellä enkä jeesuksen jumaluutta, minulle hän ei ollut vain yksi guru muiden joukossa, mutta henkeä ei tarvitse pelätä eikä uskonnolliseen organisaatioon liittyminen saa ainakaan tulla siitä syystä, että jotain kristittyä mummoa pelottaa henki. Pelko on muutenkin jonkinlaista häiriintyneisyyttä. Ihan kristinuskon sisälläkin on oppi, että mitään tässä maailmassa ei saa pelätä ...