Harjoittelen energian aistimista. Tule kommentoimaan jotain, niin luen energiaasi. Katsotaan meneekö nappiin.
Sano mitä haluat ja minä luen energiaasi ja kerron mitä aistin. Vastaa osuiko.
Kommentit (136)
Mikä kohta tällä hetkellä on terveydessä huonosti kello 21.30
Ensi lauantain seitsemän oikein lottorivi. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös utelias!
Ihana, aika vilpitön energia. Nuorehkosta ihmisestä mahdollisesti kyse. Lempeä tyyppi, maailma avoinna. Innostut herkästi asioista ja olet myös luova. Mieleeni tulee sanoa, että olet aurinkoinen.
-aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kertamo!
Keski-ikäinen, mielellään oluesta nautiskeleva mies. Omissa piireissäsi sinua pidetään hauskana ja viattomana tyyppinå.
-aloittaja
joo ei, ehkä olen ollut ent elämässä
Vieläkö oot paikalla? Olisi kiva tietää miten mulla menee ;)
Vierailija kirjoitti:
Mitä näet minusta.?
Olet ehkä eristäytynyt, hieman surullinen ihminen. Olet omissa oloissasi aika paljon. Tunnet ulkopuolisuutta. Mutta olet oikeasti riittävä ja hyvä ihminen, sinulla on lahjoja ja älyä. Löydät paikkasi kyllä ja sinun täytyy mennä sitä kohti mitä haluat.
-aloittaja
Tämähän on mielenkiintoinen juttu, mielelläni kuulen mitä minusta aistit.
Siinä käy niin että ne energiat eli henkivallat alistavat sinut ja vain Jeesus voi auttaa sinua suosittelen lämpimästi lopettamaan tämän touhun.
Siunausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä näet minusta.?
Olet ehkä eristäytynyt, hieman surullinen ihminen. Olet omissa oloissasi aika paljon. Tunnet ulkopuolisuutta. Mutta olet oikeasti riittävä ja hyvä ihminen, sinulla on lahjoja ja älyä. Löydät paikkasi kyllä ja sinun täytyy mennä sitä kohti mitä haluat.
-aloittaja
Kiitos paljon, aivan nappiin meni.
Täällä melankoliaan taipuvainen, kipuileva itsensä tulkitsija. Hienoa, että joku haluaa nykyään ajatella muitakín kuin itseään...
Vierailija kirjoitti:
Paraneeko isäni syövästä?
Minä rukoilen Isäsi paranemisen puolesta. Kehotan Sinua myöskin itse kääntymään elävään ,rakastavaan kolmiyhteisen Jumalan puoleen!
Älä käänny pimeyden puoleen, Ap joko juksaa täysin, tai sitten on pimeyden kanssa tekemisissä ja kääntyy Saa tanan ja demoneiden puoleen.
Jeesus on Herra!
Kaikkea Hyvää Sinulle,
T. elävässä uskossa oleva kristitty
Vierailija kirjoitti:
Siinä käy niin että ne energiat eli henkivallat alistavat sinut ja vain Jeesus voi auttaa sinua suosittelen lämpimästi lopettamaan tämän touhun.
Siunausta.
Niin, moni new agelainen löytää nykyisin Jeesuksen ja hylkää energiahoidot. :) https://yle.fi/a/74-20014254
Millaista energiaa minä välitän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paraneeko isäni syövästä?
Minä rukoilen Isäsi paranemisen puolesta. Kehotan Sinua myöskin itse kääntymään elävään ,rakastavaan kolmiyhteisen Jumalan puoleen!
Älä käänny pimeyden puoleen, Ap joko juksaa täysin, tai sitten on pimeyden kanssa tekemisissä ja kääntyy Saa tanan ja demoneiden puoleen.
Jeesus on Herra!
Kaikkea Hyvää Sinulle,
T. elävässä uskossa oleva kristitty
Hihhuli.
Mitähän tähän nyt sitten sanoisi?
Mitä osaat minusta kertoa?