Harjoittelen energian aistimista. Tule kommentoimaan jotain, niin luen energiaasi. Katsotaan meneekö nappiin.
Sano mitä haluat ja minä luen energiaasi ja kerron mitä aistin. Vastaa osuiko.
Kommentit (136)
Miksi minulle ei löydy elämänkumppania?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paraneeko isäni syövästä?
Minä rukoilen Isäsi paranemisen puolesta. Kehotan Sinua myöskin itse kääntymään elävään ,rakastavaan kolmiyhteisen Jumalan puoleen!
Älä käänny pimeyden puoleen, Ap joko juksaa täysin, tai sitten on pimeyden kanssa tekemisissä ja kääntyy Saa tanan ja demoneiden puoleen.
Jeesus on Herra!
Kaikkea Hyvää Sinulle,
T. elävässä uskossa oleva kristitty
Hihhuli.
Ihan miten vaan.
Olen ollut 5,5 vuotta uskossa. Vaelsin pimeydessä ja Jumala antoi minulle uskon lahjaa ja uudestisynnyin, sain vastaanottaa Jeesus elämääni!
T. 56 -vuotias
Vierailija kirjoitti:
Olen viettänyt mukavan vapaapäivän. Kävin salilla ja puuhastelin kotona. Nyt petiin kirjan kera.
Rauhallinen tyyppi, järkevä, ei impulsiivinen ihminen. Harkitset asioita ennen kuin niihin ryhdyt. Olet aika mutkaton, rutiineihin ja simppeliin elämään sitoutunut. Ehkä välillä kaipaat jotain uutta raikastuttavaa henkilöä/sisältöä elämääsi mutta toisaalta olet kyllä ihan tyytyväinen nykytilanteeseenkin. Osaatko tehdä hyvää ruokaa kenties tai nautit välillä luoda käsilläsi jotain?
-aloittaja
Hyvät ihmiset! Älkää kääntykö pimeyden puoleen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös utelias!
Ihana, aika vilpitön energia. Nuorehkosta ihmisestä mahdollisesti kyse. Lempeä tyyppi, maailma avoinna. Innostut herkästi asioista ja olet myös luova. Mieleeni tulee sanoa, että olet aurinkoinen.
-aloittaja
Mitä ihmettä? Minua on kuvailtu noilla(kin) sanoilla! Tosin en koe itseäni enää kovin nuoreksi...
N59
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä käy niin että ne energiat eli henkivallat alistavat sinut ja vain Jeesus voi auttaa sinua suosittelen lämpimästi lopettamaan tämän touhun.
Siunausta.
Niin, moni new agelainen löytää nykyisin Jeesuksen ja hylkää energiahoidot. :) https://yle.fi/a/74-20014254
Siihen nähden miten kristinusko on kuitenkin hengellinen liike monia kristittyjä tuntuu henki kovasti pelottavan :D
Itse en kuulu kristilliseen organisaatioon, mutta rukoilen päivittäin. Myös nämä "new aget" ja ihan kaikki muutkin ihmiset ovat ihmisiä ja saavat nauttia hengellisyydestä. Jeesuskaan ei ollut näin aggressiivinen ketään kohtaan, mitä kristityt ovat "new ageja". Jotenkin erikoinen ja pelottavakin ilmiö, siis erityisesti näiden kristittyjen puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät ihmiset! Älkää kääntykö pimeyden puoleen!
Minkä pimeyden?
Ei tarvitse lukea ketjua, jota ei koe omakseen.
Eräs mulle rakas ihminen alkoi antaa energiahoitoja. Samaan aikaan talossaan alkoi kummitella, perheensä pelkäsi. Näillä asioilla ei ole leikkimistä. Sielunvihollinen tietää ihmisten asioita, mutta haluaa hyväksi tekeytymällä ja parantamalla viedä ihmisiä kadotukseen. T:kristitty
Ortodoksisuus on siinä mielessä ymmärrettävä paikka hengelliselle, että luterilaisessa ja muissa tunnutaan ennemminkin vähentävän hengellisyyttä ja korostavan maallisuutta, esim. kahvittelua seurakuntapöydässä ja sen sellaista, sen sijaan että olisi rukouksessa ja kiinni siinä hengen maailmassa. Juuri tänään luterilaisessa kirkossa oikein paheksuttiin sitä että on enkelien kanssa yksityisyydessä eikä hengaile ihmisten kanssa seurakunnassa. Ihmeellistä touhua hengelliseltä organisaatiolta, ei voi muuta sanoa :D Mutta protestanttisuuden taustat tuntien kyseessä onkin ehkä ennemminkin sellainen kulissiuskonto kuin oikea jumalan kunnioittaminen.
Olen 60+ nainen erikoisessa elämäntilanteessa. Mietin, miten jatkan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä käy niin että ne energiat eli henkivallat alistavat sinut ja vain Jeesus voi auttaa sinua suosittelen lämpimästi lopettamaan tämän touhun.
Siunausta.
Niin, moni new agelainen löytää nykyisin Jeesuksen ja hylkää energiahoidot. :) https://yle.fi/a/74-20014254
Siihen nähden miten kristinusko on kuitenkin hengellinen liike monia kristittyjä tuntuu henki kovasti pelottavan :D
Itse en kuulu kristilliseen organisaatioon, mutta rukoilen päivittäin. Myös nämä "new aget" ja ihan kaikki muutkin ihmiset ovat ihmisiä ja saavat nauttia hengellisyydestä. Jeesuskaan ei ollut näin aggressiivinen ketään kohtaan, mitä kristityt ovat "new ageja". Jotenkin erikoinen ja pelottavakin ilmiö, siis erityisesti näiden kristittyjen puolelta.
Saatana tekeytyy Raamatun mukaan vaikka valon enkeliksi. Jeesus on kuitenkin suurempi, sen tietää moni idän uskonnoista Jeesus-uskoon tullut.
Vierailija kirjoitti:
Eräs mulle rakas ihminen alkoi antaa energiahoitoja. Samaan aikaan talossaan alkoi kummitella, perheensä pelkäsi. Näillä asioilla ei ole leikkimistä. Sielunvihollinen tietää ihmisten asioita, mutta haluaa hyväksi tekeytymällä ja parantamalla viedä ihmisiä kadotukseen. T:kristitty
Ei ole ei, parempi kun ottaa vakavasti ja pitää pelkääjät sekä muut huonoenergiaiset kaukana itsestään :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siunausta.
Saatana tekeytyy Raamatun mukaan vaikka valon enkeliksi. Jeesus on kuitenkin suurempi, sen tietää moni idän uskonnoista Jeesus-uskoon tullut.
Ei tämä nyt kuulu tähän ketjuun. Lopettakaa jo.
Vierailija kirjoitti:
Kokeillaan. Näetkö mikä mieltäni painaa?
Olet ainakin hyvin tarkka ihminen, tahdot pitää asioita mielellään omassa kontrollissasi. Tietyltä osin vaativa mutta annat kyllä mahdollisuuden ihmisille laajentaa maailmankuvaasi oman näkemyksesi varassa. Olet kyllä myös herkkä ja rakastava, sinusta löytyy myös pehmeä puoli kovemman ja analyyyttisemman kuoren alla. Mieltäsi mahdollisesti painaa jotkin sotkut, jotka liittyvät toisten ihmisten aiheuttamiin virhearvointeihin ja olet vähän uupunut selvittelemään asioita.
-aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös utelias!
Ihana, aika vilpitön energia. Nuorehkosta ihmisestä mahdollisesti kyse. Lempeä tyyppi, maailma avoinna. Innostut herkästi asioista ja olet myös luova. Mieleeni tulee sanoa, että olet aurinkoinen.
-aloittaja
Mitä ihmettä? Minua on kuvailtu noilla(kin) sanoilla! Tosin en koe itseäni enää kovin nuoreksi...
N59
Niin, minulla kyllä kävi mielessä, että olet sielultasi valoisa etkä varsinaisesti iältäsi nuori vaikka nuorehkoa vilpitöntä energiaa aistittavissa.
-aloittaj
Netti on pullollaan ihmisten kertomuksia energiahoitojen parista pois, Jeesuksen luo. Tässä hard core-harrastajia jotka löysi kristinuskon ja oikean Jumalan:
Doreen Virtue: Hän oli aikoinaan suosittu New Age- ja enkelikorttikirjailija, joka kääntyi julkisesti kristinuskoon luettuaan Raamatun kohtia (kuten Viides Mooseksen kirja). Hän on kuvannut muutostaan kirjassaan Deceived No More ja tuottaa nykyisin materiaalia, jossa hän varoittaa vaihtoehtoisesta henkisyydestä.
Steven Bancarz: Entinen New Age -digivaikuttaja, joka pyöritti suosittua henkisyyteen keskittynyttä verkkosivustoa. Koettuaan radikaalin kääntymyksen kristinuskoon hän kirjoitti yhdessä muiden kanssa teoksen The Second Coming of the New Age, jossa arvostellaan okkultistisia harjoituksia kristillisestä näkökulmasta.
Warren B. Smith: Entinen New Age -liikkeen seuraaja, joka kirjoitti teoksen The Light That Was Dark. Kirja kertoo yksityiskohtaisesti hänen irtautumisestaan kanavoiduista henkiolennoista ja mystiikasta kohti raamatullista kristinuskoa.
Olen joidenkin horoskooppien mukaan oinas, toisten mukaan härkä. Miten tämä vaikuttaa energioihini?