Siis miten jotkut pystyy syömään pakastepitsoja? Ostin kokeeksi Lidlistä jonkun salami pitsapaketin jossa kaksi pitsaa
Hyi helkkari. Täytyy varmaan toinen heittää kompostiin.
Kommentit (33)
Lidlin valmisruoat on kyllä järjestäen pahoja. On niitä pakastepizzoja ihan ok makuisiakin.
Helposti.Tuunaamalla ja airfryerilla namskis!😋
Ihmekös tuo jos on ostanut pitsaa. Pizza on hyvää.
Joo ei ne kyllä mitään hyviä ole, itse olen siis ostanut muista kaupoista, mutta jotenkin kelvottomia ne vaan on. Itse harvakseltaan sellasen ostan, mutta aina siihen pettyy uudestaan. Mieluummin vaikka vaan mikrotettua paahtoleipää jonka päällä juustoa ja leikkele.
joskus tuli enemmänkin käytetty lidliä. Niiden pakastepitsoista ja jostakin jäätelöistä tuli aina maha kipeäksi, syy tuntematon.
Pakkaspizzoissa on valtavia eroja. Lidlin pitsat ovat syömäkelvottomia.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei ne kyllä mitään hyviä ole, itse olen siis ostanut muista kaupoista, mutta jotenkin kelvottomia ne vaan on. Itse harvakseltaan sellasen ostan, mutta aina siihen pettyy uudestaan. Mieluummin vaikka vaan mikrotettua paahtoleipää jonka päällä juustoa ja leikkele.
Mikrotettu paahtoleipä aka vetistä mössöä. Puistatus.
Eihän noi pakkaspitsat kaikki hyviä ole, edes kelposiakaan, mutta muutama onnistuneempi löytyy, mutta hintaakin on sitten kympin verran... En usko, että ne sitten niiiiiin hyviä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Ei pakastepizzat ole oikein mistään kotoisin ja vielä vähemmän lidlin tuotteet
Jaahas. Saarioisten roiskeläppien fanit taas palstalla haukkumassa muita pizzoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikrotettu paahtoleipä aka vetistä mössöä. Puistatus.
Eihän noi pakkaspitsat kaikki hyviä ole, edes kelposiakaan, mutta muutama onnistuneempi löytyy, mutta hintaakin on sitten kympin verran... En usko, että ne sitten niiiiiin hyviä ovat.
Juu mää tykkään enemmän lörppänästä rakenteesta ku rapeasta. Se on just yks vika niissä pakastepitsoissa, se rapea pohja, pitseeriastakin saa lörppäpitsoja ne on parempia.
Mutta myöskin pakastepitsoissa on jotenkin ehkä liian vähän juustoa tai jotain, maku on outo.
Lidlin speciale ja meat lovers on hinta-laatusuhteeltaan parhaita.
Vierailija kirjoitti:
Pakkaspizzoissa on valtavia eroja. Lidlin pitsat ovat syömäkelvottomia.
Kyllä, näin on.
Lidlillä(kin) on niitä pieniä pakastepitsoja, piccolo vai mitä ne on, niitä menee lasten juhlissa niin paljon kuin jaksaa paistaa.