Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerhoja Vantaalla?

31.05.2007 |

Olen ajatellut laittaa esikoisen johonkin kerhoon (3,5v.), mutta kertokaahan, pitääkö minun hakea vain oman asuinalueeen kerhoihin vai voinko hakea muuallekin Vantaalle? Asumme sellaisessa paikassa, että helpompi olisi kuljettaa lapsi esim. Tikkurilan suuntaan, kuin ns. omalle alueelle itä-Vantaalla.

Toinen kysymys, mitä suunnilleen maksaa ja montako kertaa viikossa/tuntia kerrallaan tuon ikäiselle kerhoja yleensä järjestetään?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muutettu tosin pois paikkakunnalta, mutta meidän tyttö kävi kerhoa Korson Asukaspuistossa. Yli 3-vuotiaille suunnattu kerho kokoontui kerran viikossa, 2 1/2 tuntia aamupäivisin. Ja tosi kovasti kerhoilusta tykättiin! Mielestäni haku päättyi toukokuun vimppa päivä, ihan varma en ole. Mutta kannattaa vaikka soittaa ja kysäistä, numero löytyy esim. 020202.

Tikkurilan alueen toiminnasta en tiedä, mutta päivähoitotoimistosta osaavat varmasti auttaa.

Ja tietysti seurakunnalla on omaa kerhotoimintaa, kirkkoherranvirastoista kannattaa niitä kysellä.

Vierailija
2/2 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esim. seurakunnan kerhotarjonta kiinnostaa, niin kannattaa soittaa esimerkiksi Tikkurilan seurakunnan lapsityönohjaajalle. Hän tietää kerhojen tilanteen ja sen, otetaanko toisen seurakunnan alueella asuvia lapsia kerhoon. Veikkaisin, että otetaan jos on tilaa.

Kaupungin kerhotarjonta löytyy netistä sosiaali- ja peruspalvelut osion alta. Kaikkiin hakuaika on jo päättynyt mutta, jos tilaa on niin lapsia vielä varmaan kerhoihin otetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla