Kuka hullu hakee tätä työtä??
Kommentit (67)
Olipa huonoa suomen kieltä, käännöskoneella tehty?
Olen aikoinaan tehnyt vuosien ajan henk.koht. avustajan hommia. Tein aina jonkin firman kautta, ihan vaan koska asiakkaita oli laidasta laitaan ja koin työnteon turvallisemmaksi, eikä asiakas voinut antaa potkuja. Olin todella pidetty avustaja, jotkut asiakkaat antoivatkin kirjallisia suosituksia ihan omasta aloitteestaan. Voisin ihan mielenkiinnosta hakea tuota paikkaa nähdäkseni, kelpaisinko avustajaksi, mutta Porvoo on liian kaukana. Ja tuntipalkka ja työvuorojen pitäisi olla sellaiset, että niillä pystyy oikeasti elämään!
Olenpa muuten kerran hakenut sellaiseen avustajan työhön, jossa asiakas oli työnantaja, mutta haastattelun jälkeen hän ei koskaan ollut minuun enää yhteydessä ja vuosittain hakee uutta avustajaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole paikka missä saat käyttää ihmistä hyväksi ja ajatella ettei hän huomaa. Minä huomaan.
😅 Jotenkin pelottava heti alkuun.
Noh. Ihmisellä on kipuja. Joku saattaa pölliä niitä lääkkeitä. Rahaakin lienee on kun etsii täysi aikaista avustajaa. Onhan noita ihmisiä ketkä törkeästi varastaa avuttomalta ihmiseltä, varmaan ollut paljon huonoja kokemuksia.
Muutenhan tuo tuntui siltä,että kunnioittaa avustajaa kunhan hoitaa hommansa eikä yritä käyttää hyväksi.
Ei se itse sitä palkkaa maksa. Palkka tulee kaupungilta
Nämä hommat ovat vähän sellaisia, että jos persoona kohtaan niin hyvä, mutta helpommalla lopulta pääsee kun opiskelee itselleen kunnon ammatin ja hakeutuu perus 8-16 tyyppiseen päiväduuniin mistä maksetaan tasaisesti ookoo palkkaa.
Halutaan varmaan ulkomailta joku tietty työläinen joka voi sitten saada oleskeluluvan Suomeen
Käytännössä se on orja alistettavaksi ja höykytettäväksi, mitä tässä haetaan.
Ei tietenkään mutta hoidettava ei, eikä tarvitsekaan unohtaa sellaista huonoa kokemusta ja sen takia saattaa jatkossa ilmoituksessa korostaa luotettavuutta. On se kumma, että täytyy oikein erikseen korostaa rehellisyyttä, minkä kumminkin jokainen odottaa olevan itsestäänselvä piirre.