Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka hullu hakee tätä työtä??

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole paikka missä saat käyttää ihmistä hyväksi ja ajatella ettei hän huomaa. Minä huomaan.

😅 Jotenkin pelottava heti alkuun.

Noh. Ihmisellä on kipuja. Joku saattaa pölliä niitä lääkkeitä. Rahaakin lienee on kun etsii täysi aikaista avustajaa. Onhan noita ihmisiä ketkä törkeästi varastaa avuttomalta ihmiseltä, varmaan ollut paljon huonoja kokemuksia.

Muutenhan tuo tuntui siltä,että kunnioittaa avustajaa kunhan hoitaa hommansa eikä yritä käyttää hyväksi.

En hetikohta tiedä vastenmielisempää oliota, joka varastaa toiselta käyttäen hyväksi tämän fyysistä tai henkistä rajoittuneisuutta. Hoidettava on luottamuksella päästänyt toisen kotiinsa, henkilökohtaiseen tilaansa ja toinen pettää sen luottamuksen törkeästi. Henkilökohtaisesti voisin koulia kunnolla sellaisen retkun. Voisin siitä hyvästä heittää muutaman setelin tiskille 

Mutta eihän se ole sen seuraavan tulijan syy, jos edellinen ehkä teki näin???? Kamala työnantaja,huh!

Ei tietenkään mutta hoidettava ei, eikä tarvitsekaan unohtaa sellaista huonoa kokemusta ja sen takia saattaa jatkossa ilmoituksessa korostaa luotettavuutta. On se kumma, että täytyy oikein erikseen korostaa rehellisyyttä, minkä kumminkin jokainen odottaa olevan itsestäänselvä piirre. 

Vierailija
62/67 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa huonoa suomen kieltä, käännöskoneella tehty?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikoinaan tehnyt vuosien ajan henk.koht. avustajan hommia. Tein aina jonkin firman kautta, ihan vaan koska asiakkaita oli laidasta laitaan ja koin työnteon turvallisemmaksi, eikä asiakas voinut antaa potkuja. Olin todella pidetty avustaja, jotkut asiakkaat antoivatkin kirjallisia suosituksia ihan omasta aloitteestaan. Voisin ihan mielenkiinnosta hakea tuota paikkaa nähdäkseni, kelpaisinko avustajaksi, mutta Porvoo on liian kaukana. Ja tuntipalkka ja työvuorojen pitäisi olla sellaiset, että niillä pystyy oikeasti elämään!

Olenpa muuten kerran hakenut sellaiseen avustajan työhön, jossa asiakas oli työnantaja, mutta haastattelun jälkeen hän ei koskaan ollut minuun enää yhteydessä ja vuosittain hakee uutta avustajaa... 

Vierailija
64/67 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole paikka missä saat käyttää ihmistä hyväksi ja ajatella ettei hän huomaa. Minä huomaan.

😅 Jotenkin pelottava heti alkuun.

Noh. Ihmisellä on kipuja. Joku saattaa pölliä niitä lääkkeitä. Rahaakin lienee on kun etsii täysi aikaista avustajaa. Onhan noita ihmisiä ketkä törkeästi varastaa avuttomalta ihmiseltä, varmaan ollut paljon huonoja kokemuksia.

Muutenhan tuo tuntui siltä,että kunnioittaa avustajaa kunhan hoitaa hommansa eikä yritä käyttää hyväksi.

Ei se itse sitä palkkaa maksa. Palkka tulee kaupungilta

Vierailija
65/67 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä hommat ovat vähän sellaisia, että jos persoona kohtaan niin hyvä, mutta helpommalla lopulta pääsee kun opiskelee itselleen kunnon ammatin ja hakeutuu perus 8-16 tyyppiseen päiväduuniin mistä maksetaan tasaisesti ookoo palkkaa.

Vierailija
66/67 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutaan varmaan ulkomailta joku tietty työläinen joka voi sitten saada oleskeluluvan Suomeen

Vierailija
67/67 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä se on orja alistettavaksi ja höykytettäväksi, mitä tässä haetaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä