Kuka hullu hakee tätä työtä??
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
14-20e/kk??
Eiköhän tarkoiteta tuntipalkkaa.
Pilkku pois niin on oikea summa, luulisin.
Minusta siinä ei ollut mitään kamalaa. Hakekaa vaan,
Tämä ei ole paikka missä saat käyttää ihmistä hyväksi ja ajatella ettei hän huomaa. Minä huomaan.
😅 Jotenkin pelottava heti alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
14-20e/kk??
Eikö tuossa ole kirjoitusvirhe? eihän tuollaista työsopimusta voi olla.....
Pitäisi olla: 14-20e/tunti.
En usko, että saa tuohon työntekijää. Ei niin hullua ole Suomessa, oletan.
Joku asiaan intohimolla suhtautuva autisti olis ihan omiaan tuohon hommaan.
On varmasti vaikea olla avun varassa ja kun sen avustajan kanssa pitäis tulla toimeen, persoonallisuuksien pitää klikata.
Mielestäni ihan hyvä ja asiallinen ilmoitus (paitsi sana kaaleet 😂😂😂 wtf), en tiedä yrittikö huumoria vai mitä.
Voi sinne joku sopiva löytyäkin, tunkua tuskin on.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole paikka missä saat käyttää ihmistä hyväksi ja ajatella ettei hän huomaa. Minä huomaan.
Noh. Ihmisellä on kipuja. Joku saattaa pölliä niitä lääkkeitä. Rahaakin lienee on kun etsii täysi aikaista avustajaa. Onhan noita ihmisiä ketkä törkeästi varastaa avuttomalta ihmiseltä, varmaan ollut paljon huonoja kokemuksia.
Muutenhan tuo tuntui siltä,että kunnioittaa avustajaa kunhan hoitaa hommansa eikä yritä käyttää hyväksi.
Henkilökohtaiselle avustajalle ei kuulu kämpän siivous, siivouspalvelut pitää erikseen ostaa, tuossa niitä vaaditaan, eli ilmoitus on lainvastainen.
Olisi voinut tuon julistamisen sijaan ihan vain kertoa ne työtehtävät. Pitääkö auttaa pöntölle, pestä perse, vai mitä kaikkea työhön sisältyy? Nostelemista? Millaisissa asioissa avustamista?
Ilmoituksessa on varmasti virhe. Pitäisi olla 14-20 euroa/tunti
Jaa. Olihan ne tehtävät listattu siellä. Jäi huomaamatta kun pääosin oli ihan muuta asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisi voinut tuon julistamisen sijaan ihan vain kertoa ne työtehtävät. Pitääkö auttaa pöntölle, pestä perse, vai mitä kaikkea työhön sisältyy? Nostelemista? Millaisissa asioissa avustamista?
Tämäpä jää täysin auki, olennaista on, että ööööö et kuseta. Ja hyväksyt, että sinua valvotaan. Ajatuksiasi tarkkaillaan. Herkeämättä.
Vierailija kirjoitti:
Kiva perusasenne työnantajalla; työntekijä tulee tänne käyttämään minua hyväkseen, kunnes toisin todistetaan...
Vaikutti siltä, että haettiin itselleen henkilökohtaista orjaa kyykytettäväksi. Toivottavasti tuota palkkaa ei todellisuudessa yhteiskunta maksa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva perusasenne työnantajalla; työntekijä tulee tänne käyttämään minua hyväkseen, kunnes toisin todistetaan...
Just tämä. Ja se kyllä kaivetaan esille. Tavalla tai toisella.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoituksen kirjoittajan suomen kieli on todella huonoa.
Palkka tuskin on ihan noin pieni.
En hakisi.
Hakija ei ole kantasuomalainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työhön kuuluu mm "erikoisruuan laittoa". MItähän sekin tarkoittaa?
Varmaan joku gluteeniton ruokavalio tmv.
pirtelö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh. Ihmisellä on kipuja. Joku saattaa pölliä niitä lääkkeitä. Rahaakin lienee on kun etsii täysi aikaista avustajaa. Onhan noita ihmisiä ketkä törkeästi varastaa avuttomalta ihmiseltä, varmaan ollut paljon huonoja kokemuksia.
Muutenhan tuo tuntui siltä,että kunnioittaa avustajaa kunhan hoitaa hommansa eikä yritä käyttää hyväksi.
En hetikohta tiedä vastenmielisempää oliota, joka varastaa toiselta käyttäen hyväksi tämän fyysistä tai henkistä rajoittuneisuutta. Hoidettava on luottamuksella päästänyt toisen kotiinsa, henkilökohtaiseen tilaansa ja toinen pettää sen luottamuksen törkeästi. Henkilökohtaisesti voisin koulia kunnolla sellaisen retkun. Voisin siitä hyvästä heittää muutaman setelin tiskille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hetikohta tiedä vastenmielisempää oliota, joka varastaa toiselta käyttäen hyväksi tämän fyysistä tai henkistä rajoittuneisuutta. Hoidettava on luottamuksella päästänyt toisen kotiinsa, henkilökohtaiseen tilaansa ja toinen pettää sen luottamuksen törkeästi. Henkilökohtaisesti voisin koulia kunnolla sellaisen retkun. Voisin siitä hyvästä heittää muutaman setelin tiskille
Mutta eihän se ole sen seuraavan tulijan syy, jos edellinen ehkä teki näin???? Kamala työnantaja,huh!
Vierailija kirjoitti:
Kaamea "työnantaja" ja virheitä vilisevä työpaikkailmo.
Suuri osa kirjoittajista tekee täällä virheitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaamea "työnantaja" ja virheitä vilisevä työpaikkailmo.
Suuri osa kirjoittajista tekee täällä virheitä.
Varmaan ne kirjoitusvirheet eivät ole pahinta tuossa, vaan tunne, että olet saapumassa kgb:n kidutuskammmioon.
Tarkoittaa varmaan tuntipalkkaa.