Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häät ensi vuonna. Nyt jo suunnitellaan vieraslistaa ja ruokia. Häät Vanajalinnassa.

Vierailija
27.09.2026 |

Käys kateeks?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI.  Onnea tulevalle päivällesi.  Niin tuo suunnitteluvaihe on ihanaa aikaa. Mutta onko sulla jo hääpuku?

Älä ota laumaaaaa  mukaan valitseman/ sekoittamaan päätäsi ns raatina.  Heillä niin oma maku/ plius  voipi olla kuule kateuttakin- piilo-ohjataan sua ei niin pukevaan malliin.

Puku on osa sinua, ei akkalaumaa.

Kun kerran aloitit-  Kerro kerro mitä oot saanut jo aikaiseksi--- . Kuten sanotaan monesti matkan odotus on ihanaa vrt kuin itse matka.. Kero sun lookista- no ihan kaikesta. En ole kade vaan niiiin hiton iloinen sun puolesta.  Ps. miksi toi kohde valikoitui juhlapaikaksi- missä " siunaaminen" tapahtuu.  Olen todella iloinen ja toivotan Hyvää Onnellista  Eloa teille.

Ja tunnelmallista Syksyä. Heippa

Vierailija
22/25 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä käy näin 30 avioliittovuoden jälkeen. Häät on helppo järjestää, mutta yritäpä pysyä naimisissa näinkin kauan :)

Noi eroo jo ennen  häitä. kutsut peruttu- ou jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä varalta että olit kutsumassa minua, niin kiitän kutsusta mutta en ole tilaisuudessa saapua paikalle työn/sairauden/matkan/loman/arkipäivän/lauantain/sunnuntain/muun syyn takia, yliviivaa tarpeeton. 

Vierailija
24/25 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oliko kuitenkin Mikaelinkirkossa kontulassa?

Ja omakustanteisesti illanviettoa jossain ostarin räkälässä?

Vierailija
25/25 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoatteko makaroonilaatikkoa? 

Riittäisikö hernekeitto, 2 dl/vieras?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi