Lue keskustelun säännöt.
Häät ensi vuonna. Nyt jo suunnitellaan vieraslistaa ja ruokia. Häät Vanajalinnassa.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä käy näin 30 avioliittovuoden jälkeen. Häät on helppo järjestää, mutta yritäpä pysyä naimisissa näinkin kauan :)
Noi eroo jo ennen häitä. kutsut peruttu- ou jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siltä varalta että olit kutsumassa minua, niin kiitän kutsusta mutta en ole tilaisuudessa saapua paikalle työn/sairauden/matkan/loman/arkipäivän/lauantain/sunnuntain/muun syyn takia, yliviivaa tarpeeton.
Vai oliko kuitenkin Mikaelinkirkossa kontulassa?
Ja omakustanteisesti illanviettoa jossain ostarin räkälässä?
Vierailija kirjoitti:
Tarjoatteko makaroonilaatikkoa?
Riittäisikö hernekeitto, 2 dl/vieras?
EI. Onnea tulevalle päivällesi. Niin tuo suunnitteluvaihe on ihanaa aikaa. Mutta onko sulla jo hääpuku?
Älä ota laumaaaaa mukaan valitseman/ sekoittamaan päätäsi ns raatina. Heillä niin oma maku/ plius voipi olla kuule kateuttakin- piilo-ohjataan sua ei niin pukevaan malliin.
Puku on osa sinua, ei akkalaumaa.
Kun kerran aloitit- Kerro kerro mitä oot saanut jo aikaiseksi--- . Kuten sanotaan monesti matkan odotus on ihanaa vrt kuin itse matka.. Kero sun lookista- no ihan kaikesta. En ole kade vaan niiiin hiton iloinen sun puolesta. Ps. miksi toi kohde valikoitui juhlapaikaksi- missä " siunaaminen" tapahtuu. Olen todella iloinen ja toivotan Hyvää Onnellista Eloa teille.
Ja tunnelmallista Syksyä. Heippa