Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusia piirteitä

Vierailija
30.05.2007 |

Olenpa tässä viime aikoina hämmästellyt kun vaimoni on kehittänyt jatkuvasti uusia juttuja meidän sänkytouhuihin. Ottaa suihin aiempaa paljon paremmin ja eri tavoilla ja haluaa kokeilla kaikenlaista uutta. En ajatellut valittaa, olen nauttinut tilanteesta ja hyvähän se on jos seksi hänellekin maistuu vuosien jälkeen, mutta nyt tuli sitten mieleen, ettei tuo vaan johtuisi ulkopuolisesta suhteesta. En ole kysynyt, mutta mistä nelikymppiselle naiselle yhtäkkiä löytyy noin paljon uutta intoa ja oppii yhtäkkiä ottamaan suihinkin paljon aiempaa paremmin. Toivonpa todella, että kyse ei ole tuosta, mutta rupesi ny kyllä asia vaivaamaan. Lapset on vielä pieniä eikä hänellä edes kovin paljon pitäisi olla omaa aikaa/tilaisuuksia, mutta silti...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpäs vaimosi on kovinkin innokas vauva-lehden nettisivujen lukija?

Vierailija
2/6 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ehkäpäs vaimosi on kovinkin innokas vauva-lehden nettisivujen lukija?

Tämä voi hyvinkin pitää paikkansa...:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma ettei mikään kelpaa! Yleensä valitetaan, että pihdataan ja sitten kun nähdään vähän vaivaa oman suhteen eteen, sekään ei kelpaa!

Nykymiehet ovat PRINSESSOJA!

Vierailija
4/6 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun harvoin saa kotona huomiota ja kun menee vaikka baariin ja ukot pyörii ympärillä niin sitten himottaa. Raukka kun olen enkä halua pettää.

Vierailija
5/6 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ainakin vaikuttaa suuresti, kun saan huomiota muiltakin miehiltä kuni omaltani, tunnen ooni seksikkäämmäksi, rokeammaksi ja kieltämättä villimmäksi.. tämä taas piristää seksielämäämme.. ja mieskin sen huomaa.. :) pettämässä en ole käynyt, ja tuskin koskaan käynkään..

Vierailija
6/6 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän voisit tietty kans uudistaa seksiä omalta puoleltasi, olla innokkaammin tekemässä sellaista mitä et ehkä niin ennen tehnyt ym. Ehkä vaimosi toivoisikin sitä??