IS: Joona, 36, on maksanut seksistä kymmenille eri naisille
https://www.is.fi/digitoday/art-2000012275372.html
"Kun seksin puute piinaa
Kun tavallisilta treffimarkkinoilta ei löytynyt seuraa, Joona päätti kokeilla maksullista seksiä."
"Joona oli paininut seksin puutteen kanssa vuosia. Olo oli yksinäinen, keho kaipasi toisen kosketusta. Puolivahingossa lähetetty viesti tutustutti Joonan maailmaan, joka paransi hänen elämänlaatuaan mullistavalla tavalla.
Kolmekymppiseksi lähes kokematon Joona on nyt harrastanut seksiä liki sata kertaa. Tässä jutussa hän kertoo sen, mitä on oppinut seksin ostamisesta."
Kommentit (142)
Mitä vikaa Joonassa on ettei ole pysyvässä parisuhteessa?
Kerrankin fiksu mies joka ratkaisi ongelmansa näppärästi.
Vierailija kirjoitti:
🤮🤮🤮🤮🤮
Luuseri mikä luuseri!
Ai ne huo ratko?
Vierailija kirjoitti:
Ei ilmeisesti halua. Hän tahtoo vain seksiä ja kun naiset eivät suostu antamaan ilmaiseksi niin maksaa siitä.
Onpa ihanaa olla nainen, ettei ole jostain seksin puutteesta noin suurta piinaa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä Joonasta, mutta itse ainakin viihdyn sinkkuna.
Itse käyn myös maksullisilla naisilla. Saa seksiä ja rahaa sekä aikaa säästyy. Krapulakin jää väliin, kun baarissa tulee kuitenkin aina kiskottua alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Joona! Seksi on kivaa.
Itse arvostan, että se on toisestakin osapuolesta kivaa. Eikä työn kaltaista pakkopullaa.
Kiva, että Joonalla on ollut seksiä jo melkein sata kertaa! Paljonko on maksanut keskimäärin per kerta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä Joonasta, mutta itse ainakin viihdyn sinkkuna.
Jos nyt kaipaa naisen kosketusta jne olisi kai parempi etsiä kumppani. Ymmärrän että joillekin se on vaikeaa että on pakko tyytyä maksullisiin.
Vierailija kirjoitti:
Yliarvostettua. Ihan kivaa, mutta en kyllä ymmärrä mikä siinä on niin ihmeellistä, että sitä pidetään lähes ihmisoikeutena.
Se nainen kuka ottaa rahaa siitä, hommailee myös lukuisia muita perheenisiä sun muita pettäjiä salaa niiden perheiden selän takana. Kannattaa muistaa että vaikka toiselta saa kosketusta, se ei perustu millekkää etkä sä ole erityinen eikä tee susta ostajana yhtää arvokkaampaa kenenkää silmissä, varsinkaa sen naisen kuka sitä tekee sun kanssa 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse arvostan, että se on toisestakin osapuolesta kivaa. Eikä työn kaltaista pakkopullaa.
Suomessa maksulliset sentään tekevät duunia ihan omasta tahdostaan. Teen minäkin tehtaassa työtä, vaikka en siitä nautikaan.
Täysin verrattavissa yhden yön juttuihin tai fwb säätöihin mielestäni. Ne eivät ole perusmiehelle vaan saatavilla ilman rahaa. Naisille on
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin fiksu mies joka ratkaisi ongelmansa näppärästi.
Edullisesti seksiä kun haluaa ei edellytä mitään performanssi.
Niin olen minäkin. Nuorena kävin baareissa mutta en saanut naista. Sitten tallinnassa yhdessä baarissa tuli nainen juttelee ja kertoi olevansa seuralainen ja kysyi haluanko seuraa. Kysyin mitä maksaa. 200 euroa. Lähdettiin heti hotelliin. Sen jälkeen olenkin ostanut seksiä varmaan sadalta naiselta. En ole laskenut mutta 15 vuoden ajan olen ostanut seksiä.
🤮🤮🤮🤮🤮
Luuseri mikä luuseri!