Ensikuun lopussa kerron jotain
Mitä en ole koskaan missään kertonut. Olen tätä tämän asian kertomista 18v silloin odottanut. T. valis
Kommentit (48)
Järjestätkö lehdistötilaisuuden, kuten Cheek ilmoittaessaan stadion-keikasta?
Vierailija kirjoitti:
Järjestätkö lehdistötilaisuuden, kuten Cheek ilmoittaessaan stadion-keikasta?
Tämä on kuulkaa hyvinkin mahdollista, eikä edes ihme Ammattivalittajan kohdalla🙄
Minä kerron jouluaattona 2026 mitä tapahtui kesällä 1967 joten kakarat kuulolle että otatte opiksi ja nyt ei puhuta kännykästä.
Tänään kerrottiin esim. se, mitä lukee puserossa ja millaisia kuvia siinä on. Saas nähdä, mitä saammekaan vielä tietää!
Vierailija kirjoitti:
Eikö mieskään tiedä asiaa?
Tietää se.ap
Valiksen elämän tietäen ei kannata pidättää hengitystään tätä paljastusta odotellessa. Se on kuotenkin jotain äärimmäisen tylsää tai sitten Valis ei kerrokaan mitään ja kuittaa koko jutun sillä, että tilanteet muuttuu.
Eikö teini syntynyt 18v. sitten, joten miten se on entistä elämää tämä suuri salaisuus?
Onks meidän Markku täällä???? Ei ole näkynyt, ei kuulunut kolmen jälkeen. Mulla on taas sauna ollut monta tuntia turhaan päällä ja kiuasmakkarat käristyivät ihan mustiksi. Naapurin Tyyne ja Tauno kävivät taas oven takana valittamassa kärystä. Että saakin ihminen aina hävetä!!
Terv. Markun vaimo Mirkku👩
Vierailija kirjoitti:
Onks meidän Markku täällä???? Ei ole näkynyt, ei kuulunut kolmen jälkeen. Mulla on taas sauna ollut monta tuntia turhaan päällä ja kiuasmakkarat käristyivät ihan mustiksi. Naapurin Tyyne ja Tauno kävivät taas oven takana valittamassa kärystä. Että saakin ihminen aina hävetä!!
Jätä se 🐷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se 🐷
Emmää voi, kun ei se oo kotona!
Terv. Mirkku👩
Lue Siiriä, Saaraa ja Mantaa, tule mukaan ja muuttumaan💃💃💃💃
Markku tuli mun luo saunomaan. Pestiin toistemme selät. Nyt loikoillaan raukeina sohvalla.
t. Ritva
Vierailija kirjoitti:
Markku tuli mun luo saunomaan. Pestiin toistemme selät. Nyt loikoillaan raukeina sohvalla.
t. Ritva
Sepä hyvä! Markulla on niin leveä ja karvanen selkä, ettei sitä ihan hetkessä pestäkään. Ja yks niistä asioista, joista en siinä pidäkään. Onko sullakin karvanen selkä, Ritva?
Terv. Mirkku👩
Älä huoli valis. Homous ei enää ole sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli valis. Homous ei enää ole sairaus.
Ai kauhee😂😂😂😂😂🙈🙈🙈🙈🙈
Mutta miksi Valiksen pitäisi olla huolissaan homoudesta? Hän on nainen.
Kuka on homo? Meidän Markkuko????
Terv. Mirkku👩
Eli kyse on kuitenkin jostain vanhasta asiasta. Taas vaihteeksi.